Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Lidé, procesy, partnerství
2
Lidé Lidé, zákazníci, poskytovatelé
3
Kontaktní personál Modifikátoři Častý kontakt se zákazníky
(odbor soc. péče, bytový odbor……) Vztah k zákazníkům by měl být kritériem hodnocení těchto zaměstnanců Modifikátoři Jednají občas, (vrátní,sekretářky…..)
4
Ovlivňovatelé Izolovaný personál
Nejednají obvykle přímo s klienty (řešení společných projektů,radní, zastupitelstvo, členové poradních orgánů… Izolovaný personál Podpůrné funkce, (pracovníci personálních útvarů, správy budov, informační sítě)
5
Interní marketing Řízení lidských zdrojů
Cíle:obecný – získat motivované zaměstnance orientované na péči o zákazníky Strategický: vytvořit vnitřní prostředí, podporující péči o zákazníky Taktický:zainteresovat zaměstnance na vizi obce a propagaci produktu
6
Úloha zákazníků Jako producenti služeb Jako uživatelé služeb
Jako nositelé podpory prodeje
7
Obyvatelé, návštěvníci, podnikatelé
Uplatnění lidí v pracovním procesu Jako drobných podnikatelů Chování lidí v obci Zapojení lidí do správy Chování návštěvníků obce
8
Procesy Vysoký kontakt se zákazníkem Nízký kontakt se zákazníkem
Střední kontakt se zákazníkem
9
Problémy Zajištění souladu kapacit a požadavků
Ovlivňování názorů lidí na kvalitu produktu Obtížná racionalizace procesů s vysokou úrovní produktů Důležitost informačního systému
10
Partnerství Účast soukromého i veřejného sektoru při řízení obce
11
Referenční trh Vytváření příznivé image
Dodavatelské vztahy- Vztahy samosprávy s jejími smluvními partnery Trhy potenciálních pracovníků- Noví kvalifikovaní zaměstnanci Trhy ovlivňovatelů- političtí činitelé, novináři, podnikatelé Interní trhy- vlastní zaměstnanci Trh spotřebitelů-
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.