Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Aktuální trendy ekonomické diplomacie
Jana Peterková Štěpánka Zemanová
2
Systém zkoumání ekonomické diplomacie
Strategie Nástroje Aktéři
3
Strategie v ekonomické diplomacii
Rámcové (politické závazky, dlouhodobé vize) Institucionální (kompetence a součinnost) Obsahové (oborové a metodické priority)
4
Nástroje ekonomické diplomacie – aktuální trendy
Ekonomizace diplomacie Společenská odpovědnost investorů a exportérů v cílových zemích Poradenství, podpora opřená o mezinárodní standardy CSR Komerční příležitosti spojené s řešením problémů odpovědnosti, etiky a udržitelnosti
5
Ekonomická diplomacie v digitálním věku
Mobilní aplikace jako nástroj podpory exportu a investic Exportní a investiční webináře E-exporting program (Velká Británie) firmy bez zkušenosti s e-komercí (malé a střední!) firmy s dílčí zkušeností vyžadující specifickou pomoc firmy s rozsáhlou zkušeností, snaha o rozšíření mezinárodních platforem prodeje
6
E-exporting - součásti
G2B směrem ke globálním hráčům (Amazon, eBay, Google, Yahoo…) – exportní fóra, zvýhodněné podmínky Významné regionální a národní distribuční kanály (Tmall.com; Tejuri.com…) E-exportní poradenství Síť podnikatelských subjektů se zkušeností s e-komercí
7
Děkujeme za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.