Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Riskuj Písemná a elektronická komunikace – NEPRAVIDELNOSTI PŘI PLNĚNÍ KUPNÍCH SMLUV.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Riskuj Písemná a elektronická komunikace – NEPRAVIDELNOSTI PŘI PLNĚNÍ KUPNÍCH SMLUV."— Transkript prezentace:

1

2 Riskuj Písemná a elektronická komunikace – NEPRAVIDELNOSTI PŘI PLNĚNÍ KUPNÍCH SMLUV

3 100 200 300 400 ODMÍTNUTÍ OBJEDNÁVKY ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
POBÍDKA - URGENCE UPOMÍNKA NEUHRAZENÉ FAKTURY

4 Odmítnutí objednávky za 100
Kdo a kdy odmítá objednávku?

5 Odmítnutí objednávky za 200
Jak identifikujeme objednávku?

6 Odmítnutí objednávky za 300
Co předchází písemnému zrušení objednávky, které odesíláme Doporučeně?

7 Odmítnutí objednávky za 400
Jak se vyhneme odmítnutí naší objednávky?

8 Zrušení objednávky za 100 Synonymem nahraďte zrušení?

9 Zrušení objednávky za 200 Jaký je rozdíl mezi odmítnutím a zrušením objednávky?

10 Zrušení objednávky za 300 Co je cílem nabídky?

11 Zrušení objednávky za 400 Co může být důvodem zrušení objednávky?

12 Pobídka – urgence za 100 Kdo a v jaké situaci píše urgenci?

13 Pobídka – urgence za 200 Na jaké závazné písemnosti se odběratel v urgenci odvolává?

14 Pobídka – urgence za 300 Co je cílem urgence?

15 Pobídka – urgence za 400 Jaký nárok vzniká odběrateli, jestliže dodavatel nereagoval ani na druhou urgenci?

16 Upomínka neuhrazené faktury za 100
Jak v upomínce identifikujeme fakturu?

17 Upomínka neuhrazené faktury za 200
Jak zjistíme, že faktura nebyla v termínu uhrazena?

18 Upomínka neuhrazené faktury za 300
Co může požadovat dodavatel od dlužníka, který včas neuhradil fakturu za odebrané zboží?

19 Upomínka neuhrazené faktury za 400
Doporučeně, někdy i s dodejkou?

20 Odmítnutí objednávky za 100
Kdo a kdy odmítá objednávku? DODAVATEL, KDYŽ NEMŮŽE OBJEDNÁVKU VYŘÍDIT – POSLALI JSME OBJEDNÁVKU BEZ PŘEDCHOZÍ NABÍDKY, ZÁSOBY ZBOŽÍ JSOU UŽ VYČERPÁNY, SKONČILA PLATNOST NABÍDKY

21 Odmítnutí objednávky za 200
Jak identifikujeme objednávku? ČÍSLEM, DATEM, SOUHRNNÝM OZNAČENÍM – např. objednávka pracovní obuvi č. 147/12 ze dne

22 Odmítnutí objednávky za 300
Podnikavý dodavatel odmítne objednávku, ale zároveň napíše ? NABÍDKU

23 Odmítnutí objednávky za 400
Jak se vyhneme odmítnutí naší objednávky? VYŽÁDÁME SI NABÍDKU, OBJEDNÁME VČAS

24 Zrušení objednávky za 100 Synonymem nahraďte zrušení? STORNO, ODVOLÁNÍ

25 Zrušení objednávky za 200 ODMÍTÁ DODAVATEL, RUŠÍ ODBĚRATEL
Jaký je rozdíl mezi odmítnutím a zrušením objednávky? ODMÍTÁ DODAVATEL, RUŠÍ ODBĚRATEL

26 Zrušení objednávky za 300 Co předchází písemnému zrušení objednávky, které odesíláme Doporučeně? ZRUŠENÍ TELEFONEM, SMS, EM, FAXEM

27 Zrušení objednávky 400 Co může být důvodem zrušení objednávky? ZÁKAZNÍK ZRUŠIL OBJEDNÁVKU, ZMÝLILI JSME SE V OBJEDNÁVCE, OBJEDNÁVKU POTŘEBUJEME ČÁSTEČNĚ ZMĚNIT

28 Pobídka – urgence za 100 Kdo a v jaké situaci píše urgenci? ODBĚRATEL, KDYŽ DODAVATEL NEDODRŽEL TERMÍN DODÁNÍ

29 Pobídka – urgence za 200 Na jaké závazné písemnosti se odběratel v urgenci odvolává? NA KUPNÍ SMOUVU, NEBO NA POTVRZENOU OBJEDNÁVKU

30 Pobídka – urgence za 300 Co je cílem urgence? CO NEJRYCHLEJŠÍ DODÁNÍ MATERIÁLU, ZBOŽÍ, ABY NEBYLA NARUŠENA VÝROBA

31 Pobídka – urgence za 400 Jaký nárok vzniká odběrateli, jestliže dodavatel nereagoval ani na druhou urgenci? NA ODMÍTNUTÍ OBJEDNÁVKY A PENÁLE NEBO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

32 Upomínka neuhrazené faktury za 100
Jak v upomínce identifikujeme fakturu? FAKTURA ČÍSLO LOMENO ROKEM, ZE DNE, NA ČÁSTKU, ZA CO, SPATNOST

33 Upomínka neuhrazené faktury za 200
Jak zjistíme, že faktura nebyla v termínu uhrazena? PODLE VÝPISU Z ÚČTU A KNIHY VYDANÝCH FAKTUR

34 Upomínka neuhrazené faktury za 300
Co může požadovat dodavatel od dlužníka, který včas neuhradil fakturu za odebrané zboží? UHRAZENÍ FAKTURY, PENÁLE A ÚHRADU UPOMÍNACÍCH VÝDAJŮ

35 Upomínka neuhrazené faktury za 400
Proč všechny upomínky posíláme Doporučeně, někdy i s dodejkou? ABYCHOM MĚLI DOKLADY O ODESLÁNÍ PRO PŘÍPADNÉ SOUDNÍ VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVKY


Stáhnout ppt "Riskuj Písemná a elektronická komunikace – NEPRAVIDELNOSTI PŘI PLNĚNÍ KUPNÍCH SMLUV."

Podobné prezentace


Reklamy Google