Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak získat nejlepší talenty?
Martin Grau, Head of Resourcing
2
Atraktivní vizi/produkt Brilantní firemní kulturu
Jak získat nejlepší talenty? Skvělý náborový tým Atraktivní vizi/produkt Brilantní firemní kulturu Špičkové náborové nástroje Perfektní lídry Zářnou značku zaměstnavatele
3
Love brand?
5
? = = TRH BRAND BRAND Zam. Vs. Vs.
…když se dnes bavíme o značce zaměstnavatele, tak pojďme zmínit jeden fakt… ? TRH = Vs. BRAND = BRAND Vs. Zam.
7
Atd. Jsme velcí! „Uplatíme vás!“ Jsme úspěšní! Máme technologie XY!
Na úvod se pojďme podívat na to, jaké informace dnes valná většina společností prezentuje směrem ke kandidátům… Jsme velcí! „Uplatíme vás!“ Jsme úspěšní! Máme technologie XY! Kariéra ihned! Máme milión poboček! Atd.
8
…jsme si jistí, že toto je to - proč jsou naši zaměstnanci hrdí na svou značku?
9
…je toto ten „magnet na talent“?
10
…a můžeme značku vůbec vymyslet?
11
Výzkum & data – základní vstup pro tvorbu strategie značky zaměstnavatele…
12
…a zdrojů dat máme mnoho…
Co nám říkají kandidáti Zprávy z Exit interview Interní průzkumy motivovanosti a spokojenosti Jak se vymezují naši konkurenti Focus groups (interní/externí) Jak vlastně lidé hledají práci Externí data Kdo je náš ideální kandidát Strategie a směřování organizace
13
…protože značku nevymýšlíme, ale odhalujeme…
Výzkum Výstup Soulad Kvantitativní výzkum Pozitivní vzorce Hodnoty spol. Strategie spol. + + + Kvalitativní výzkum Varování Autentické sdělení Nápravná opatření
14
…a lze na to vytvořit hezký business case…
Příkladky cílů: Redukce fluktuace Lepší výsledek v soutěžích zaměstnavatelů Navýšení počtu zam. Reprezentujících značku na soc. sítích (zejména top management) Počty followerů na soc. sítích (dosah obsahu) Lepší výkon a kvalita náboru Přeskupení náborových zdrojů ve prospěch interních Atd.. Jak to měřit? Analytika soc. sítí Analytika kariérních stránek (traffic/konverze) Fluktuace (3M/1Y) Náklady na nábor Rychlost náboru Struktura náborových zdrojů Atd…
15
…a čeho se dále držet Autenticita Osobní sdělení Odvaha Konzistence
Uvěřitelná sdělení - za kterými zaměstnanci sami stojí (alespoň větší část z nich) Příběhy (klišé – ale funguje) Na co jsme hrdí Na míru jednotlivým cílovým skupinám Odvaha Konzistence Pozor na temnou stránku blogů HR v nové roli Tón komunikace byl měl být ujednocen napříč kanály Kampaň dovnitř i ven
16
Měřte úspěch/znejte cíl Použijte vhodné komunikační kanály
…a co ještě přidat Značka zaměst. HR COM MKT MNG EMP. Zapojte vedení Měřte úspěch/znejte cíl Použijte vhodné komunikační kanály Odhalujte kulturu Zvyšte hodnotu HR
17
Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.