Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Marketingové strategie
3
Marketingové strategie
Dlouhodobý způsob chování firmy na trhu Způsob, jak dosáhnout marketingových cílů Strategie mohou být zaměřeny na zákazníky nebo na konkurenci
4
Strategie zaměření na zákazníky
Strategie minimálních nákladů Strategie diferenciace produktu Strategie segmentace trhu
5
Strategie minimálních nákladů
Firma se dlouhodobě snaží minimalizovat náklady např. hromadnou výrobou.. Konkurenční výhodou jsou nízké ceny Využívají zejména firmy, které se zaměřují na masový trh nejvýhodnější nejlevnější
6
Strategie diferenciace produktu
Diferenciace je odlišení produktu od konkurence, získání konkurenční výhody Produkt je možné odlišit designem, kvalitou, značkou ale i reklamou, způsobem prodeje… nový lepší jedinečný
7
Strategie segmentace trhu
Firma se snaží zaměřit na několik menších segmentů zákazníků Snaží se poznat potřeby jednotlivých segmentů a přizpůsobit jim nabídku právě pro vás na míru
8
Strategie zaměřené na konkurenci
Strategie tržního vůdce Strategie vyzyvatele Strategie následovatele Strategie tržní mezery
9
Strategie tržního vůdce
Uplatňuje ji firma s největším tržním podílem Investuje do vývoje nových výrobků, inovací Nabízí produkty za nejvyšší ceny, nejlukrativnějším zákazníkům 1
10
Strategie vyzyvatele 2 Uplatňují ji firmy s menším tržním podílem
Dokážou rychle aplikovat poznatky tržního vůdce Nabízejí výrobky srovnatelné kvality za nižší ceny 2
11
Strategie následovatele
Uplatňují ji firmy s malým tržním podílem Vyrábějí levné, nekvalitní napodobeniny výrobků renomovaných firem
12
Strategie tržní mezery
Firma se snaží najít produkt nebo způsob prodeje, který na trhu chybí Tržní mezerou může být i segment zákazníků, na který se nikdo nezaměřuje
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.