Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …"— Transkript prezentace:

1 Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
Tomáš Mátl, Vodafone - Media Solutions

2 About Vodafone (and Advertising)
World’s biggest mobile operator More than Customers in CZ Highest average ARPU on Czech mobile market First operator to launch Mobile Advertising in Now covering mobile, web and print 2009 Advertising revenue in tens of million CZK September 19, 2018

3 Trendy v interaktivní reklamě
1) Nové interaktivní formáty, kombinace kanálů, snaha o 360o kampaně September 19, 2018

4 Trendy v interaktivní reklamě
2) Velký tlak na efektivitu a měřitelnost, měření nových formátů September 19, 2018

5 Trendy v interaktivní reklamě
3) Rostoucí význam cílení, posun od kontextu k profilu jednotlivého uživatele September 19, 2018

6 Trendy v telekomunikačním businessu
1) Boost mobilního internetu a rostoucí penetrace mobilních datových tarifů September 19, 2018

7 Trendy v telekomunikačním businessu
2) Rozvoj mobilních plateb September 19, 2018

8 Trendy v telekomunikačním businessu
3) Rostoucí znalost zákazníka, identifikace a využívání lokality September 19, 2018

9 Propozice mobilního marketingu
1) Nové formáty, 360o kampaně 1) Rostoucí mobilní internet a data 2) Tlak na efektivitu a měřitelnost 2) Rozvoj mobilních plateb 3) Požadavky na cílení 3) Znalost zákazníka, lokace 1. Komunikujte na zákazníky cíleně a efektivně 2. Vtáhněte zákazníka do interakce 3. Použijte kampaň jako nový prodejní kanál September 19, 2018

10 Propozice – 1. Komunikujte na zákazníky efektivně
Kanály Cílení na každého jednotlivého příjemce sdělení Parametry – socio-demo data, zájmová data, lokace Relevance pro uživatele – vyšší účinnost a příznivé vnímání reklamy SMS, MMS, Notifikace Upoutání pozornosti, cílení Reach - 8 mil uživatelů Bannery na mobilních portálech Široké možnosti interaktivity Reach 1,3 mil uživatelů, >80 mil impresí Sponzorované linky a další služby mob. portálů stimulace návštěvnosti mobilní služby (mapy, mobilní search) Applikace (Hry, Augmented reality) September 19, 2018

11 Propozice – 2. Interagujte se zákazníkem
Zatažení uživatele do interakce se zadavatelem Interakce - hovor, SMS, mobilní stránky / internet Registrace, pozvání do soutěže, ceny, dárky Další navazující aktivity a práce se zákazníkem Nokia CTR >2% 33% konverze Fanta CTR >3% 92% konverze September 19, 2018

12 Propozice – 3. Prodávejte prostřednictvím mobilu
MM = nový distribuční kanál Oslovte nové zákazníky z báze operátora (ve správný čas na správném místě) Prodejte prostřednictvím telefonu, platba použitím platební brány Dva příklady Nový distribuční kanál Mobilní aplikace From: 777 Welcome in roaming zone 1. Get your travel m.xyz.cz and pay by phonebill Pojištění nabídnuté ve správnou chvíli Aplikace stimuluje použití partnerské služby September 19, 2018

13 Mobil funguje optimálně jako součást marketingového mixu
obile works the best if combined with other Media and Channels and je unikátní ale ne samostatné médium – propojuje ostatní média a umožňuje dialog. September 19, 2018

14 Jaký je potenciál trhu mobilního marketingu?
Internetu - 15% trhu během 11 let (CAGR 69%) Mobilní reklama - rok 3 existence Předpokládáme podobný růst jako v případě internetu Současná struktura: 40% display 40% messaging (SMS) 20% ostatní Struktura mobilních reklamních příjmů celosvětově 69 % messaging (SMS, MMS) 23% mobilní search 8% display Internetu trvalo 11 let než dosáhl 15% podílu na trhu Průměrný růst ( ) byl 69% ročně Mobilní reklama je v roce 3 svojí existence Předpokládáme podobný růst jako v případě internetu Současná struktura: 40% display 40% messaging (SMS) 20% ostatní *) zdroj OMD, SPIR, eMarketer September 19, 2018

15 Očekávaný vývoj v roce 2010 „Permission-based“ marketing (uživatel určuje pravidla komunikace) Zdokonalování cílení (lokace, mikrosegmenty) Využívání plateb, posun k transakcím Kanály Plánování mobilu v mediálním mixu - budget Dokonalejší využití cílení Marketingová řešení, 360o kampaně zahrnující mobil Zadavatelé Spuštění auditovaného měření mobilního internetu Standardizace dalších kanálů mobilní reklamy Budování cross-operátorské nabídky Trh September 19, 2018

16 Děkuji za pozornost September 19, 2018

17 Backup September 19, 2018

18 Mobile Marketing Excelence…
Well Targeted? Relevant? Personal? Simple? Viral? September 19, 2018

19 Few Local Examples… …well targeted, relevant, personal, simple, viral?
Fanta CTR >3% 92% conversion Nokia CTR >2% 33% conversion Allianz 25% conversion Allianz-Direct 600 calls received September 19, 2018


Stáhnout ppt "Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …"

Podobné prezentace


Reklamy Google