Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku"— Transkript prezentace:

1

2 COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku
Platformy: Xbox, PC Win, PC Linux, MacOS Vydání první verze: listopad 2005 Tým: Mindware Studios, cca 20 vývojářů Publisher: Dreamcatcher Interactive

3 0. Co bylo před Cold Warem? Jak jsme dělali demo / dema Jak jsme prodávali dema Jak jsme dělali hru – styl Jak jsme dělali hru – grafika Jak jsme dělali hru – design Jak jsme dělali hru – technologie Co dělal náš publisher? Jak to nakonec dopadlo Je z toho nakonec nějaké poučení?

4 Co bylo před Cold Warem?

5

6

7

8 Jak jsme dělali demo/dema

9

10

11

12

13

14 Jak jsme prodávali dema (první kontakt, publisheri, smlouvy)

15 Jak jsme dělali hru - styl (grafika, komunismus, scénář)

16

17

18

19 Jak jsme dělali hru – grafika (levely, postavičky, interface etc.)

20 Draftove levely

21

22

23 Jak jsme dělali hru – design (primarní design, dokumentace, featury – xray/gadgety, implementace, tutorialy)

24 Nakresy z twiki

25 Nakresy z twiki

26

27

28 Jak jsme dělali hru – technologie (Lightwave, GW, Meng, konzole)

29 Screenshot z gw

30 screeenshot z mengu

31

32

33 Co dělal náš publisher? (komunikace, marketing, placení)

34 Jak to nakonec dopadlo? (hodnocení,prodeje, perspektivy)

35 Je z toho nakonec nějaké poučení?


Stáhnout ppt "COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku"

Podobné prezentace


Reklamy Google