Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Podstata marketingu
2
Podstata marketingu nabídnout správným skupinám zákazníků ve správný čas požadované zboží na správném místě, za správné ceny, s přispěním přiměřené propagace
3
snaha nalézt rovnováhu mezi zájmy:
zákazníků, podnikatelských subjektů a společnosti jako celku
4
Potřeba-přání-poptávka
Maslowova hierarchie potřeb fyziologické potřeby (hlad, žízeň apod.) potřeba jistoty a bezpečí Potřeba přátelství a přijetí potřeba požívat vážnost p. seberealizace
5
Kupující Lidská potřeba je stav pociťovaného nedostatku některého základního uspokojení (lidé vyžadují potravu, ošacení, obydlí, bezpečnost, sounáležitost a úctu). Přání jsou touhy po specifickém uspokojení lidských potřeb – stejná lidská potřeba může být uspokojena různým způsobem. Poptávka jsou přání mít specifické produkty, která jsou podložena schopností a ochotou si je koupit. Přání se stávají poptávkou, jsou-li podložena kupní silou.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.