Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina
Jaroslav Krotký Oddělení správy databází a aplikací
2
Využití na KrÚ Vysočina – moduly
Používané moduly: Helpdesk Hardware Spotřební materitál Projektové řízení a DMS front-end Využití „Helpdesku“: řešení požadavků uživatelů rozdělování úkolů na OI nahrazení oběhu některých papírových dokumentů zadávání požadavků dodavatelům
3
Projektové řízení – seznam projektů
Popis jednotlivých projektů Definování týmů, workflow, úkolů, mailové alertizace apod. Definování aktivit projektů
4
Projektové řízení – AKTIVITY
Popis jednotlivých aktivit Definování odpovědností za aktivitu v rámci rolí Definování úkolů, milníků aktivity, reakce na události
5
Projektové řízení – DMS
Definování dokumentů a jejich verzí Definování metadat Předání k seznámení Možnost komentování jednotlivých dokumentů Provázání dokumentů nebo celé složky na projektové řízení Definování práv k dokumentům
6
Žebříček řešitelů podle počtu vyřešených požadavků
2762 vyřešených požadavků od října 2005
7
Závěr Děkuji za pozornost…
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.