Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a."— Transkript prezentace:

1 Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference
Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Pardubice, 13. a

2 Co jsme podpořili Prohloubení zájmu žáků o fyziku
Praktické laboratorní ukázky – vztah k vědě samotné Aplikace těchto poznatků – vazba na stavební fyziku jako specifický obor Využití nejmodernější demonstrační techniky – podpoření zájmu o technické předměty Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

3 Využili jsme nejmodernější technologie
Součástí projektu byla veřejná zakázka na pořízení komplexní edukační platformy podporující výuku všech přírodních věd, zahrnující v sobě jak přístrojovou část (poskytující prostředky pro získání naměřených dat), tak i část programovou (sloužící k jejich vyhodnocení). Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

4 Aktivity pro školy Praktická výuka - projektové učení
Pondělí: 7. tř. nebo prima, 5 hodin Úterý: 8. tř. nebo sekunda, 5 hodin Středa: 9. tř. nebo tercie, 5 hodin Čtvrtek: kvarta, 6 hodin Čtvrtek(ZŠ),Pátek (G): Společná závěrečná akce Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

5 Aktivity pro školy Obsah projektových dní Mechanika Optika
Teplota, teplo Aplikace ve stavební fyzice Vazba fyziky na ostatní vědy (vlhkost, počasí, …) Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

6 Souvislosti projektu Úloha Svazu podnikatelů ve stavebnictví
Klíčový podíl na tvorbě metodik Garance odborné pomoci, konzultací a vlastní realizace Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

7 Metodiky pokusů Vstupní informace
Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

8 Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu
Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

9 Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek
Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

10 Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek
Organizace experimentu Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

11 Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek
Organizace experimentu Vyhodnocení Interpretace – pracovní listy Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

12 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie
Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Popis fyzikálního jevu Z hlediska prostupnosti světla je možné prostředí dělit na průhledné, průsvitné a neprůhledné. Nejlepší vlastnosti projevuje samozřejmě prostředí průhledné, ve kterém se světlo šíří přímo. Patří mezi něj vzduch, voda a ze stavebních materiálů sklo. Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie
Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Aplikace fyzikálního jevu Ve stavebnictví se snažíme pro konstrukci objektů používat průhledné materiály, aby pro pobyt uvnitř bylo v maximální možné míře využít denní světla. Jakékoliv zhoršení vlastností průhledných materiálů (špína na oknech) a nebo Přítomnost překážek v okolí staveb zvyšuje náročnost objektů na vnitřní osvětlení. Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

14 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie
Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Metodika Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

15 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie
Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Vyhodnocení Interpretace pokusu Pracovní list Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let


Stáhnout ppt "Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a."

Podobné prezentace


Reklamy Google