Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Distribuční portál (DIP)
, Říčany u Prahy Martin Sobol
2
Změny v DIP po minulém WorkShopu
Používání checkboxů při žádosti SoP Přerušení / obnovení Evidence žádostí - filtry Přepis OM bez změny dodavatele 1KD Storno požadavku Změna sazby Notifikace Požadavky na onsite podporu Převzetí samoodečtu ESB komunikace Služba hodinových odečtů Další připravované úpravy Změna formátu vkládaných příloh Doporučení Vzorové soubory Vaše dotazy
3
Používání checkboxů při žádosti o SoP
Pouze pro obchodníky s podepsaným čestným prohlášením
4
EVIDENCE Žádostí Možnosti filtrování
Rozšířené možností filtrování Pozor při použití více výběrových polí – resetovat filtr Možnost vícenásobného výběrů filtrů
5
EVIDENCE Žádostí oblíbené filtry
Možnost uložení nastaveného filtru jako oblíbený Výchozí uložený filtr
6
Storno požadavku Možnost zadat storno požadavku u zadaných neuzavřených požadavků a žádostí Není potřeba zadávat číslo žádosti ani jinou specifikaci
7
NOtifikace Notifikace při uzavření požadavku
Možnost nastavit individuálně Až 3 adresy pro každý požadavek
8
Převzetí samoodečtu hromadné zadání
Hromadný import samoodečtu
9
Převzetí samoodečtu hromadné zadání
Hromadný import samoodečtu – první kontrola dat
10
Převzetí samoodečtu hromadné zadání
Kontrola na formát buněk „text“ Formální kontrola na EAN Povinnost vyplnění tarifu VT Povinnost vyplnění data odečtu Hodnota v poli VT a NT musí být bez desetinných míst
11
Převzetí samoodečtu hromadné zadání
Druhá kontrola je provedena po nahrání odečtů
12
Převzetí samoodečtu hromadné zadání
Soubor s validními a zamítnutými odečty Soubor s nevalidními odečty
13
Převzetí samoodečtu hromadné zadání
Nutno vždy kontrolovat stav jednotlivých žádosti u odečtů vyhodnocených jako nevalidní TYPY KONTROL PŘI ZADÁVÁNÍ SAMOODEČTU kontrola na formát EAN + kontrola na příslušnost EAN k obchodníkovi kontrola data zadání odečtu - 30 dnů zpětně i v případě neaktivní smlouvy kontrola, zda datum odečtu není v již zúčtovaném období. Pokud bude existovat jakýkoliv odečet novější než je zadaný datum odečtu, tak odečet nebude přijat kontrola, zda k uvedenému datu odečtu již nebyl zadán jiný odečet u 1T elektroměru a 1T sazby zadávat pouze stav VT u 2T elektroměru a 1T sazby zadávat pouze stav VT u 2T elektroměru a 2T sazby zadávat vždy stav VT i NT - pokud nejsou zadány, je vyhodnoceno jako chyba Kontrola na typ měření – samoodečet je možno zadat pouze pro typ měření C Stejná funkčnost bude nastavena u zadávání všech hromadných zadání
14
Služba hodinových odečtů
Odečet OM s hodinovou periodou včetně svátků a víkendů Komunikace formou zasílaných XML souborů Zpoplatněná služba Detaily v prezentaci zde
15
Změna formátu Vkládaných příloh hromadné zadání
Doplněna možnost vkládání pomocí CSV u žádostí SoP, RSD a RK Hromadné převzetí samoodečtu - XLSX
16
Vzorové soubory hromadné zadání
Vzorové soubory s popisem povinných a nepovinných polí Vkládaná data musí být ve formátu „TEXT“
17
Přerušení / obnovení Zobrazeny detaily při vyhodnocení žádosti
Nejsou odesílány automatické notifikace
18
Přepis odběrného místa bez změny dodavatele za 1KD individuální zadání
19
Přepis odběrného místa bez změny dodavatele za 1KD hromadné zadání
20
Změna sazby Prostřednictvím Aktualizace RSD na NN
Nové pole v souboru pro zadání: „Přístupnost OM, Telefon, Kontaktní osoba“ Při RSD 2f se zobrazí checkbox pro doložení dokumentů
21
PODpora pro obchodníky
On–site (podpora pro řešení požadavku v odběrném místě) Nahradí ovou a telefonickou komunikaci na kontaktní osoby uvedené v DIP (techniky smluvních vztahů s obchodníky), kterou nyní řešíte nejasné, složité, opakované požadavky, u kterých s ohledem na možné rychlé dořešení požadujete upřesnění Požadavky budou zpracovávány s vysokou prioritou, na požadavky přijaté: do 13:00 v pracovní den, budeme reagovat do 15:00 téhož dne po 13:00 v pracovní den, budeme reagovat nejpozději následující pracovní den do 10:00 V případě nejasného, složitějšího nebo urgentního požadavku bude zadavatel požadavku kontaktován ze strany Distributora telefonicky Požadavek neslouží k řešení standardních požadavků, urgenci nebo urychlení termínu řešení již zadaných požadavků
22
PODpora pro obchodníky
OM s typem měření C (neprůběhové měření) na hladině NN OM s typem měření A,B (průběhové měření) na hladině NN,VN,VVN Technická podpora DIP/ESB Popište konkrétní událost Uveďte konkrétní data Pokud se jedná o žádost uveďte její číslo Zadejte telefonní kontakt
23
ESB komunikace esb druhé generace (2G)
nová verze komunikace ESB druhé generace (2G) Snížení počtu polí segmentů o nevyužívané konstantní hodnoty Současné ESB 1G Požadavek na smlouvu o připojení Požadavek o rámcovou smlouvu Přerušení pro neplacení Zastavení přerušení pro neplacení Opětovné připojení po zaplacení Zaslání dat samoodečtu Ostatní technické požadavky ESB 2G Návrh SOP Komunikace RSD0 Dotaz na odečet Notifikace SOP pro jednodenní přepis Obě verze budou dostupné i nadále bez omezení a lze je používat současně Verze 2G potřebuje samostatný komunikační kanál Technická specifikace služeb ESB je ke stažení zde
24
Připravované změny Přepis odběrného místa bez změny dodavatele
Úprava žádosti o RSD na NN (Změna sazby) Požadavky na On-site podporu Možnost jednodušší ESB komunikace Úprava zobrazení detailu odběrného místa – kapacita, historie spotřeb, zobrazení spotřebičů Kontroly polí při hromadném zadání žádostí – jako u samoodečtu Dotaz na odečet
25
Doporučení Kontrolovat důvody zamítnutí SOP a RSD
Stáhnout nové vzorové soubory pro hromadné žádosti V souborech pro hromadné zadání musí být formát buněk TEXT Samoodečty zadané přes „Ostatní technické požadavky“ budou zamítnuty Pokud je soubor se žádostí při vložení odmítnut, stáhnout znovu vzorový soubor a doplnit data Při vyplňování žádostí zkontrolovat formát a obsah vkládaných dat - OM, DATA, VN/NN/VVN Zařazení požadavku do správné kategorie Při potížích se zadáváním požadavků zkontrolovat nápovědu
26
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.