Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen"— Transkript prezentace:

1 Projekt GDA návrh PR podpory 2010 1. etapa: červen – srpen
25. června 2010 © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

2 Komunikační téma Nutriční značení potravin:
výsledky výzkumu SZPI „Český spotřebitel a potraviny“ – 56 % lidí nevěnuje pozornost údajům na obalech potravin, protože jsou nečitelné, nezajímají je, nejsou srozumitelné, nejsou pravdivé (podzim 2009) význam nutričního značení v každodenním životě – o nutriční informace na obalech by se měl zajímat každý, zejména spotřebitelé, kteří vyznávají zdravý životní styl nebo kteří mají nějaká zdravotní omezení značení GDA, navigace ve světě živin a kalorií – informace na obalech potravin mohou být poměrně složité, proto by se spotřebitelé měli zaměřit na značení GDA, které je srozumitelné, jednoduché, přehledné, a tak usnadňuje rozhodování při výběru potravin a nápojů a napomáhá uvažovat o dané potravině v celkovém kontextu jídelníčku © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

3 Tiskové setkání Osobní kontakt s 15-20 novináři
Distribuce tiskových materiálů dalším 50 novinářům Komunikace prostřednictvím 2 mluvčích: zástupce SZPI odborník na výživu (Tamara Starnovská) Jednání s novináři o využití tiskových materiálů Očekávaný počet mediálních výstupů: 15 Termín: červenec © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

4 Cílená medializace v TV a rozhlase
Média: televizní pořady: v TV Nova, TV Prima, České televizi zpravodajské a publicistické pořady, témata zaměřená na zdraví rozhlasové pořady, např.: ČRo 2 Praha, pořad Rodinný lékař (pořad zaměřený na jednotlivé oblasti medicíny, nemoci, trendy a zdravý životní styl) ČRo 2 Praha, pořad Odpolední kolotoč (atraktivní hosté i témata, reportáže, rozhovory, životní styl a obsáhlý kulturní servis) Termín: červenec až srpen Očekávaný počet mediálních výstupů: 2 © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

5 Články v oborových periodikách
Média: časopisy zdravotních pojištěn, např.: Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR, časopis Svět pojištěnce Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, časopis Bonus Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR, časopis Bulletin časopisy spotřebitelských organizací: Sdružení českých spotřebitelů Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) Termín: červenec až srpen Očekávaný počet mediálních výstupů: 2 © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

6 Internetový projekt Komunikace navrženého tématu na jednom z webových portálů pro ženy s vysokou návštěvností, např.: (měsíčně cca RU) (měsíčně cca RU) (měsíčně cca RU) Balíček reklamních ploch a PR textů, např.: banner PR článek anketa odkaz na Termín: červenec až srpen © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

7 Web Aktualizace webu GDA – sekce Výrobky se značením GDA:
doplnění nových/odstranění delistovaných výrobků se značením GDA Rozšíření webu GDA o nový interaktivní nástroj: Kalkulátor GDA – přepočítávání nutričních hodnot jakéhokoli baleného výrobku na hodnoty GDA (zápis v číslech do tabulky, výsledek v procentech v pětici nutričních bublin) Odkaz na web GDA: umístění loga GDA s prolinkem na na produktové weby členů PK ČR Termín: červenec až srpen © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

8 Rozpočet Aktivita Honorář agentury Přímé náklady Celkem
Tiskové setkání Cílená medializace v TV a rozhlase 4 000 Kč Články v oborových periodikách 1 000 Kč Internetový projekt Web Monitoring 0 Kč Prezentační a informační materiály 6 350 Kč © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

9 Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci!
V případě dotazů laskavě kontaktujte agenturu Quent: Pavlína Perlíková Milena Holoubková © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –


Stáhnout ppt "Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen"

Podobné prezentace


Reklamy Google