Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMilada Květa Lišková
1
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou, 1
2
Co se podařilo DISPEČINK Uveden do plného provozu.
Nyní se jedná o propojení komunikace mezi systémem CED a dispečinkem IDS JMK. CED již plně funguje u všech kmenových dopravců (ČSAD Vsetín, HOUSACAR, ČSAD Uherské Hradiště, KRODOS BUS): Hlídá návaznosti BUS – BUS a VLAK – BUS Všichni tito dopravci mají odbavovací zařízení od společnosti Mikroelektronika spol. s r. o., pouze ČSAD Uherské Hradiště od EMTestu. Vlakové soupravy dopravce ČD, a. s. jsou sledovány na všech tratích na území Zlínského kraje. Problémy s doručováním zpráv u strojků Mikroelektronika.
3
DISPEČINK – DALŠÍ FUNKCE
Co se podařilo? DISPEČINK – DALŠÍ FUNKCE Přehled o provozu online na mapovém podkladu (pomocí GPS). Aktuální informace o zpoždění či předjetí spoje. Kontrola přesnosti provozu – statistiky dodržování JŘ Informace o počtech cestujících ve vozidle Všechny zjištěné informace jsou uchovávány na serveru Dle zjištěných informací z CED lze navrhnou např. úprava jízdní doby v JŘ nebo posun časových poloh jednotlivých spojů
4
Co se podařilo? PASPORT ZASTÁVEK BUS VE ZLÍNSKÉM KRAJI
Zpracování kompletní databáze zastávek veřejné linkové a městské hromadné dopravy na území kraje. Podrobné údaje o jejich vybavení. Mělo sloužit jako podklad do zadávací dokumentace VŘ. Původní představa – vše provedou brigádníci – nereálné! Provedeno ve dvou fázích: Brigádníci (základní informace) Kmenoví pracovníci KOVEDu (detailní informace a zaměření).
5
Co se podařilo? PASPORT ZASTÁVEK BUS VE ZLÍNSKÉM KRAJI
1. etapa: brigádníci – 6 studentů SŠ, VŠ: Realizováno 06 – 08 / 2016; Pohyb přímo linkovými autobusy dle rozepsaných turnusů; Zjišťovali: skutečné jízdní doby mezi zastávkami, jejich vzdálenosti dle tachometru řidiče, vybavení zastávek označníky a přístřešky; Jízdní doby a kilometráže podklad pro VŘ, ostatní údaje pro druhou fázi.
6
Co se podařilo? PASPORT ZASTÁVEK BUS
7
Co se podařilo? PASPORT ZASTÁVEK BUS VE ZLÍNSKÉM KRAJI
2. etapa: kmenoví pracovníci KOVED: Realizováno 10 / dosud; Zjišťovali v terénu: mobilní aplikace Station Manager - vybavení zastávek, fotodokumentace, zaměření polohy GPS; V kanceláři: desktopová aplikace Station Manager – dokončení a úpravy. Problémy s aplikací – velmi dlouhá dodací lhůta a následně neochota a dlouhá doba reakce na požadavky nezbytných úprav.
8
Co se podařilo? PASPORT ZASTÁVEK BUS
9
DOKONČENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA DOPRAVCE VEŘEJNÉ LINKOVÉ DOPRAVY
Co se nepodařilo? DOKONČENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA DOPRAVCE VEŘEJNÉ LINKOVÉ DOPRAVY Výběrové řízení vyhlášeno a lhůta pro podání nabídek za předchozího vedení kraje dvakrát prodloužena. Nové vedení kraje – jiný názor na fungování regionální dopravy. Nové vedení kraje formálně prodloužilo lhůtu pro podání nabídek o další rok, ve skutečnosti se však v podstatě jedná o úplné zrušení původní zakázky a zpracování zcela nové dokumentace. Nové vedení ZK zadalo zpracování Plánu dopravní obslužnosti ZK externí firmě, KOVED není prozatím na této akci jakýmkoli způsobem účasten. Výstupy z této vzniklé dokumentace mají být podkladem pro upravené zadání veřejné zakázky. Lze očekávat zdržení v ukončení výběrového řízení o několik let.
10
Nejasná budoucnost KOVEDu
Nové vedení ZK má jiné názory na veřejnou dopravu i na fungování KOVEDU. KOVED není účasten ani na připomínkování nově tvořené dokumentace (přizvání naopak jednatelé koordinátorů JMK, MSK, OLK) Očekávají se i změny v organizační struktuře a kompetencích KOVEDu, vedení kraje zatím žádné jasné informace k budoucnosti neposkytlo. Budeme zde tedy i za rok?
11
Děkuji Vám za pozornost
Ing. František Brachtl Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje, s.r.o.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.