Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Program – Setkání realizátorů projektu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Program – Setkání realizátorů projektu"— Transkript prezentace:

1 Program – Setkání realizátorů projektu
10: :10 Úvodní slovo Leoš Křeček Vedoucí odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu 10: :30 Projektové řízení Mgr. Michaela Svitáková Finanční manažerka projektu a manažerka projektu 10: :55 Finanční řízení projektu Ing. Marcela Nováková Hlavní finanční manažerka projektu 10: :15 Podpora polytechnického vzdělávání Bc. Adam Červenka Věcný manažer aktivity podpora polytechnického vzdělávání 11: :25 Zkvalitnění péče o nadané žáky Mgr. Eva Dušková, DiS. Věcná manažerka aktivity zkvalitnění péče o nadané žáky 11: :45 Přestávka 11: :00 Podpora čtenářské a matematické gramotnosti Bc. Jakub Grežo Věcný manažer aktivity čtenářská a matematická gramotnost 12: :10 Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Bc. Jakub Lang Manažer aktivit 12: :20 Představení Metodického centra pro podporu čtenářské gramotnosti Kateřina Vítková Krajská vědecká knihovna v Liberci 12: :50 Představení Metodického centra pro pedagogy ZŠ na podporu badatelsky orientované výuky, Dnů pro žáky SŠ v návaznosti na RVP a ŠVP Mgr. Petr Desenský Ing. Ondřej Votruba Nicol Bartošíková zástupci IQLANDIA, o.p.s. 12: :00 Diskuze

2 Projektové řízení Mgr. Michaela Svitáková 29.8.2018
„Naplňování krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání Libereckého kraje I“ Projektové řízení Mgr. Michaela Svitáková

3 Realizace projektu: – Rozpočet: ,89 Kč 30 partnerů projektu OP VVV Projekt ve fázi realizace → obdržena první záloha

4 Co je cílem projektu? Zmapování stavu inkluze v kraji
Vyšší kvalita vzdělávání v Libereckém kraji Zvýšení zájmu o polytechnické vzdělání Vznik fungujícího systému spolupráce v rámci regionu při identifikaci a podpoře nadaných a mimořádně nadaných žáků Zvýšení matematické a čtenářské gramotnosti Zmapování stavu inkluze v kraji

5 Komu a čemu projekt pomůže?
učitelům žákům rodičům školám

6 Finanční manažer a manažer projektu
Realizační tým NAKAP LK I Hlavní manažer projektu Hlavní finanční manažer Finanční manažer a manažer projektu Manažer aktivit Věcný manažer aktivity podpora polytechnického vzdělávání Věcný manažer aktivity zkvalitnění péče o nadané žáky Věcný manažer aktivity čtenářská a matematická gramotnost

7 Realizační tým (zaměstnanci odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu)
Hlavní manažer projektu – místo neobsazeno Hlavní finanční manažer – Ing. Marcela Nováková Finanční manažer a manažer projektu – Mgr. Michaela Svitáková Věcný manažer aktivity podpora polytechnického vzdělávání – Bc. Adam Červenka Věcný manažer aktivity zkvalitnění péče o nadané žáky – Mgr. Eva Dušková, DiS. Věcný manažer aktivity čtenářská a matematická gramotnost – Bc. Jakub Grežo Manažer aktivit – Bc. Jakub Lang

8 Monitorovací období 1. monitorovací období 3. monitorovací období
začátek konec 4 x Zpráva o realizaci projektu/Žádost o platbu + Závěrečná zpráva o realizaci projektu

9 Co nás čeká v nejbližší době?
Září 2018 Říjen 2018 Úvodní konference k projektu NAKAP LK I Volnočasové aktivity zaměřené na polytechnické vzdělávání žáků SŠ a ZŠ Projektové dny Dny pro žáky SŠ v návaznosti na RVP a ŠVP Metodická centra na SŠ Platforma pro tvorbu školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Metodické centrum pro pedagogy ZŠ a SŠ na podporu nadaných a mimořádně nadaných žáků Metodická centra Metodické centrum pro podporu čtenářské gramotnosti (KVK) Metodická centra Metodické centrum pro pedagogy ZŠ na podporu badatelsky orientované výuky (IQLANDIA) Metodické centrum pro podporu matematické gramotnosti

10 Povinná publicita Všude musí být uveden název a číslo projektu: „Naplňování Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání Libereckého kraje“ reg. č.: CZ /0.0/0.0/16_034/ Dokumenty musí být opatřeny logolinkem!

