Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"— Transkript prezentace:

1 ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_3_18_Pets Šablona číslo: XVI Sada číslo: Pořadové číslo DUM: 18 Autor: Mgr. Renata Florianová

2 Žák se učí a opakuje slovní zásobu na téma domácí zvířata
Anotace: Žák se učí a opakuje slovní zásobu na téma domácí zvířata Očekávaný výstup: Žák se učí, procvičuje a opakuje slovní zásobu na téma domácí zvířata s pomocí obrazového materiálu Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: let Klíčová slova: Cat, snake, dog, hamster, fish, tortoise,budgie, parrot, rabbit, mouse Pomůcky a materiál: Interaktivní tabule, sešit, pero, pastelky Potřebný čas pro výuku: 20 – 30 minut Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Snímek 3–13: Slouží k motivaci a seznámení žáků s novým tématem – domácí zvířata nebo k opakování daného tématu. Po objevení obrázku žák řekne slovíčko a přesvědčí se o správnosti dotykem na odpověď (objeví se „smajlík“, při chybné odpovědi se objeví „mračoun“). Při opakování daného tématu mohou žáci své odpovědi zapsat do pracovního sešitu a následně zkontrolovat správnou odpověď. Nová slovní zásoba: Cat, snake, dog, hamster, fish, tortoise,budgie, parrot, rabbit, mouse Snímek 14–15: Žáci doplňují do slov chybějící písmena a na dalším snímku se objeví správné řešení. Snímek : Žáci spojí barevně názvy zvířat s obrázkem. Opakují barvy. Snímek 18–23: Žáci procvičují čtení vět a smysluplně odpovídají na otázku. Nejdříve mohou zvíře hádat a potom mohou vybírat správnou odpověď z nabídky obrázků. Žáci procvičují časování sloves: to be, can, like. Správné řešení se objeví po kliknutí na odpověď. Snímek : Žáci doplní věty o sobě, co umí a co mají rádi. Učební materiál byl ověřen na interaktivní tabuli.

3 PETS

4 What is it? - cat - snake - dog

5 What is it? - snake - hamster - dog

6 What is it? cat - dog - hamster

7 What is it? - fish - tortoise - snake

8 What is it? - snake - budgie - fish

9 What is it? - mouse - rabbit - cat

10 What is it? - mouse - hamster - rabbit

11 What is it? - mouse - snake - tortoise

12 What is it? - cat - rabbit - hamster

13 What is it? - parrot - snake - rabbit

14 Complete words! s . a k . . o . b . d g . e h . m . . e r
t . r t . i . e . a . f . s . r . b b . t

15 Complete words! s n a k e d o g b u d g i e h a m s t e r
t o r t o i s e c a t f i s h r a b b i t

16 Match! hamster budgie fish parrot dog tortoise snake cat mouse rabbit

17 Match! hamster budgie fish parrot dog tortoise snake cat mouse rabbit

18 What is it? It can run. It likes cheese. It is _ _ _ _. a mouse

19 What is it? It can swim. It likes water. It is _ _ _. a fish

20 What is it? It can run. It likes ham. It is _ _ _. a dog

21 What is it? It can fly. It likes fruit. It is _ _ _ _. a parrot

22 What is it? It can jump. It likes carrot. It is _ _ _ _. a rabbit

23 What is it? It can run. It likes fish. It is _ _ _. a cat

24 I can _ _ _ _ _ _ _ _. I like _ _ _ _ _ _ _ _. What can you do?
What do you like? I can _ _ _ _ _ _ _ _. I like _ _ _ _ _ _ _ _.

25 Zdroje: Kliparty


Stáhnout ppt "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"

Podobné prezentace


Reklamy Google