Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik"— Transkript prezentace:

1 Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Kateřina Dvořáková 13977

2 Motivace a důvody k řešení problému
Praxe v podniku Zájem o marketing Vůně cukrárny, zákusky a dorty

3 Cíl bakalářské práce Analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybrané společnosti a na základě analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace

4 Hypotézy Hypotéza 1: Zákazníci kupují raději zákusky či dorty s vanilkovo- žloutkovým krémem než se smetanovým. Hypotéza 2: Více než polovina (50%) dotazovaných zákazníků si myslí, že zákusky, které kupují, jsou drahé. Hypotézy 3: Nejlepší způsob jak si objednat dort, je pro zákazníky osobní výběr, který preferují před telefonickým kontaktem. Hypotézy 4: Pouze 10% dotazovaných zákazníků by uvítalo valentýnskou akci pro páry. Hypotéza 5: Firma se nachází v ofenzivní pozici, která je ve výrazné převaze oproti jiným pozicím. Hypotéza 6: Hrozba nové konkurence je pro podnik závažnější než možnost substitutů. Hypotéza 7: Stávající komunikace je pro firmu dostačující.

5 Použité metody Dotazník SWOT analýza Porterův model pěti sil Rozhovor

6 Návrhy opatření Propagace na sociální síti Facebook Webové stránky
Reklama Podpora prodeje

7 Závěrečné shrnutí Leader na táborském trhu Strategická pozice podniku
Oblíbenost smetanovým produktů Ofenzivní pozice

8 Doplňující otázky Specifikujte přidanou hodnotu Vaší bakalářské práce.
Objasněte podrobněji vlastní návrhy.

9 Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik"

Podobné prezentace


Reklamy Google