Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016"— Transkript prezentace:

1 Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016
Jana Patková, Group HR Country Director & FECT EE HR Director Michaela Švingerová, Talent Acq Specialist

2 Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu
Dnes budeme mluvit o… Budujeme brand nebo jeho awareness HR Indikátory jako kontrolka úspěšnosti brandových aktivit Faurecia Story: zapojení zaměstnanců jako základní pilíř pro vnitřní identifikaci značky A global player in the automotive industry – March 2015

3 Tvoříme BRAND nebo jeho awareness
creation of → BRAND ← awareness Faurecia Česká republika 2014: neznámý brand (produkt není vidět) celosvětově nulové investice do propagace brandu nenajdete žádné webové stránky, bližší informace o 7 závodech (5000 zaměstnanců) jedinou brand awareness tvoří odcházející zaměstnanci A global player in the automotive industry – March 2015

4 HR Indikátory jako kontrolka úspěšnosti brandových aktivit
Recruitment efficiency – rychlost náboru / náklady / kvalita kandidátů Talent attraction – schopnost nalákat talenty Turnover – schopnost udržet si zaměstnance Employee Engagement – interní loajalita vůči značce, její obhajoba Comp & Ben costs – nutnost atrakce skrze vyšší mzdy / benefity A global player in the automotive industry – March 2015

5 Faurecia story Neumíme to – vybíráme partnera pro externí komunikaci brandu Vytvoření pravdivé brand story – jak značku vnímají naši zaměstnanci, podpořeno externím vnímáním atraktivity značky (Studenta Media) : workshopy, průzkumy - interní / externí ambasádoři Už tomu začínáme rozumět – měníme partnera pro externí komunikaci brandu Komunikační kampaně: Pojeďte s námi (micro site), Proudly , promo články – stavíme na success stories našich zaměstnanců – využíváme co nejširší spektrum komunikačních kanálů (print, social media), jsme na JOBFAIRS Stáváme se součástí průzkumu UNIVERSUM – chceme změřit úspěch našich aktivit Stáváme se benchmarkem v rámci FAURECIA GROUP celosvětově A global player in the automotive industry – March 2015

6 Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu
Thank YOU ! Q&A A global player in the automotive industry – March 2015

7


Stáhnout ppt "Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016"

Podobné prezentace


Reklamy Google