Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
MSŘ = marketingový systém řízení
2
Definice MSŘ Marketingový systém řízení je kontinuální proces, tvořený jednotlivými činnostmi, které na sebe logicky navazují, jedna podmiňuje druhou a teprve ve svém souhrnu jsou předpokladem pro úspěch. Marketingový systém řízení je třeba prosadit do všech podnikových funkcí (činností) a rozpracovat pro všechny hladiny řízení.
3
Vnitropodnikový potenciál Vnitřní prostředí podniku
Východiska Nástroje řízení Marketingový mix Marketingový výzkum Situační analýza Komplexní analýzy Marketingový plán: cíle plány strategie Realizace Kontrola Vnější okolí makroprostředí mikroprostředí Vnitropodnikový potenciál Vnitřní prostředí podniku Výrobková politika Cenová politika Distribuční politika Komunikační politika
4
Východiska MSŘ Vnitřní prostředí podniku – popisuje situaci uvnitř podniku (výroba, ekonomika, personalistika, …) Vnější prostředí podniku – popisuje situaci vně podniku MIKROprostředí – subjekty na trhu (dodavatel, konkurence, zákazník, pojišťovny, banky, dopravci, …) MAKROprostředí – podmínky na trhu (ekonomické, politické, právní, demografické,…)
5
Nástroje řízení MSŘ 1. Zjištění výchozího stavu 2. Plánování
Situační analýza Komplexní analýzy Marketingový výzkum 2. Plánování Stanovení cílů Tvorba plánů Volba strategií 3. Realizace 4. Kontrola
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.