11

12 Veřejné zakázky Směrnice RK č. 2/2016 k zadávání veřejných zakázek ze dne Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část, verze 5, účinná od 9. listopadu 2017 (Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Programové období 2014 – 2020) VZMR nad Kč – do Rady kraje (VZ se sčítají v rámci školy) Finanční objem bez DPH nad Kč v rámci všech projektů OP VVV musí být v modulu VZ v IS KP 14+

13 HW a osobní vybavení, stroje a zařízení NAKUPUJTE NA ZAČÁTKU PROJEKTU!

14 Sdílení dokumentů - SHAREPOINT
nahrávání všech dokumentů přes úložiště na webu 1 partner = 1 přístup (ředitel) každý partner má přístup pouze do své složky vytvořeny složky pro nahrávání jednotlivých dokumentů Složka Vzory – ke stažení vzory dokumentů, příručky, atd.

15

16

17

18

19

20 Kde naleznete informace o projektu?
(tiskové zprávy) Konference pro odbornou veřejnost Možnost osobní schůzky v budově Evropského domu, kancelář 4.07

21 Děkuji za pozornost Kontakt:
Mgr. Michaela Svitáková, Finanční manažer a manažer projektu NAKAP LK I Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Tel:

22 Finanční řízení projektu NAKAP I
Ing. Marcela Nováková Hlavní finanční manažerka projektu Kontaktní údaje: tel.:

23 Povinné přílohy Rozhodnutí o poskytnutí dotace č.16_034/0008498-01
Žádost o podporu včetně příloh schválená Poskytovatelem dotace ke dni vydání tohoto Rozhodnutí (Příloha č.1) Pravidla pro žadatele a příjemce - obecná část, verze 5, účinná od (Příloha č.2) Pravidla pro žadatele a příjemce - specifická část, výzva PO3 Implementace krajských akčních plánů I, verze 2, účinná od (Příloha č.3) Metodický dopis č.1 Pravidel pro žadatele a příjemce – obecná část, účinný od (Příloha č.4) Metodický dopis č.1 Pravidel pro žadatele a příjemce – specifická část, účinný od (Příloha č.5)

24 Bankovní účet Bankovní účet dle Smlouvy o partnerství s finančním příspěvkem Změna bankovního účtu pouze dodatkem ke smlouvě schváleným Radou kraje Nahlášení změn BÚ max. do (zasedání Rady kraje č.17 dne 18.září 2018)

25 Změny v rozpočtu Max. 15% celkového rozpočtu v absolutní hodnotě
Změny rozpočtu ve výjimečných případech Nepodstatná změna Podstatná změna Úspory na projektu (např. v rámci VZ) lze přesunout do položky Úspory k rozdělení (nepodstatná změna) nebo do položek rozpočtu (podstatná změna)

26 Zálohy a jejich vyúčtování
První záloha dle dodaného finančního plánu v září 2018 (nepřímé náklady ve výši 25% z položky 1.2 rozpočtu) Další záloha po schválení první ŽoP a druhé zálohy od ŘO Doplatek bude uhrazen po schválení závěrečné zprávy a vyhodnocení dosažených cílů projektu

27 Účetní evidence Oddělená účetní evidence projektu – účtování v hlavní činnosti Prostředky kapitoly 92304 Uznatelné náklady dělit na podíly 85% EU 10% SR 5% Liberecký kraj Měsíčně dohady výnosů na % podíly Účetní deník měsíčně a souhrnně k aktuální žádosti o platbu Účetní, daňové, úhradové či jiné doklady musí obsahovat povinné údaje – dokládat skeny Registrační číslo projektu – CZ /0.0/0.0/16_034/ Název projektu – Naplňování krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání Libereckého kraje I

28 Účelové znaky a účtování - investice
UZ - Investiční výdaje EU – SR – LK – Účtování investic Přijatá záloha 241/472 + příjem prostředků do Fondu investic 401/416 Nákup investice 042/321 + zařazení 022/042 + čerpání Fondu investic 416/401 Dohad výnosů 388/403 ÚZ (zaúčtovat tak, aby ve výkazu Příloha bylo zobrazeno na C.1.) (Odpisy 551/082 + snížení transferu 403/672 ÚZ) – nejsou v rozpočtu

