Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_13 Rýsování čtyřúhelníků TEMA: Matematika 7. roč. ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011 Styl výše uvedené tabulky pro doplnění informací k materiálu si můžete zvolit sami. Důležité je dodržet náležitosti v ní uvedené.
2
Anotace V hodinách, kdy se rýsuje, je dobré, když jsou vloženy i jiné činnosti. I proto je tento materiál takový, jaký je. K jeho užití je třeba, aby žáci měli rýsovací potřeby. V sedmém ročníku jsem vyzkoušel , bylo to dobré.
3
Rýsování čtyřúhelníků
Narýsuj lichoběžník ABCD, je-li dáno: a = 78 mm, c = 28 mm, d = 28 mm, α = 52°.
4
Opakování vzorců (zpaměti)
Piš celé vzorce pro výpočty obvodů, obsahů, objemů, povrchů: povrch krychle objem kvádru obvod čtverce obsah obdélníku obsah lichoběžníku obvod lichoběžníku objem kvádru povrch krychle obvod kosočtverce obsah čtverce obsah trojúhelníku obvod kosodélníku
5
Jaké znáš? Jaké znáš typy čtyřúhelníků? Pojmenuj je, načrtni.
6
Rýsujeme Lichoběžník ABCD: a = 66 mm, b = 42 mm, β = 60°, d = 51 mm.
7
Výpočty Vrať se k narýsovaným lichoběžníkům, změř příslušné rozměry a počítej obvod i obsah.
8
Kosodélník Narýsuj kosodélník ABCD: a = 68 mm, α = 39°, d = 38 mm.
9
Citace Archiv autora.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.