Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDalibor Hruda
3
Mapování probíhalo od ledna do března 2013 Bylo zaměřeno na naplňování kritéria Pravidla ve třídách
4
Mapování probíhalo formou Diskusí Komunitního kruhu Dotazníků ve 3. až 5. třídách
5
Z mapování vyplynulo, že žáci a jejich učitelé by se měli zaměřit více na práci se třídami.
7
Cílem projektového dne bylo : Poskytnout třídním učitelům a jejich třídám čas pro vzájemnou komunikaci která posílí vztahy Dát prostor pro rekapitulaci společných zážitků a pro naplánování třídních akcí Nenásilně zviditelnit role parlamenťáků a jejich práce pro školu a spolužáky
8
Žáci ve třídách shromažďovali co nejvíce informací, které jsou třídě jako kolektivu společné formou tzv. brainstormingu (bouře mozků)
9
Debatovali o tom … Jak posilují ve třídě vzájemné vztahy mezi sebou Co vše společně třída prožila Co plánují Zda se spolu dokáží dohodnout Zda se žáci zapojují do aktivit ve třídě Zda řeší vzniklé problémy Zda komunikují se svým zástupcem parlamentu
10
Zaměřili se na... Přání a návrhy žáků – co by mohli ve třídě společně uskutečnit
11
Během projektu žáci zjistili, že spousta nápadů je realizovatelná, ale dosud nebyly vyřčeny nahlas. Dali jsme prostor kreativitě, ale i zábavě.
12
Děkujeme za pozornost Autor textu : Mgr. Ivana Celnarová Autoři zpracování : Jakub Jíra Anežka Doležalová
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.