Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Sebehodnocení a hodnoceni spolužáků
Má to vůbec smysl? Katrina Byrne RPEPS-- ZS 2008/09
2
Jaké jsou naše cíly? Nezávislý studenti Sebekriticky studenti Znají
Slabosti Silné strany Umí si zlepšovat Zodpovědní za vzděláni
3
Hodnoceni je přirozené
Studenti to už dělají “to bylo nudní” “jsem ji špatně slyšela” “neřekla nic podstatného” “mluvil příliš rychle” Měli bychom využit! Potřeba: dat rámec, kriterii
4
RAMEC HODNOCENI Úkol—dat kriterii, ktere používame Rozumí ramec?
Na příklad: Strukturovaní Písemná Práce Rozumí ramec? Poznaní je důležité
5
Jak pracovat s rubrikou
Žáci hodnotí vzor Srovnávat s hodnocením učitelovi Hodnotí svoje práce Hodnotí práce od spolužáka
6
Proč? To není místo hodnocení od učitele Slabosti a silne strany
Co zlepsovat Ukol pri prezentacich
7
Prakticke
8
Co je dulezity? (kriterii) Jak budou hodnotit?
Slovni hod? Znamkou? Globalni V castech
9
Zdroje Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching, 4th ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2007. Svarcova, Iva. Zaklady Pedagogiky. Praha: VSCHT, 2005
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.