Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina"— Transkript prezentace:

1 Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina
Jaroslav Krotký Oddělení správy databází a aplikací

2 Využití na KrÚ Vysočina – moduly
Používané moduly: Helpdesk Hardware Spotřební materitál Projektové řízení a DMS front-end Využití „Helpdesku“: řešení požadavků uživatelů rozdělování úkolů na OI nahrazení oběhu některých papírových dokumentů zadávání požadavků dodavatelům

3 Projektové řízení – seznam projektů
Popis jednotlivých projektů Definování týmů, workflow, úkolů, mailové alertizace apod. Definování aktivit projektů

4 Projektové řízení – AKTIVITY
Popis jednotlivých aktivit Definování odpovědností za aktivitu v rámci rolí Definování úkolů, milníků aktivity, reakce na události

5 Projektové řízení – DMS
Definování dokumentů a jejich verzí Definování metadat Předání k seznámení Možnost komentování jednotlivých dokumentů Provázání dokumentů nebo celé složky na projektové řízení Definování práv k dokumentům

6 Žebříček řešitelů podle počtu vyřešených požadavků
2762 vyřešených požadavků od října 2005

7 Závěr Děkuji za pozornost…


Stáhnout ppt "Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina"

Podobné prezentace


Reklamy Google