Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení
Anu Lkhagva Petra Kaněrová
2
Ubytovací úsek Pracoviště: Recepce Vrátnice Zázemí příjmu hosta
Úsek příjmu hosta Lůžková část Pracoviště: Recepce Vrátnice Zázemí příjmu hosta Úsek rezervací Pracoviště: Hotelové pokoje (etáž) Zázemí lůžkové části
3
Ubytovací úsek Pracovníci: Vedoucí recepce Recepční Směnárník
Úsek příjmu hosta Lůžková část Pracovníci: Vedoucí recepce Recepční Směnárník Pokladník Vedoucí vrátnice Vrátný Nosič zavazadel Pochůzkář Dveřník Další… Pracovníci: Hotelová hospodyně Pokojská Pomocná pokojská Pokojový zřízenec Další…
4
Příjezd hosta Péče o hosta začíná už před hotelem U recepce
Dveřník Recepce U recepce Přivítání Vyřízení formalit – přihlášení hosta Nosič odnese zavazadla Vydání klíče a hotelové karty Uvedení do pokoje Vlastní účet v hotelovém deníku
5
Pobyt hosta Zajišťuje rozsah služeb v odpovídající kvalitě obsažené v ceně ubytování Základní služba: Udržování čistoty v pokoji Bezvadné vybavení pokojů a jejích příslušenství Hotelový klíč
6
Odjezd hosta Délka pobytu je známá před/při příjezdem/-u
U recepce vystaven účet Odnesení zavazadel do recepce, příp. zavolá taxi Vrácení hotelového klíče
7
Péče poskytována vybraným skupinám hostů
Významné osoby (V.I.P.) Děti Osoby tělesně postižené
8
Služby Doplňkový prodej zboží Telefonické hovory Čistírna oděvů
Placené služby Neplacené služby Doplňkový prodej zboží Telefonické hovory Čistírna oděvů Půjčování sportovních potřeb a televizních přijímačů Zakázky jízdenek a vstupenek Poskytování průvodcovských a tlumočnických služeb Buzení Podávání informací Směnárenské služby Pošta Úschova zavazadel Přijímání a předávání vzkazů Úschova cenností v trezoru Přivolání taxislužby
9
Portály TripAdvisor CZeCOT Holiday Check
10
Liberecké hotely Hotel Pytloun Design Hotel Liberec
Grandhotel Zlatý lev Hotel Pytloun Travel
11
Děkujeme za Vaší pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.