29 Účelové znaky a účtování - neinvestice
UZ - Neinvestiční výdaje EU – SR – LK – Účtování neinvestic Zaúčtování celého rozpočtu příjemce na podrozvahu 955/999 Přijatá záloha 241/472 + snížení podrozvahy ve výši přijaté zálohy 999/955 Uznatelné náklady: 5xxÚZ/321 (261) Dohady výnosy 388/672 ÚZ

30 Způsobilé výdaje - investiční
Výdaje na pořízení nebo technické zhodnocení dlouhodobého hmotného nebo nehmotného majetku s dobou použití delší než 1 rok a částkou pořizovací ceny dlouhodobého hmotného majetku či jeho technického zhodnocení vyšší než Kč a nehmotného majetku či jeho technického zhodnocení vyšší než Kč Dokladování Stroje a zařízení – dodací list, objednávka/smlouva, podklady k veřejné zakázce, znalecký posudek nebo průzkum trhu, faktura, doklad o úhradě, inventární karta Hardware a vybavení – dodací list, objednávka/smlouva, podklady k VZ, znalecký posudek nebo průzkum trhu, faktura, doklad o úhradě, inventární karta Dlouhodobý nehmotný majetek – objednávka/smlouva, podklady k VZ, faktura/znalecký posudek, doklad o úhradě

31 Způsobilé výdaje - neinvestiční
Neinvestiční výdaje – osobní výdaje Hrubá mzda, plat, odměna z dohod včetně zákonných náhrad, resp. příplatků (přesčasy, svátky, odměny a prémie) Odvody na sociální a zdravotní pojištění Nemocenská hrazená zaměstnavatelem Zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele Ostatní obligatorní výdaje – osobní překážky v práci (vyšetření u lékaře, svatba, narození dítěte, promoce, účast na pohřbu, FKSP, resp. sociální fond atd.)

32 Nepřímé náklady Položka 1.2 v rozpočtu
Náklady splňující podmínku vzniku v období projektu Musí s projektem věcně souhlasit Nutné vyúčtovat nejpozději v poslední žádosti o platbu Dokládat účetní knihou a evidencí (seznam) Např. pokrytí neuznatelných nákladů, odměna účetní, kancelářské potřeby, kopírování, úklid, energie, pronájmy prostor atd.

33 Pracovněprávní vztahy
Náležitosti smluv/DPP dle žádosti o podporu Datum platnosti i s ohledem na přípravu (lektoři) Dodatek ke stávající pracovní smlouvě Název a číslo projektu Přesné označení pracovní pozice Náplň práce Pracovní úvazek na projektu Platnost dodatku Pracovní výkaz Dohoda o provedení práce Rozsah práce Hodinová sazba Celková částka – nepovinné Platnost DPP Pracovní výkaz – povinné

34 Realizační tým (formulář)
Úvazek 1,0 pro nepedagogické pracovníky Úvazek 1,2 pro pedagogické pracovníky Mzda pracovníků na projektu financovaná z prostředků Evropské unie OP VVV, ze státního rozpočtu a z rozpočtu Libereckého kraje

35 Mzdové listy Měsíčně za každého pracovníka
Souhrnně za celé období k žádosti o platbě Doložení mzdy - výpisem z účtu nebo čestným prohlášením Odměny lze vyplatit do výše průměru mzdy na projektu

36 Pracovní výkaz Souhrnná forma za sledované období
Průběžné vyplňování každý měsíc Měsíčně ukládat na SHAREPOINT Pro případnou kontrolu jsou nutné měsíční výkazy Pracovník se 100% úvazkem na projektu výkaz nedokládá

37 Úhradové doklady Vyznačit konkrétní platbu na bankovním výpisu
Výpis BÚ označit registračním číslem projektu

38 Náhrady mzdy – způsobilé výdaje
Náhrada za dovolenou Nepedagogičtí pracovníci 5 týdnů, pedagogičtí pracovníci 8 týdnů Způsobilým výdajem alikvotní část odpovídající poměru počtu odpracovaných hodin na projektu a počtu odpracovaných hodin v organizaci celkem Krácení dovolené dle výše úvazku zaměstnance na projektu Čerpání dovolené po odpracování 60 dnů Proplacení nevyčerpané dovolené při ukončení PP není způsobilý výdaj Převod dovolené do následujícího roku pouze z důvodu překážek v práci na straně zaměstnance nebo z naléhavých provozních důvodů na straně zaměstnavatele (čerpání v tomto roce do ) Náhrada na nemoc Náhrada za svátky

