Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Příprava scénického čtení
Lenoši – LDO ZUŠ Nové Strašecí
2
Základní informace Žáci LDO ZUŠ – (7.-9. třída ZŠ)
Předmět Soubor – 1 vyučovací hod. týdně Výběr textu – společné čtení úryvků 3 knih Hlasování o zvolené knize Každý týden kousek dalšího textu a scénické aranžmá prostřednictvím improvizací Od do cca 10min celek vzniklý z 10 stran textu (značně seškrtáno, na 2 strany formátu A4)
3
– výběr knihy Ch. Dickens – Strašidelný dům, I. Procházková – Uzly a pomeranče, I. Procházková - Nazí
4
Byl to osamělý dům… První nápad – při čtení jedeme vlakem…
5
..a že si ho nikdo nechce najmout…
6
Člověk poznal na první pohled, že je to dům, kterému se všichni vyhýbají..
7
22.10 2013 …a z toho se člověku přirozeně vnucoval závěr…
Ve vlaku to všechny zajímá …a z toho se člověku přirozeně vnucoval závěr…
8
22.10.2013 Kupé se promění v dům a fotoaparátu dojdou baterie…
V tom domě podle pověsti straší…
9
Já viděl toho vejra, pane..
10
Přivedli jsme si sebou hluchého podkoního, dvě služebné a jednu mladičkou osobu.
11
Opakujeme a upravujeme…
12
Pilujeme…
13
Přesto však naše dívka pro všechno „viděla voči“…
14
…jinými slovy utrhl vedení zvonku a tak jsem ho umlčel navždycky
15
…konečně!
16
…vyvinula sklony k epileptickým záchvatům…
17
Stala se zářivou ukázkou této choroby
18
…sklony k epileptickým záchvatům…
19
I děvečka měla jeden nanejvýš znepokojující rys
20
…dokonalá výrobna slz
21
Ćteme z: Ch. Dickens, Strašidelný dom, Vyšehrad, Praha 1971, překlad:Vladimír Pražák Ještě jednu zkoušku a končíme první ucelenou část slovy: „Nebudeme mít žádné služebnictvo!“
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.