Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Cílem je dosažení prodeje výrobku nebo služby Kroky: Segmentace zákazníků, jejich průzkum Kontakt Prezentace Řešení připomínek Uzavření prodeje Další kontakt
2
Event marketing Přechod od pasivního k aktivnímu marketingu
Cesta od reklamního monologu k dialogu se zákazníkem Využití zážitků, emocionálních podnětů Konference, semináře, společenské akce,módní přehlídky, slavnostní otevření poboček, firemní párty
3
Virální marketing Všechny mkg. aktivity, jež k šíření reklamních ifo využívají samotné uživatele/cílové zákazníky (vzor: vtipy a další zprávy, které si lidé předávají mezi sebou) Neřízené šíření informací mezi lidmi Ideální internet, y… .Texty, odkazy na zdroje užitečných informací, doporučování produktů na sociálních sítích
4
Strategické plánování
5
Management rozhoduje o:
Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ
6
Plánování Systematický proces Činnost zaměřená na budoucnost
Stále probíhající proces Koordinační proces Shromažďování výhod
7
Typy plánování Časové hledisko krátkodobé 1-2 roky střednědobé 3-5 let
dlouhodobé 5-10let Podle stylu plánování plánování shora dolů plánování zdola nahoru plánování smíšené
8
Podle typu rozhodování
Strategické plánování Operativní plánování Podle úrovně Plánování produktu Plánování v rámci podniku Plánování v rámci oboru
9
Funkce plánu Prostředek komunikace Prostředek delegování pravomoci
Prostředek koordinace Prostředek rozdělování
10
Marketingový plán externí analýza interní analýza
výběr cílů a strategií detailní rozpracování plánu pro každý nástroj implementace, monitorování a úpravy
11
Externí analýza analýza trhu analýza zákazníka analýza konkurence
analýza distribuce analýza makroprostředí
12
Interní analýza analýza tržní pozice analýza marketingové strategie
finanční analýza Analýza silných a slabých stránek
13
Výběr cílů a strategie analýza SWOT: možnosti volby
14
Detailní rozpracování každého nástroje
Politika produktu Cenová politika Distribuční politika Marketingová komunikace
15
Implementace, monitorování a úpravy
požadovaný rozpočet na marketing očekávané finanční výsledky převedení plánu do konkrétního plánu akcí řízení a přizpůsobení procedur
16
Fáze plánování 1. Stanovit poslání a cíle podniku
2. Posoudit zdroje a vyhodnotit prostředí, stanovit předmět podnikání. 3. Stanovit priority dlouhodobých cílů organizace určit strategie. 4. Alokace zdrojů
19
3. Určení strategie 4. Alokace zdrojů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.