Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak vznikají křížaly Jana Šonková.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak vznikají křížaly Jana Šonková."— Transkript prezentace:

1 Jak vznikají křížaly Jana Šonková

2 Postup Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3 Seřaď Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4 Jakou barvu jablíčko nikdy nemá?
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

5 Poznej ovoce a zeleninu
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

6 Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

7 Jakou barvu jablíčko nikdy nemá?
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

8 Poznej ovoce a zeleninu
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

9 Použité odkazy Vlastní zdroje, fotografie z archivu autora

10 Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika
Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje pět pracovních listů s jednoduchým interaktivním úkolem. 2 pracovní listy k využití KUMUČe Očekávání a cíle Dítě umí samostatně splnit jednoduchý úkol Učí se rozeznávat ovoce a zeleninu Procvičuje barvy Grafomotorické cvičení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

11 Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

12 Práce s interaktivním materiálem
2. snímek – postup výroby křížal 3. snímek – seřazování obrázků podle správného technologického postupu 4. snímek – zaškrtejte pomocí lišty pera, které barvy jablíčko nikdy nemá 5. snímek – zakroužkujte pomocí lišty pera ovoce (červeně) a zeleninu (zeleně) 6. snímek – grafomotorické cvičení Využití KUMUČe – snímek děti zároveň zpracovávají, nutno vystřihnout pracovní listy na snímku č. 7 a 8 Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

13 Prvky polytechnické výchovy
Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Učit se základním poznatkům o principech v přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

14 Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.


Stáhnout ppt "Jak vznikají křížaly Jana Šonková."

Podobné prezentace


Reklamy Google