Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Pavel Smetana, Marketing EU, Jaro 2011
2
Obsah Představení Uniqlo Zevnitř ven
Venku – cílení na všechny najednou Hra
3
Uniqlo Co., Ltd. (株式会社ユニクロ Kabushiki-gaisha yunikuro)
Japan, China, Hong Kong, South Korea, the United Kingdom, France, the United States, Singapore, Taiwan, Russia,Malaysia. Založeno 1949 v Ube, Yamaguchi. Moderní oblečení a design, cíleno na mladé lidi V první 10 globálních oděvních značek, přímá konkurence HM, Zara
4
Japonsko Kultura (umění, estetika, jazyk, mentalita)
Technologie a Kvalita
5
Manga/Anime + Písmo + Estetika
Kultura Manga/Anime + Písmo + Estetika
6
Mentalita
7
Technologie a Kvalita
9
Přizpůsobení se národním podmínkám
Spolupráce s domácími designery + „Domácí“ Celebrity + Kultura+ Lokace J+ Shiatzy Chen
10
Klasický marketing Uniqlo's Designers Invitation Project Olympiáda
Charita
11
Digitální Kampaň
12
Digitální kampaň Uniqlock Univerzální globální komunikační prostředek
+ Zapojení zainteresované skupiny lidí = Uniqlock
13
Další projekty GRID
14
Konec Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.