Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková
Projekt Karmelka Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková
2
Obsah: 1) úvod 2) zadání práce: a) část marketing b) část matematika
3) navržený formulář 4) průběh zjišťování 5) zhodnocení výsledků 6) zásoby
3
Úvod Dostali jsme za úkol sledovat týdenní návštěvnost školního obchodu Karmelka. Po týdnu sledování jsme došli k těmto závěrům.
4
Část marketing Na hodině obchodního provozu jsme dostali zadání, kde jsme si mohli vybrat zda budeme sledovat návštěvnost školního Kiosku nebo Karmelky po dobu jednoho týdne. Po dlouhém přemýšlení jsme si vybrali Karmelku, kde jsme učně po boku paních mistrových seznámili s naším projektem. A každý den jsme školní obchod Karmelka navštěvovali a sami si zapisovali průběžnou návštěvnost. Když týden skončil, projekt jsme odevzdali paní uč. Bělkové, která nám projekt zkontrolovala a porovnala ho s prací našich spolužáků, kteří pracovali v kiosku. Po zkontrolování našeho projektu jsme porovnávali práce a dostali jsme další úkoly.
5
ČÁST MATEMATIKA (NÁVŠTĚVNOST ZÁKAZNÍKŮ V JEDNOTLIVÝCH DNECH):
Pondělí
6
Úterý
7
Středa
8
Čtvrtek
9
Pátek
10
NAVRŽENÝ FORMULÁŘ
11
Průběh zjišťování
14
ZHODNOCENÍ VÝSLEDKŮ Po týdenním zjišťování jsme dospěli k závěru, že největší návštěvnost je v pátek. Naopak nejmenší návštěvnost je v pondělí.
15
Závěr Práce byla pro nás obohacující. S výsledkem jsme spokojeni.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.