Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA"— Transkript prezentace:

1 OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA

2 OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
výchozím pojmem je trh v jeho rámci dochází ke směně zboží od jednoduché spotřeby přecházejí lidé ke spotřebě náročnější a složitější V této souvislosti se začíná uvažovat o psychologii trhu, protože chování lidí v roli obchodníků a zákazníků není jen chováním ekonomickým, ale i chováním psychologickým a sociálním. Složitější nabídka podmiňuje změnu životního stylu diferenciaci trhu (mladší a starší generace) Do popředí se dostávají otázky: společenská image kupní motivace spotřebitelů konzumentské postoje

3 MARKETING hledá cesty jak sladit nabídku a poptávku
představuje koncepci jednotné výrobní a obchodní politiky, vychází z rozvoje potřeb konzumentů a požadavků trhu. MARKETING hledá cesty jak sladit nabídku a poptávku Výsledky prodeje jsou závislé na: vynaloženém marketingovém úsilí koupěschopnosti spotřebitelů a jejich chuti nakupovat Při rozboru různých psychologických aspektů obchodů je třeba věnovat pozornost: - otázkám zboží, nabídky a poptávky - komunikaci a propagaci na trhu - spotřebnímu chování a osobnosti spotřebitele - obchodnímu jednání a osobnosti obchodníka - psychologii koupě a prodeje


Stáhnout ppt "OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA"

Podobné prezentace


Reklamy Google