39 Občerstvení vytvořené vlastní výrobou
Spotřeba surovin 501 ÚZ/112 – doložit výdejku ze skladu a interní doklad o zaúčtování Aktivace služeb 516 ÚZ/ – doložit interní doklad a kalkulaci aktivace služby V případě externího dodavatele – daňový doklad

40 Energie využité pro projekt
Spotřeba energií 502 ÚZ/502 - hlavní činnost Doložit rozúčtovanou fakturu za energii nebo interní doklad o odúčtování části nákladů na energie z hlavní činnosti na projekt

41 XML tabulky Vykazování způsobilých výdajů na projektu
SD-1 Účetní/daňové doklady (např. LB KRAJ ) SD-2 Lidské zdroje (např. LB KRAJ ) ID partnera pro SD-1 soupiska SD číslo partnera číslo ŽoP číslo dokladu

42 XML tabulky ID partnera pro SD-2 2 00 1 01
soupiska SD číslo partnera číslo ŽoP číslo dokladu

43 XML tabulky

44 Případné dotazy prosím zašlete e-mailem na adresu: marcela
Případné dotazy prosím zašlete em na adresu: Děkuji za pozornost a přeji Vám krásný zbytek dne 

45 Klíčová aktivita „Podpora polytechnického vzdělávání“
Manažer aktivity: Bc. Adam Červenka Zdroj:

46 Pracovní náplň Zodpovídá za realizaci a koordinaci všech podaktivit
Spolupracuje s jednotlivými Koordinátory partnerských SŠ (celkem 24 škol) Spolupracuje s Manažerem aktivit v IQLANDII Zajišťuje přenos informací mezi IQLANDIÍ a projektem Zdroj:

47 Manažer aktivity: „Podpora polytechnického vzdělávání“
Pracovní náplň Komunikace s partnery Podaktivity 1-4 Střední školy Manažer aktivity: „Podpora polytechnického vzdělávání“ Kontrola dokumentace; plnění indikátorů a sběr podkladů pro monitorovací zprávu Harmonogram Podaktivity 5 a 6 IQLANDIE Přenos informací

48 1) Metodická centra na SŠ
4x za školní rok (2x pololetí) Min. časová dotace: 4hodiny Min. počet účastníků: 8 účastníků Cíl: shánět novinky z oboru a vzdělávat učitele Škola si sama volí a domlouvá lektory Škola zajistí účast na platformě (učitelé SŠ i ZŠ) Pozvánka v podobě: „1. setkání platformy metodického centra“ Dokumentace: Zřízení platformy a první setkání / Zápis z jednání platformy Zápis vyhotoví Metodik Zdroj:

49 2) Volnočasové aktivity na SŠ
Časová dotace: 90 minut týdně/180 minut jednou za dva týdny Minimální dotace 15 osob (dle žádosti) Dokumentace: Anotace musí být vytvořena před zahájením VA (září) Obsahová náplň volnočasové aktivity (září) V září školy musí potvrdit a doložit nabízení kroužku (fotka nástěnky, PrtScr internetových stránek + odkaz) Tvoří se přehled účasti žáků Zápis z jednotlivých VA formou třídní knihy Časová dotace a škola specifikuje místo průběhu aktivity (učebna)

50 3) Volnočasové aktivity na ZŠ
Časová dotace: 90 minut týdně/180 minut jednou za dva týdny Dokumentace: Anotace musí být vytvořena před zahájením VA (září) Obsahová náplň volnočasové aktivity (září) V září školy musí potvrdit a doložit nabízení kroužku (fotka nástěnky, PrtScr internetových stránek + odkaz) Tvoří se přehled účasti žáků Zápis z jednotlivých VA formou třídní knihy Časová dotace a škola specifikuje místo průběhu aktivity (učebna)

51 4) Projektové dny (spolupráce ZŠ a SŠ)
Na docházku dohlíží učitel ZŠ Na PD se může podílet více učitelů SŠ, chceme znát všechny ale stačí podpis „hlavního“ (nebo jednoho z nich) SŠ si sama řídí bezpečnost práce a organizaci SŠ zařídí dopravu a stravu pro školy základní Dokumentace: Anotace musí být vytvořena před zahájením PD (září) Škola dokládá obsahovou náplň, docházku a zápis z PD

