Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
VY_32_INOVACE_26_Ucime_se_znat_hodiny2Matematika a její aplikace, matematika, Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách
2
Učíme se hodiny 2
3
Od půlnoci do poledne říkáme 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Od poledne do půlnoci říkáme 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 24 23 13 22 14 15 21 16 20 17 19 18
4
Kromě hodin s ručičkami existují i hodiny digitální
5
Vyzkoušejte si 17:15 21:10 Čteme sedmnáct patnáct nebo čtvrt na šest
Dvacet jedna hodin deset minut
6
Základní údaje o DUM Autor DUM: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: třetí Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: matematika Tematický okruh: Čísla v oboru do 100 Téma: Hodiny DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro prezentaci a procvičování v předmětu matematika v e třetím ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů, stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.
7
Použito pracovního sešitu Halasové J
Použito pracovního sešitu Halasové J., Učíme se znát hodiny, Učebnice a knihy Mgr. Jitka Spiesová, Brno,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.