Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Content marketing Hripsime Zohrabyan zohrabyan@rhplusmarketing.cz
Rh+ marketing :: Vaše krevní skupina
2
Proč se věnovat obsahu? Co je content marketing?
Komunikace se zákazníky a širší veřejností za účelem získání zákazníka formou vytváření zajímavého obsahu, který má virální potenciál Proč se věnovat obsahu? Zvyšuje důvěryhodnost Vytváří a udržuje loajalitu ke značce/firmě Vytváří pověst odborníka v oboru Vytváří emocionální vazbu ke značce/firmě Sníží náklady na propagaci Lidé sledují na sociálních sítích firmy, které nabízí zajímavý obsah – potenciál najít nové zákazníky Podporuje SEO Hripsime Zohrabyan, ::
3
Jak na to? 1. Stanovte si cíle – krátkodobé i dlouhodobé
2. Vyberte cílové skupiny – persony 3. Vyberte nástroje a způsob komunikace 4. Pusťte se do toho SEO (Google Adwords, Sklik) Cílem SEO je zviditelnit web ve vyhledavačích tak, aby na něj přicházelo co nejvíce dobře zacílených návštěvníků za přijatelné náklady. Hripsime Zohrabyan, ::
4
Nástroje obsahového marketingu
PR články – media relations Příspěvky na blogu Případové studie Videa Návody a videonávody Fotografie Infografiky Knížky a e-booky Eventy Prezentace Webináře Sociální sítě Hripsime Zohrabyan, ::
5
O čem psát Co je jedinečného na vaší firmě?
Co je zajímavého na tom, jak a proč byla vaše firma založena? Čím je zajímavý její zakladatel? Na jaký problém se snažíte najít řešení? Co inspirovalo a inspiruje vaši firmu? Jaké AHA momenty jste zažili nebo můžete nabídnout ostatním? Jak se vaše firma vyvíjí? Jakým neobvyklým způsobem říct svůj příběh? Co je pro vás normální a nudné, co ostatním přijde cool? Zdroj: MarketingProfs Hripsime Zohrabyan, ::
6
Storytelling Vytvořte si svůj příběh Inspirujte se
Inspirujte se Hripsime Zohrabyan, ::
7
Vyhodnocení Jak zjistit, jestli děláte obsahový marketing správně?
Vyhledávače vás najdou a zobrazují na předních pozicích Vyšší návštěvnost webových stránek (Google Analytics) Nárůst nových zákazníků Ohlasy na sociálních sítích – noví fanoušci, kteří se zapojují do dění Odkazování na vaše webové stránky, komentování příspěvků na blogu, diskuze v nezávislých forech Ohlasy v médiích – monitoring médií Hripsime Zohrabyan, ::
8
Dostali jste na starost zlepšení obsahu na webových stránkách sportovního doktora. Navrhněte, co by měly jeho webové stránky obsahovat, jakým způsobem a kterými kanály chcete komunikovat tak, aby působil jako zkušený odborník v oboru, získal větší povědomí na veřejnosti a více klientů. Hripsime Zohrabyan, ::
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.