Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Program Iniciativy Společenství EQUAL Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Úřad práce v Chrudimi
2
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087
Cíle projektu rovnoměrnější rozšíření spektra a kvality služeb v regionu zvýšení kvality vzdělávání pro poskytovatele služeb a kvalifikační úroveň pracovníků iniciace nových pracovních míst porovnat systém a kvalitu managementu poskytovatelů sociálních služeb v mezinárodním měřítku přispět k rozšíření obecných principů sociálních služeb v kraji rovnoměrnější rozšíření spektra a kvality služeb v regionu - nárůstu počtu nových pracovních míst, zvýšení kvality života zvýšení kvality vzdělávání pro poskytovatele služeb a kvalifikační úroveň pracovníků iniciace nových pracovních míst porovnat systém a kvalitu managementu poskytovatelů sociálních služeb v mezinárodním měřítku přispět k rozšíření obecných principů sociálních služeb v kraji
3
Cílové skupiny dobrovolníci pracovníci v sociálních službách
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Cílové skupiny dobrovolníci pracovníci v sociálních službách řídící pracovníci v sociálních službách – management
4
Kurz Manažer v sociálních službách
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Kurz Manažer v sociálních službách Analýza vzdělávacích a kvalifikačních potřeb *** Příprava pilotního kurzu – Moduly Organizace kurzu *** Evaluace Další běhy kurzu Studijní opory Validace Akreditace
5
Inovativnost produktu
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Inovativnost produktu Specifické zaměření Komplexnost Přenositelnost Kvalitní studijní opory Využití moderních metod a technik Kvalitní zázemí UHK Vysoká profesní úroveň Vazba na praxi Hodnocení každého modulu a kurzu cílovými skupinami Zaměřenost na cílovou skupinu: Měly by reflektovat rozdíl mezi vzdělávacími potřebami manažerů a pracovníků v přímé péči. Reflektovat priority a strukturu manažerů – koncipovat volitelné kursy. Kvalita lektorů/lektorek: Měli by tématu rozumět. Měli by mít autoritu. Měli by mít praxi. Kvalitní lektoři se nacházejí v business sféře. Způsob výuky: Obsah by měl být užitečný. Obsah by měl být praktický. Měla by být vyložena podstata i její přesahy do jiných systémů. Koncipovat kursy, aby byly zajímavé a poutavé. Interaktivní forma. Nové věci.
6
PaedDr. Monika Žumárová, Ph.D
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ / /0087 Děkuji za pozornost PaedDr. Monika Žumárová, Ph.D
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.