Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadovan Švec
2
Svoji životní situaci pociťujete jako nepříznivou, kterou nemůžete zvládnout vlastními silami …
Je pro Vás dokonce překážkou dostavit se do ambulantní služby …
3
Občanská poradna Charity Zlín, je tu pro všechny, kteří mají zájem
4
VYŘEŠIT KRIZOVOU SITUACI vlastními silami, s pomocí poradce
NAPRAVIT neznalost svých práv, nevědomost, kde tato práva uplatnit, bezradnost UJASNIT SI orientaci ve společnosti
6
Posláním služby je poskytovat podporu a pomoc občanům, jejichž sociální a zdravotní stav je pro ně momentálně omezující a kteří svou nepříznivou životní situaci vnímají jako neodkladnou a nemohou ji zvládnout vlastními silami.
7
Cílem služby je pomáhat lidem řešit situaci aktivně a efektivně, prostřednictvím poradenství přispívat k informovanosti o jejich právech a podporovat je při vyjadřování jejich oprávněných zájmů a potřeb. Poradenství je občanům poskytováno v poradně, ale také v jejich přirozeném prostředí a podílí se na jejich sociálním začlenění, nezávislosti a samostatnosti.
8
mladší dospělí a dospělí (19 – 64 let)
Časový rozsah služby pracovní dny 9:00- 13:00 (i v jiný dohodnutý čas) ambulance úterý a pátek terén pondělí, středa, čtvrtek Cílová skupina Věková struktura senioři osoby v krizi rodiny s dítětem/dětmi mladší dospělí a dospělí (19 – 64 let) mladší a starší senioři (od 65 let)
9
zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
Základní činnosti zprostředkování kontaktu se společenským prostředím sociálně terapeutická činnost pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a obstarávání osobních záležitostí
10
Forma poskytování služby
terénní – úkony poskytované uživateli v jeho přirozeném prostředí ambulantní – poskytnutí sociálního a psychologického poradenství v zařízení poskytovatele
11
Služba se zabývá tematikou
sociálního zabezpečení sociální podpory a sociální péče lidských práv pracovně - právních vztahů bydlení
12
Služba se zabývá tematikou
vzdělávání rodiny a mezilidských vztahů dluhové pasti materiální pomoci poskytuje informace o jiných službách
13
nezávislost nestrannost diskrétnost bezplatnost respektování
Zásady služby nezávislost nestrannost diskrétnost bezplatnost respektování
14
Financování služby více zdrojové uživatelům je služba poskytována zdarma skutečnost je stanovena vyhláškou 505/2006Sb. v souladu se zákonem 108/2006Sb. o sociálních službách v platném znění
15
Služba očima uživatelů
„Moc Vám děkuji za pomoc, nebýt Vás, nevěděl bych si rady a snad se uplakal …“ „Za své dluhy se stydím, ale vy jste mně ujistili, že všechno se dá vyřešit …“ „Když za mnou přijdete, jsem šťastná. Vždyť já si ani nemám s kým popovídat …“
16
Svatý František z Assisi, patron služby
Pane, prosíme za pracovníky poradenství, aby stále plnili své poslání pomoci lidem, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. Na přímluvu patrona, jehož každý den byl určený k lásce a rozdávání radosti, osviť pracovníky poradenství, aby přijímali každého člověka s ochotou a láskou.
17
Děkujeme za Váš zájem
18
kontakt na sociální službu Bc
kontakt na sociální službu Bc. Jana Strouhalová, vedoucí občanské poradny sociální pracovnice mobil: Mgr. Pavel Hanke, sociální pracovník mobil:
19
Charita Zlín telefon: + 420 577 224 050 www.zlin.charita.cz
Burešov 4886, Zlín, IČO: telefon: Bankovní spojení: ČS, a.s.; číslo účtu: /0800 sociální službu finančně podporuje statutární město Zlín, Zlínský kraj a dárci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.