Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Přihlášení uživatele do portálu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Přihlášení uživatele do portálu"— Transkript prezentace:

0 Distribuční portál (DIP)
Jana Burešová

1 Přihlášení uživatele do portálu
Stávající přihlašovací údaje budou platné i po implementaci úprav portálu. Nyní s možností přihlášení pomocí certifikátu. Podpora certifikátů vydaných certifikační autoritou: I.CA PostSignum eIdentity

2 Ověření správnosti registračních údajů

3 Základní menu distribučního portálu
Jako dosud je základní menu portálu zobrazeno pomocí „záložek“, které se zobrazují na základě přidělené role uživatele. Přehled účtu Plánované odstávky Evidence žádostí Odběrná místa Žádosti a požadavky Zálohy a faktury Kontaktní osoby Administrace uživatelů Certifikát

4 Role přihlášeného uživatele
Přihlášený uživatel má přidělenou roli podle registrace další osoby, kterou provedl uživatel z rozšířeným oprávněním u obchodníka. Role Technické činnosti Umožňuje řešit: Samoodečty Technické požadavky Dotaz na splnění podmínek ze SoP Dotazy na smlouvu Některé typy reklamací Žádosti o ukončení/uzavření SoP/SoDi Změna rezervované kapacity Rezervace termínu pracovního příkazu Role Pohledávky Umožňuje řešit: Dotaz na fakturaci Některé typy reklamací Žádosti o přerušení Žádosti o obnovení Role RSD Umožňuje řešit: Samoodečty Obecný požadavek Dotaz na fakturaci, smlouvu Některé typy reklamací Aktualizace příloh RSD Žádost na ukončení/uzavření SoDi Změna rezervované kapacity Rezervace termínu pracovního příkazu

5 Záložka Přehled účtu zobrazení příloh RSD, agregovaných faktur/ záloh, Nejčastějších požadavků

6 Záložka Evidence žádostí zobrazení zaevidovaných žádostí a stavu jejich zpracování
Nové typy žádostí jsou zobrazeny na záložce Ostatní: Žádost o smlouvu o připojení Žádost o ukončení smlouvy o připojení Žádost o rezervaci pracovního příkazu Žádost o zadání odečtu

7 Záložka Evidence žádostí zobrazení stavu zpracování
I nadále využíváme pro zobrazování stavu zpracování semafory: zpracování žádosti je ukončeno dle požadavku žádost je ve zpracování, není znám výsledek zpracování žádosti je ukončeno, požadavku nebylo vyhověno

8 Záložka evidence žádostí aktualizace stavu zpracování

9 Záložka Žádosti a požadavky zadávání nových požadavků – katalog požadavků
Pokud je využit správný typ požadavku při jeho založení, je ihned předán k řešení kompetentní osobou nebo vyřešen on-line v rámci aplikace. V každé kategorii je zařazen požadavek obecné typu, označen názvem „ostatní“, např. Ostatní technické požadavky

10 Záložka Kontaktní osoby
Kontaktní osoby v bloku Hlavní kontakty jsou určeny k reklamacím procesů distributora. Další kontaktní osoby jsou určeny ke konzultacím. Prostřednictvím těchto osob nedochází k příjmu požadavků.

11 Záložka Certifikát první krok k využití komunikační služby ESB
Následně bude certifikát obsluhou distributora ověřen a nastavena ESB komunikace.

12 https://dip.cezdistribuce.cz/irj/portal/anonymous/vyhledani-odstavek
Záložka Plánované odstávky zobrazení csv souborů s plánovanými odstávkami Pro dohledání odstávek lze použít i anonymní aplikaci bez nutnosti přihlášení na odkazu:

13 Záložka Odběrná místa Zobrazení detailu odběrného místa na základě EAN
Obchodník si může zobrazit detail odběrného místa, které mu aktuálně náleží.

14 Záložka Zálohy a faktury zobrazení dokladů
Doklady jsou rozděleny do „podzáložek“: Dluhy Celkový přehled Zálohy Faktury Na každé z nich je ještě možnost rozšířeného vyhledávání.

15 Administrace uživatelů Registrace dalšího uživatele
Při uzavření RSD je vytvořen pro obchodníka uživatel s administrátorským oprávněním (pracovník obchodníka) V této nové aplikaci může uživatel s administrátorským oprávněním (pracovník obchodníka) pro přístup do portálu zaregistrovat dalšího uživatele a přidělit mu určitou roli.

16 Registrace nového uživatele informace k registracím další osoby
Přidělení role pro uživatele Možnost omezení platnosti registrace. Registrace není po platnosti zrušena, ale není jí povolen přístup (zástupy, smlouvy na doby určité…)

17 Žádosti a požadavky Zaslání požadavku distributorovi prostřednictvím portálu
Při zakládání požadavku na distributora vybíráme typ požadavku z katalogu požadavků na záložce Žádosti a požadavky:

18 Rozdělení požadavků Typy požadavků jsou rozděleny do 4 kategorií
Technické požadavky Technické požadavky: Převzetí samoodečtu aplikace Žádost o izolaci vedení Žádost o odstávku sítě Žádost o připojení Žádost o rozplombování Žádost o souhlas s činností a umístěním stavby v ochranném pásmu Žádost o vyjádření k dokumentaci stavby UP a PD Žádost o vytyčení kabelového vedení v terénu Žádost o zkušební provoz aplikace Ostatní technické požadavku Dotazy a reklamace Smluvní požadavky Dotazy a reklamace: Obecný požadavek Dotaz na splnění podmínek ze smlouvy o připojení aplikace Dotaz na fakturaci Dotaz na smlouvu Reklamace kvality napětí Reklamace neoznámení přerušení Reklamace vyúčtování distribuce Žádost o náhradu dle vyhlášky 540/ 2005 Sb. Reklamace ostatní Žádosti Smluvní požadavky: Aktualizace RSD na VN, VVN aplikace Aktualizace RSD na NN aplikace Žádost o smlouvu o připojení aplikace Žádost o ukončení smlouvy o připojení aplikace Žádost o smlouvu o distribuci aplikace Žádost o ukončení smlouvy o distribuci aplikace Elektronický podpis smlouvy o připojení aplikace Žádosti: Změna rezervované kapacity aplikace Žádost o přerušení aplikace Žádost o obnovení aplikace Rezervace termínu pro provedení činnosti aplikace

19 Textové požadavky Typy požadavků zakládané bez aplikace
Požadavky zakládáme pomocí textového popisu požadavku s možností vložení přílohy. U některých typů požadavků je třeba nejprve vložit EAN, který pro distributora slouží jako identifikátor odběrného nebo předávacího místa, ke kterému se požadavek váže. U některých typů požadavků je požadována povinná příloha, bez které nelze požadavek dořešit. Pokud je příloha požadována je pole Soubor označeno *.

20 Odpovědi na textové požadavky
V současné chvíli není na DIP implementována aplikace, která by umožnila obchodníkovi zobrazení odpovědi na textové požadavky. Aplikace však bude do DIP doplněna. Odpovědi na tyto požadavky bude obsluha distributora zasílat em uživateli, který požadavek zaslal.

21 Nápověda DIP – před přihlášením
Uživatel má k dispozici Nápovědu – na vstupní obrazovce – před přihlášením:

22 Nápověda DIP – po přihlášení
Uživatel má k dispozici Nápovědu – na každé obrazovce:

23 Prostor pro Vaše dotazy.
Za obecnou část seznámení s Distribučním portálem Vám děkuji za pozornost. Prostor pro Vaše dotazy.


Stáhnout ppt "Přihlášení uživatele do portálu"

Podobné prezentace


Reklamy Google