Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Postup při hlášení pojistných událostí
2
Postup při hlášení a řešení pojistných událostí
Od ABACCUS FINANCE – partner pro hlášení a řešení škodných událostí Základní zásady: Hlášení o škodě se podává výhradně prostřednictvím Oddělení likvidace pojistných událostí - Abaccus finance, s.r.o. kontaktní Nikdy neuznávejte zavinění škody, ani ústně, ani písemně, bez předchozí konzultace se zástupcem Abaccus finance, s.r.o. Prokázání zavinění a výše škody je vždy na poškozeném (zaměstnavateli). Pokud uznáte zavinění bez výše uvedeného, může na Vás zaměstnavatel požadovat náhradu škody a pojistitel může odmítnut plnění nebo neuzná viníka.
3
Postup při hlášení a řešení pojistných událostí
Podklady k řešení pojistné události vždy zasílat na oddělení likvidace PU společnosti Abaccus finance,s.r.o. Adresa: Abaccus Finance, s.r.o. Oddělení likvidace pojistných událostí Rubeška 393/7, PRAHA 9, Všechny podklady budou posouzeny likvidátorem a případné chyby nebo nepřesnosti se vrací zpět. Chybný dokument zaslaný přímo pojistiteli může být příčinou neplnění náhrady škody.
4
Postup při hlášení a řešení pojistných událostí
Škodu nahlásíte na ovou adresu Současně s tím nahlásíte škodnou událost presidiu FV, kde Vám budou poskytnuty základní informace. Na základě tohoto předběžného hlášení obdržíte zpět pokyny k dalšímu postupu řešení PU Veškerou dokumentaci k PU dle pokynů předáváte na oddělení likvidace Abaccus finance Nikdy nezasílejte žádné podklad ani zápisy či prohlášení přímo pojistiteli (Maxima Pojišťovna) V případě, že by byly chybné, není možné chybu napravit či odstranit.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.