Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak vznikají křížaly Jana Šonková
2
Postup Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
Seřaď Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
4
Jakou barvu jablíčko nikdy nemá?
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
5
Poznej ovoce a zeleninu
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
6
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
7
Jakou barvu jablíčko nikdy nemá?
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Poznej ovoce a zeleninu
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Použité odkazy Vlastní zdroje, fotografie z archivu autora
10
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika
Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje pět pracovních listů s jednoduchým interaktivním úkolem. 2 pracovní listy k využití KUMUČe Očekávání a cíle Dítě umí samostatně splnit jednoduchý úkol Učí se rozeznávat ovoce a zeleninu Procvičuje barvy Grafomotorické cvičení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Práce s interaktivním materiálem
2. snímek – postup výroby křížal 3. snímek – seřazování obrázků podle správného technologického postupu 4. snímek – zaškrtejte pomocí lišty pera, které barvy jablíčko nikdy nemá 5. snímek – zakroužkujte pomocí lišty pera ovoce (červeně) a zeleninu (zeleně) 6. snímek – grafomotorické cvičení Využití KUMUČe – snímek děti zároveň zpracovávají, nutno vystřihnout pracovní listy na snímku č. 7 a 8 Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Prvky polytechnické výchovy
Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Učit se základním poznatkům o principech v přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.