Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Zavádění nových produktů na trh B2B
Vypracoval: Vojtěch Ottomanský Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
2
Struktura práce, metody zpracování a použité prameny
Úvod B2B Trh Uvedení přístroje PuraQleen na český trh Závěr Použité prameny Teorie Váňová, Tomek – Výrobek a jeho úspěch na trhu Kotler – Marketing management Jana Boučková a kolektiv – Marketing Praxe Interní materiály firmy Eastmop MB Vlastní zkušenosti
3
Teoretická část Segment B2B – čím se liší od ostatních segmentů trhu Typy nákupních situací Firemní nákupy na internetu Trhy vlád a institucí Zavádění výrobku na trh Z pohledu výrobce Z pohledu dovozce Marketingové strategie B2B
4
Praktická část - Firma Eastmop MB, produkt PuraQleen
Založena roku 1993 Distributor produktů pro úklidové firmy Široký sortiment produktů Dovozce okenního systému Lewi a PuraQleen Velký důraz na komplexnost řešení potřeb zákazníků Výrobek německé společnosti K. H. Lehmann KG Průkopník v oboru čištění fasád a těžko dostupných ploch Filtrace vody pomocí Iontové výměny Využití nových technologií a materiálů – Carbon a Titan
5
Praktická část - Segment B2B - obor úklid
Výrobce Distributor Úklidové firmy Firemní zákazníci úklidových firem Proč je funkce distributora nenahraditelná? Výrobce Úklidové firmy Firemní zákazníci úklidových firem
6
Praktická část - Výsledky rozboru a přínos práce
Chyby Přínos práce Rozšíření odbornosti Nový pohled na celý proces Posílení zápalu k tomuto marketingovému procesu a motivace k budoucím akcím firmy
7
Praktická část - Závěr Úspěšnost zavedení produktu PuraQleen
Inovace a nové technologie Fáze života produktu Zavádění -> Růst Zavádění Růst Zralost
8
Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.