Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAnni-Kristiina Niemi
1
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: březen 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_ ČJ1,2_10 Téma: Čtení s porozuměním. Krmení zvěře. Ročník: 1. – 2. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
2
Anotace: Žáci si přečtou text v levé části pracovního listu. V pravé části je tento text připraven k rozstříhání na jednotlivé věty. Žáci je potom podle paměti skládají ve správném pořadí a nakonec zkontrolují. K textu náleží otázky na porozumění obsahu přečteného. Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích.
3
Čtení s porozuměním. Pracovní list.
Je leden. Táta volá: „ Jedu do lesa.“ Véna podává oves. Julek a táta nesou pytle sena a nakládají je. Véna, Julek a táta jedou. Alenka mává a volá: „ Komu dáte ten oves?“ Je leden. Táta volá: „ Jedu do lesa.“ Véna podává oves. Julek a táta nesou pytle sena a nakládají je. Véna, Julek a táta jedou. Alenka mává a volá: „ Komu dáte ten oves?“ Přečti si text vlevo. Potom rozstříhej věty vpravo, rozházej je a podle paměti znovu slož. Které věty obsahují přímou řeč? Jak asi pokračuje rozhovor?
4
Čtení s porozuměním. Otázky.
Je leden. Jaký je měsíc? Kdo pojede do lesa? Co vezou do lesa? Kdo jim mává? Do lesa jedou táta, Julek a Véna. Vezou pytle sena a oves. Mává jim Alenka.
5
Použitý materiál:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.