52 Sharepoint

53 Zřízení metodického centra

54 2+3) Anotace volnočasové aktivity

55 2+3) Obsahová náplň volnočasové aktivity

56 2+3) Přehled účasti žáků volnočasové aktivity

57 2+3) Zpráva z volnočasové aktivity

58 4) Anotace projektového dne

59 4) Obsahová náplň projektového dne

60 Vždy je nutné: Odevzdávat dokumenty včas (vykazování měsíčně, nejpozději do 15. dne následujícího měsíce) Posílat fotodokumentaci ze všech aktivit Hlásit změny dopředu (u všech aktivit) Dokládat důvody změny v harmonogramu Hlídat si a dodržovat harmonogram (MC čtvrtletně např.) Zachovávat názvy produktů Respektovat závazky k projektu (čas. dotace, názvy, obsah) V případě dotazů se obrátit na Věcného Manažera

61 Děkuji za pozornost Manažer aktivity: Bc. Adam Červenka

62 Zkvalitnění péče o nadané žáky
Klíčová aktivita Zkvalitnění péče o nadané žáky

63 Naplňování cílů: MOTIVOVAT pedagogické pracovníky v práci s n+t žáky
ROZVÍJET spolupráci aktérů, kteří se podílejí na rozvoji a péči o n+t žáky Naplňování cílů: MOTIVOVAT pedagogické pracovníky v práci s n+t žáky ZLEPŠIT vzdělávání n+t žáků systém identifikace a práci s n+t žáky PODPOŘIT vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti zkvalitnění péče o n+t žáky

64 Zkvalitnění péče o nadané žáky
AKTIVITY V TERÉNU Konzultantka PPP poskytuje podporu pedagogickým pracovníkům přímo ve třídách na 1. stupni ZŠ, spolupracuje s rodiči nadaných žáků, pomáhá s u konkrétních vytipovaných dětí s nastavením individuálního přístupu ve vzdělávání. Předává učitelkám materiály do vyučování. PLATFORMA PRO ODBORNÍKY Slouží pro sdílení příkladů dobré praxe, sdílení zkušeností. Budou zváni inspirativní lektoři - 4x ročně setkání platformy pro pedagogy ZŠ a SŠ, zástupce PPP a odbornou veřejnost.

65 Zkvalitnění péče o nadané žáky
ZÁSOBNÍK MATERIÁLŮ Materiály, tipy, poradenství pro učitele a rodiče: Zajistí pedagogicko-psychologická poradna ve spolupráci s věcnou manažerkou projektu NAKAP LK I. SPOLUPRÁCE Nastavení spolupráce mezi PPP, ZŠ, SŠ, Krajskou sítí podpory nadání, Národním institutem dalšího vzdělávání a odbornou veřejností. METODICKÁ PŘÍRUČKA s informacemi a tipy Bude k dispozici v roce 2020.

66 PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK, UČITELKA, ASISTENTKA PEDAGOGA, VÝCHOVNÝ PORADCE
1. stupeň ZŠ PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK, UČITELKA, ASISTENTKA PEDAGOGA, VÝCHOVNÝ PORADCE NADANÝ ŽÁK Materiály, tipy, poradenství ZÁKONNÍ ZÁSTUPCI, RODIČE Materiály, tipy, poradenství KONZULTANTKA PPP

67 Pedagogicko-psychologické poradny

68 Pedagogicko-psychologické poradny

69 Vzor pro PPP na každý měsíc

70 Vzor pro PPP na každý měsíc

71 Zpětná vazba ke spolupráci

72 Kontakt Věcná manažerka aktivity zkvalitnění péče o nadané žáky projektu NAKAP LK I Mgr. Eva Dušková, DiS., tel ,

73 Klíčová aktivita: „Podpora čtenářské a matematické gramotnosti žáků“ v projektu Naplňování krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání Libereckého kraje I - NAKAP LK I =

74 Věcný manažer aktivity čtenářská a matematická gramotnost
Metodické centrum pro podporu matematické gramotnosti Metodické centrum pro podporu čtenářské gramotnosti Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti

75 Metodické centrum pro podporu matematické gramotnosti:
4x ročně setkání metodického centra (matematické gramotnosti) pro pedagogy ZŠ a SŠ: - 1. setkání v budově krajského úřadu (č. d. 111) čas: 13:00 – 15:00 hod - Oslovení - em - přítomní zájemci ihned po prezentaci Přímá podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků: - odborné přednášky s lektory a odborníky v oboru - nový rozhled, výměna zkušeností, nové informace

