Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Kateřina Dvořáková 13977
2
Motivace a důvody k řešení problému
Praxe v podniku Zájem o marketing Vůně cukrárny, zákusky a dorty
3
Cíl bakalářské práce Analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybrané společnosti a na základě analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace
4
Hypotézy Hypotéza 1: Zákazníci kupují raději zákusky či dorty s vanilkovo- žloutkovým krémem než se smetanovým. Hypotéza 2: Více než polovina (50%) dotazovaných zákazníků si myslí, že zákusky, které kupují, jsou drahé. Hypotézy 3: Nejlepší způsob jak si objednat dort, je pro zákazníky osobní výběr, který preferují před telefonickým kontaktem. Hypotézy 4: Pouze 10% dotazovaných zákazníků by uvítalo valentýnskou akci pro páry. Hypotéza 5: Firma se nachází v ofenzivní pozici, která je ve výrazné převaze oproti jiným pozicím. Hypotéza 6: Hrozba nové konkurence je pro podnik závažnější než možnost substitutů. Hypotéza 7: Stávající komunikace je pro firmu dostačující.
5
Použité metody Dotazník SWOT analýza Porterův model pěti sil Rozhovor
6
Návrhy opatření Propagace na sociální síti Facebook Webové stránky
Reklama Podpora prodeje
7
Závěrečné shrnutí Leader na táborském trhu Strategická pozice podniku
Oblíbenost smetanovým produktů Ofenzivní pozice
8
Doplňující otázky Specifikujte přidanou hodnotu Vaší bakalářské práce.
Objasněte podrobněji vlastní návrhy.
9
Děkuji za Vaši pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.