Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
na Slovanském gymnáziu
Digitální vzdělávání na Slovanském gymnáziu RNDr. Radim Slouka
2
1. etapa (2003 – 2013) Elektronicky zpracované výukové materiály
E - learning Šablony středních škol
3
Výhody Větší množství studijních materiálů
Lepší přístupnost učebních textů a sbírek úloh pro žáky Možnost dálkového přístupu
4
Nevýhody Pasivní metoda učení Nedostatečná zpětná vazba
Malý zájem studentů o práci v E - learningovém prostředí
5
2. etapa (2013 – 2017) Aplikace metody asynchronní komunikace – EduArt, online a offline sdílení vytvářených komplexních, či partikulárně zaměřených výukových lekcí za použití vícedruhových médií Nástroj pro účinnou podporu inkluze
6
EduArt - možnosti Záznam výkladu učitele Záznam výuky s dalším vstupem
7
EduArt - možnosti Záznam vystoupení žáka Záznam vystoupení experta
3. Záznam experimentů 4. Opravy písemných prací 5. Shrnutí látky pedagogem 6. Motivace nového učiva Záznam vystoupení žáka Záznam vystoupení experta
8
EduArt - inkluze Pomoc zaostávajícím žákům
Aktivizace talentovaných žáků Nástroj pro sebehodnocení žáka Externí přístup žákům dočasně, či dlouhodobě vyloučeným z výuky Zlepšení procesu zapamatování a porozumění obnovením primární emoce
9
EduArt - dopady Nástroj pro sebekontrolu pedagoga a pro spolupráci učitelů Prostředek pro posílení důvěry mezi rodiči a školou Výrazné obohacení vyučovacích metod Přesah výuky mimo formát vyučovací hodiny
10
Závěr Digitální vzdělávání je účinným prostředkem pro obohacení a kvalitativní změnu výuky. Správné užití nových nástrojů nepotlačuje, ale zvýrazňuje roli učitele. Vytváří prostor pro vzájemnou spolupráci učitelů, žáků i rodičů.
11
www.sgo.cz www.polymedia.cz slouka@sgo.cz
Odkazy
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.