76 Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti:
Vytvoření funkčního systému spolupráce mezi dodavatelem služby a ZŠ, SOŠ, SOU (zapojení až 25 ZŠ a 10 SOŠ, SOU) - pro 2. stupeň ZŠ (6-7. třída), SOŠ A SOU (1-2. ročník) - zapojení všech pedagogů – spolupráce napříč předměty - zvýšená podpora pedagogů + metodické setkání na začátku Vybráno bude 5 pilotních ZŠ a 3 pilotní SOŠ či SOU - vyšší stupeň podpory, úzká spolupráce s dodavatelem - podrobnosti viz slide 7

77 Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti:
Vznik 2 vývojových kontinuí jedno pro čtenářskou a druhé pro matematickou gramotnost: - rozřazení do minimálně 5-ti úrovní dle dovedností - osobní a individuální zaměření pro každého žáka - mapy – sledující počáteční úroveň žáků, jejich vývoj a individuální zaměření na slabé stránky Vývoj kontinuí vychází z velmi úspěšné praxe: - ze zemí: Austrálie, Nový Zéland, Singapur, Kanada, Skotsko,… - vysoké skóre v úrovni rozvoje gramotností v rámci školy - kontinua vychází z konceptualizace gramotnosti dle PISA

78 Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti:
Ověření úrovně žáků v rámci vývojového kontinua: - každých 5 – 12 měsíců - zajištění aktuálnosti doporučení pro žáky a pedagogy - sledování průběhu a efektivity projektu Doporučení a podpora na základě výsledků: - konkrétní knihy k podpoře čtení - nástroje pro osvojení matematického myšlení - důraz na praktičnost využití (mezi předměty)

79 Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti:
Vybráno bude 5 pilotních ZŠ a 3 pilotní SOU či SOŠ: vyšší stupeň podpory - osobní návštěvy kvalifikovaného týmu dodavatele - metodická podpora konkrétních potřeb školy (individuální) - konzultace s pedagogy - tandemové výuky - zpětné vazby - návštěvy výuky a následný rozbor - souvislá práce s pedagogy – mentoring

80 Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti:
Výhody pro zapojené pedagogy: - možnost zapojení do vývoje a aktualizace portálu, úloh a testů - setrvání v portálu s metodikami: - nápady do hodin, on-line nástroje, pracovní listy - další využitelnost v kariéře, nová poznání, zkušenosti Výhody pro zapojené žáky: - zvýšení dovedností a znalostí v mezipředmětových vztazích - doporučené knihy zvládnuté úrovně, zvýšení chutě číst - rozvoj matematické myšlení žáků s důrazem na praktičnost - na závěr souhrnná zpráva – hodnocení, efektivita, doporučení

81 Pilotní projekt na podporu čtenářské a matematické gramotnosti:
Stadium veřejné zakázky? - formou veřejné zakázky probíhá výběr dodavatele služby Domluva a komunikace? - , telefon, osobní setkání a konzultace při návštěvách škol, popřípadě kancelář č (3. podlaží v Evropském domě) Výběr škol? - seznam vytipovaných škol z celého kraje - přednost partnerské školy a školy ochotné spolupráce

82 Děkuji za pozornost Kontakt: Bc. Jakub Grežo
Věcný manažer aktivity čtenářská a matematická gramotnost projektu NAKAP LK I odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu tel:

83 Klíčová aktivita: . Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje
Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang

84 Časový harmonogram ŠIK LK
Platforma ŠIK Platforma ŠIK Platforma ŠIK Platforma ŠIK Platforma ŠIK 5. září 2018 prosinec 2018 březen 2019 červen 2019 prosinec 2019 ŠIK LK – vnitřní aktivity Tvůrce školské inkluzivní koncepce Sběr podkladů, zpracování odborných analýz, vlastní sepsání, představení koncepce odborné veřejnosti a samosprávě, připomínkování a dopracování Školská inkluzivní koncepce v Libereckém kraji září 2018 průběžně – prosinec 2019 prosinec 2019

85 Kontakt: Bc. Jakub Lang Manažer aktivit projektu NAKAP LK I
odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu tel:


Stáhnout ppt "Program – Setkání realizátorů projektu"

Podobné prezentace


Reklamy Google