Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Další písemnosti recepce
Abecední seznam hostů – veden počítačem, pomocí terminálů vede k okamžité informaci pracovníků o hostech. Při každé změně musí být aktualizován Kontrolní recepční list – hotelové pokoje uspořádány do řad dle pater. Používá se při kontrole nebo předávání služby na dalších navazujících pracovištích Hotelová legitimace Přihlášení hosta k pobytu
2
Písemnosti Vzkaz pro hosta – nejčastěji lístek o velikosti A6 s nadpisem ,,Vzkaz´´ nebo ,,Memory´´ Hlášení návštěv na pokoji – musí být registrována v hotelové recepci v ,,knize návštěv v pokoji´´. Zde se uvádí – iniciály dle osobních dokladů včetně čísla dokladu, číslo navštíveného pokoje, čas příchodu a odchodu Evidence nalezených předmětů – datum nálezu, místo, popis předmětu, nálezce, potvrzení o vydání vlastníkovi
3
Písemnosti 8. Úschovna zavazadel – potvrzení o převzetí zavazadla
9. Buzení hostů 10. Kniha vydaných faktur 11. Evidence pošty přijaté pro hosty Depozitní obálka – pro ukládání cenností hosta do společného trezoru v recepci, nebo pro uložení cenin do pronajatého trezoru Waiting list – čekací list Kniha rezervací – záznamy o přijatých objednávkách Ubytovací seznam – je jmenný seznam hostů sestavený podle druhu pokojů při ubytování organizovaných skupin Kniha VIP hostů Záznamy o věrnostních programech
4
Sekretářské a telekomunikační služby
Ve velkokapacitních hotelech to jsou samostatná pracoviště, která podléhají vedoucímu ubytování nebo vedoucímu recepčních služeb
5
Náplň práce Podávají informace hostům
Zajišťují služby mimo hotel (obstarávání vstupenek, jízdenek, letenek….) Provádí pro hosty služby hostesek Zajišťují tlumočnické služby hostům při jednáních, konferencích….. Zabezpečují korespondenci hostů, překlady do a z cizích jazyků, psaní faxových zpráv Zajišťují služby CK Zprostředkují půjčování novin, časopisů, knih
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.