Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Média
2
Média Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D
3
Média tištěná K prostudování Ke shlédnutí
4
K odnesení Leták Prospekt Brožura Katalog Reklamní kniha
Reklamní noviny Inzerát Advertorials Advertisement Editorial
5
Ke shlédnutí Plakátky Plakáty Billboardy Trvalá reklama (zdi)
Světelná reklama Výlohy Vitríny 3D
6
Audiovizuální Rozhlas Televize Komerční filmy Slides Infomercials
Information Commercials
7
Rozhlas Background Audio Zaujmout Jedno sdělení
Jasně identifikovatelná Jazykem cílového trhu Hudba Profesionál vs. představitel firmy
8
Rozhlas + / - Masové použití Geografická selektivita
Demografická selektivita Aktuálnost, měnící se sdělení Nenáročná na tvorbu Rychlá Nízké náklady Pouze zvuk Nízká, přelétavá pozornost Nestandardizované vyhodnocování poslechovosti
9
Televize Vizuální myšlenka Demonstrace výhod Identifikovat značku
Představení produktu Jedno sdělení
10
Televize + / - Kombinace obraz, zvuk, pohyb, atmosféra
Působí na více smyslů Pozornost při sledování TV Dosah Měření Cena na 1 zákazníka Cena, celkové náklady Malá selektivita Pozornost
11
Další reklamní nosiče Reklamní dopisy Reklamní dárky Reklamní dary
12
3D nosiče Užitečné Viditelné Poutající pozornost
13
Elektronické JANOUCH, Viktor
Elektronické JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Computer Press, a.s., ISBN Webové stránky AdWords Sociální sítě Guerilla marketing, virální marketing Advergaming
14
Speciální Komerční výstavy Veletrhy Sponzoring
15
Děkuji Vám za pozornost
Celý text najdete na Nebo odkaz www zaměstnanců © Radka Johnová, 2011
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.