Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Environmentální výchova - voda
Žáci 1. stupně se za pomoci svých učitelů rozhodli splnit úkoly, které se týkaly vody. V nabídce bylo hned několik pokusů, které se lišily svou náročností. Některé třídy sáhly po snazších úkolech, některé se nebály úkolů náročnějších.
2
Před každým pokusem proběhla diskuze o vodě
Před každým pokusem proběhla diskuze o vodě. Informace o této důležité kapalině se mohli žáci dočíst na nástěnkách v 5.pavilónu.
3
Žáci 2. B a 2. D Oproti 2.B, která se rozhodla pro ochutnávání minerálních vod, se žáci z 2.D rozhodli hned pro několik pokusů (odpařování vody, přenášení vody, Co plave?). Paní učitelka Růžková nám poskytla fotografie a paní učitelka De Filippová s dětmi sepsala něco málo o důležitosti vody. „Voda je velmi důležitá pro život na Zemi. Neměla by se znečišťovat. Voda se používá k pití, zalévání, k žití živočichů pod vodou, ke koupání, k žehlení, k vaření, k hašení a k dalším účelům.“ Patrik Šimek, 2.D
4
Žáci 3. A Žáci této třídy se rozhodli pro ochutnávku minerálních vod
Žáci 3. A Žáci této třídy se rozhodli pro ochutnávku minerálních vod. Do připravených kelímků jim byla nalita ochucená minerální voda a žáci za pomoci smyslů měli za úkol poznat, s jakou příchutí voda je. Chuťový test se žákům velice líbil.
5
Žáci 4. A Paní učitelka si pro své žáky připravila pracovní list k pokusu s názvem „Poplave to nebo klesne ke dnu?“
6
Žáci 4. B Ochutnávání minerálních vod bylo jedním z nejoblíbenějších pokusů a tak se pro něj rozhodla také 4. B.
7
Žáci 4. C Žáci této třídy se pustili hned do několika činností a ve skupinové práci vytvořili záznamy z pokusů.
8
Žáci 5. A Žáci této třídy se spolu s paní učitelkou rozhodli pro pokus Poplave to nebo klesne ke dnu? Své snažení zaznamenali jak na fotografiích, tak na papíře…
9
Žáci 5. C Většina tříd se rozhodla pro ochutnávání minerálních vod
Žáci 5. C Většina tříd se rozhodla pro ochutnávání minerálních vod. Ani 5.C nebyla výjimkou. Oproti ostatním však žáci sepsali o průběhu této činnosti slohové práce. „Na začátku jsme ochutnávali tři druhy vod. Měli jsme poznat, co je to za příchuť. Naše skupina poznala všechny tři chutě – pomeranč, malina a čistá voda. Nejvíce nám chutnala malina. Pak jsme jedné dívce ze skupiny zavázali oči šátkem. Měla poznat, co jí členové skupiny nalili do hrníčku. Šlo jí to velmi dobře.“ Malárová, Macek, Šedivá, Dreveňak „Náš projekt o vodě se vyvíjel velmi dobře. Úplně jako první jsme ochutnávali ochucené vody. Povedlo se nám to dobře. Jako první jsme měli příchuť pomerančové Poděbradky. Za druhé jsme ochutnali malinovou příchuť. Za třetí jsme ochutnali neperlivou a neochucenou vodu Rajec. Později si jeden ze skupiny musel zavázat oči a ochutnávat vody ostatních. Jako první byla voda z kohoutku. Šimon to uhádl napoprvé. Jako druhá byla jemně perlivá Bonaqua. Šimon to zase uhádl. Jako poslední byla voda ze školního kohoutku a to Šimon uhodl až napodruhé. Hodina byla velmi zábavná.“ Rakašová, Šejbl, Gebauer, Masopustová
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.