Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu
Martin Majer Třída: L4.F Školní rok: 2008/2009 Vedoucí práce: Ing. Lenka Suchánková
2
Obsah práce počítačová grafika jako digitální výtvarné umění
3D grafika využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu vlastní grafická tvorba motivace: naučit se 3D grafiku
3
Digitální výtvarné umění
kresba nebo malba na počítači pomocí tabletu v širším pojetí téměř jakákoliv počítačová grafika
10
3D grafika vytváření a fotografování modelů modelování: vykreslování:
pomocí polygonů, pomocí křivek a „sochání“ vykreslování: rychlá rasterizace a realistický raytracing umělecká disciplína
14
Využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu
Concept art tvorba návrhů na prostředí, postavy, předměty... Matte painting a bluescreen malba pozadí ve fotorealistické kvalitě Zakomponování do hraného filmu Herní 3D grafika nutnost zobrazování v reálném čase
19
Moje vlastní grafická tvorba
grafický návrh fiktivního prostředí pro film nebo hru využití tradiční kresby, digitální malby i 3D grafiky software: Gimp (2D) a Blender (3D) hardware: tablet Wacom Bamboo Fun A5
20
2D grafika
29
3D grafika
35
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.