Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak naprogramovat akvarijní rybičku

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak naprogramovat akvarijní rybičku"— Transkript prezentace:

1 Jak naprogramovat akvarijní rybičku
Tereza Voltrová

2 Programování pro děti a začátečníky
Kodu Game Lab Skratch Lego Mindstorm Pro větší a pokročilé: Touchdevelop Arduino

3 Základní informace o Kodu game lab
Je to nástroj k vytváření her Vytvořil ho Microsoft Je zdarma ke stažení Je plně ve 3D

4 Demo: jak vypadá…

5 Terén Terén je základem hry, po kterém se pohybuje většina postav
Terén můžeme: Rozšiřovat – na začátku je terén jen malý Zvyšovat Snižovat Srovnávat Měnit jeho barvy a materiál A mnoho dalších věcí Můžeme ho také naplnit vodou různých barev V nastavení můžeme nastavit například velikost vln, průhlednost vody, typ oblohy a osvětlení

6 Postavy Na připravený terén můžeme umisťovat postavy
Postavy můžeme naprogramovat, ne každá však umí všechno Např. některé postavy jsou neživé, tudíž se nemohou pohybovat Postavy na sebe mohou reagovat Např. sebrání mince, průzkum skály,…

7 Ovládání Postavy můžeme ovládat: Klávesnicí herní konzolí Myší Dotykem

8 Demo: vytvoření terénu

9 Programování postav Každá postava má vlastní kód, který běží nezávisle na kódech ostatních Lze psát kódy na více stránek Běží ale jen jedna aktuální Kód se přidává rozkliknutím zeleného plus Pokud plus zmizí, nejde do dané kolonky přidat nic dalšího

10 Demo: vytvoření a naprogramování postav

11 Demo: akvarijní rybička
Terén Postavy Programování

12 Dotazy?

13 Děkuji za pozornost Tereza voltrová @TerezaVoltrova


Stáhnout ppt "Jak naprogramovat akvarijní rybičku"

Podobné prezentace


Reklamy Google