Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage February, 2016 ZEBRA TECHNOLOGIES 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage February, 2016 ZEBRA TECHNOLOGIES 1."— Transkript prezentace:

1 Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage February, 2016 ZEBRA TECHNOLOGIES 1

2 OBSAH Shrnutí výhod Comprehensive coverage Jak zažádat o náhradní příslušenství Comprehensive coverage Online, pomocí Repair Order portálu Vyplněním RMA formuláře Kontakty pro další podporu

3 CO JE COMPREHENSIVE COVERAGE?
Servis od počátku Pokrývá více než běžné opotřebení Zahrnuje interní i externí poškození součástek, způsobené neumýslným rozbitím Nyní je rozšířený výběr příslušenství, které je nabízeno společně s následujícími produkty: ES400, MC1000, MC17XX, MC21XX, MC3000 Family, MC3100 Series, MC35XX, MC50XX, MC55XX, MC65XX, MC70XX, MC75XX, MC9000 Series, MC9190-G, MC9590, VC5090, WT4090 Series mobile computers, RS309, RS409, RS507 scanners, RS419, Omni XT15, VH10, WAP4 U MC produktů, doručených do servisního centra k opravě, vyměníme chybějící nebo poškozené1: Tužka – STYLUS Poutko – TETHER Chrániče obrazovky – PROTECTOR Řemínky – STRAP Kryty na baterie pokud je to možné – BATT DOOR Adaptér ADPTRWT-RS507-R pouze pro RS507 – CORDED ADAPTER Jak je uvedeno zákazníkem ve vyplněném RMA formuláři

4 Jak zažádat o výměnu příslušenství v rámci servisu Comprehensive coverage
Pro zadání požadavku na opravu poškozeného zařízení je třeba přidělení RMA čísla (Return Materials Authorization) a to jedním z následujících způsobů: Zadáním požadavku pomocí Repair Order portálu (nejrychlejší a nejvíce doporučená možnost) Vyplněním RMA formuláře a zasláním em nebo faxem Telefonicky: Toto se týká servisních smluv Advanced Exchange. Je důležité informovat agenta o tom, že si přejete vyměnit náležitá přislušenství. Prosím buďte si vědomi toho, že: Není možné žádat samotnou výměnu příslušenství Příslušenství bude vyměněno pouze při opravě zařízení. Při žádosti o opravu musí být konkrétně uvedeno, které příslušenství si zákazník přeje nahradit. Poškozené příslušenství není třeba zasílat s jednotkou.

5 VH10 WAP4 OMNI XT15 Tužka a tužka Holder – STYLUS
Tužka (kratší, žlutá) – STYLUS YELLOW Tužka (delší, šedá) – STYLUS GREY Poutko - TETHER Držák tužky - HOLDER Chránič obrazovky – PROTECTOR Nastavitelný řemínek – STRAP DOUBLE LOOP Nenastavitelný řemínek (doporučeno používat společně s nabíjecím slotem) – STRAP ELASTIC Tužka a tužka Holder – STYLUS Chránič obrazovky – PROTECTOR Kryt na baterii Standard (2850 mAh battery) – BATT DOOR STD Kryt na baterii Extended (4680 mAh battery) – BATT DOOR EXT Uzávěr tužky– END CAP STYLUS Tužka s poutkem a držadlem - STYLUS Chránič obrazovky – PROTECTOR Řemínek s tužkou a poutkem - STRAP Zebra Confidential: For Internal Use Only

6 Žádost o výměnu příslušenství pomocí RMA portálu
Přihlaste se na Repair Order portál: Klikněte na požadavek opravy (Request Repair) (Noví uživatelé se musí nejdříve zaregistrovat) Vyberte Problem Area Vyberte Problem Description V poli Additional Problem Description: Napište CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + kapacitu baterie / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R pouze pro RS507) Příklad - CP: STRAP Pakliže budete požadovat kryt pro baterii je nutné, abyste uvedli, zdali chcete rozměr standard std nebo extended ext Kryt pro baterii MC70 a MC75 by měl byt specifikovaný typem – 1900mAh, 3600 mAh, 3800 mAh a 4800mAh Příklad - CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR 4800

7 Příklad zadání požadavku na výměnu příslušenství pomocí REPAIR ORDER portálu

8 Žádost o výměnu příslušenství pomocí RMA formulaře
Najděte si příslušný formulář na Repair Order portálu. Pro každou zemi existuje zvláštní formulář, je tedy duležité, abyste použili ten správný Zadejte číslo produktu (Product Number) Zadejte sériové číslo (Serial Number) Uveďte kód problému (Problem Code ) (přehled kódů naleznete na webové stránce RMA) Vložte přesný popis poškození zařízení a dále: Napište CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + kapacitu baterie / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R pouze pro RS507) Příklad - CP: STRAP Pakliže budete požadovat kryt pro baterii je nutné, abyste uvedli, zdali chcete rozměr standard Std nebo širší extended Ext Kryt pro baterii MC70 a MC75 by měl byt specifikovaný typem – 1900mAh, 3600 mAh, 3800 mAh a 4800mAh Příklad - CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR 4800 Takto vyplněný formulář zašlete em nebo faxem na uvedenou adresu nebo číslo.

9 Příklad zadání požadavku na výměnu příslušenství pomocí RMA formuláře

10 Další podpora a pomoc Pro další informace týkající se Comprehensive Coverage nebo s jakýmkoliv dotazem či požadavkem se obraťte na: Customer Interaction Centre: Jestliže upřednostňujete telefonický kontakt, veškerá potřebná telefonní čísla naleznete na:

11 DĚKUJEME… 11


Stáhnout ppt "Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage February, 2016 ZEBRA TECHNOLOGIES 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google