Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics 365

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics 365"— Transkript prezentace:

1 2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics 365 http://min.vse.cz
Dynamics CRM Dynamics CRM 2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.

2 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Obsah Microsoft Dynamics CRM Nastavení Prodej (Sales) Marketing Služby (Customer Service) Aktivity Pokročilé nastavení Spolupráce uživatelů Plánování zdrojů (Terénní) Služby u zákazníků (Field Service) Projektové služby (Project Service Automation) Každodenní činnosti (Operations) Finance (Financials)

3 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 1 Microsoft Dynamics 365 1.1 Dynamics 365 1.2 Řízení vztahů se zákazníky (CRM) 1.3 Zkušební tenant 1.4 Zkušební verze Office 365 1.5 Uživatelé 1.6 Seznámení s aplikací Microsoft Dynamics CRM

4 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 1.1 Dynamics 365 kombinace CRM systému a ERP řešení CRM – Customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky ERP – Enterprise Resource Planning – plánování podnikových zdrojů platforma pro prodej servis projektový management finance a další integrace s Office 365, napojení na platformu Microsoft Azure na jednom místě je možné řídit všechny podnikové procesy a obchodní aktivity

5 Návaznost na starší systémy
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Návaznost na starší systémy dříve nyní Dynamics CRM Dynamics 365 for Sales (prodej, marketing) Dynamics 365 for Customer Service (služby) Dynamics 365 for Field Service (služby u zákazníků, terénní služby) Dynamics 365 for Project Service Automation (projektové služby) Dynamics AX Dynamics 365 for Operations (každodenní činnosti) Cloud Dynamics NAV (Project Madeira) Dynamics 365 for Financials (účetnictví)

6 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Edice Enterprise optimální pro podnik s více než 250 zaměstnanci EnterPrise Plan 1 Salse, Field Service, Customer Service, Project Service Automation, v budoucnosti také Marketing EnterPrise Plan 2 navíc Operations minimální odběr: 20 uživatelských licencí Business (v ČR 2017) Sales a Marketing, Financials, Power Apps pro podnik s 10 – 250 zaměstnanci

7 Licencování Enterprise edice
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Licencování Enterprise edice Team Member – přístup uživatele ke všem datům s možností čtení (např. pracovník ve skladu): $10/osoba/měsíc vybrané aplikace Operations (výroba): $190/osoba/měsíc Sales (prodej): $95/osoba/měsíc Custome Service (služby): $95/osoba/měsíc Field Service (terénní služby): $95/osoba/měsíc Project Service Automation (projektové služby): $95/osoba/měsíc PowerApps: $40/osoba/měsíc plány Plán 1: $115/osoba/měsíc Plán 2: $210/osoba/měsíc

8 Licencová Business edice
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Licencová Business edice Team Member: $5/osoba/měsíc Financials App: $40/osoba/měsíc Financial Management Purchase and payables Sales and receivables Inventory management Project management

9 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Aplikace Dynamics Sales pro obchodníky a marketingové specialisty zájemci, příležitosti, ceníky, marketingové seznam, kampaně dřívější Dynamics CRM s výjimkou služeb Customer Service zákaznický servis Field Service pro servisní techniky automatické plánování tras prediktivní servis zákazníkům Project Automation pro projektové řízení

10 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Aplikace Dynamics Operations ERP podpora od návrhu až po výrobu a prodej Financials kompletní řešení účetnictví pro malé a střední firmy, reporty dat objednávky, fakturace, zpracování plateb Marketing (dostupná v průběhu roku 2017) prostřednictvím Adobe Marketing Cloud marketingové služby personalizované oslovení zákazníka

11 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Aplikace Dynamics Customer Insigths – transformace dat zákazníků na užitečné přehledy Additional Services Gamification – hra ke zlepšení motivace zaměstnanců Portals – portálové funkce Unified Service Desk – pro telefonní centra Mobile Apps Sales mobile app Field Service mobile app Power BI Content Packs Dynamics 365 for Financials Content Pack

12 1.2 Řízení vztahu se zákazníky
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 1.2 Řízení vztahu se zákazníky CRM – Customer relationship management základní cíl CRM: vyhledávat a získávat nové zákazníky a udržovat stávající s minimálními náklady CRM integruje využití nových moderních komunikačních technologií a kanálů (internet, call centrum) s klasickými způsoby komunikace rostoucí specializace a globalizace, zákazníci často na velkou dálku 1 to 1 marketing – odklon od masového produkce ke specializovaným produktům na rozdíl od ERP (Enterprise resource planning – podnikový informační systém, Efektivní řízení podniku) nutnost pochopení konceptu a přijetí všemi uživateli neúspěšnost realizace CRM bývala 80 %, nyní 30 – 40 %, často zvyk na Excel

13 Microsoft Dynamics CRM (2016)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Microsoft Dynamics CRM (2016) svět asi zákazníků Dynamics 365: Real Madrid MetroBank AccuWeather Rolls-Royce asi uživatelů ČR ČD Telematica ČSOB Česká pojišťovna Česká Televize Fermat Group MBG Bonusia Pojišťovna České spořitelny Škoda Auto TON Telefonica O2

14 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM CRM ve firmě Encián Aktivity plní úkoly telefonují faxují odesílají y píší dopisy účastní se schůzek odpovídají na kampaně realizují služby Realizace vztahů se zákazníky získávání zájemců a kontaktů poskytování nabídek vystavování objednávek, faktur organizace marketingových kampaní uzavírání smluv o službách realizace služeb

15 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zdroje

16 Další objekty – Nastavení (kap. 2)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další objekty – Nastavení (kap. 2) Prodejní oblasti Čechy – Miloš Adamec Morava – Lukáš Škoda Praha – Eva Benešová Produkty programy (řada) Bonita – 3800 Kč Finanční analýza – 4000 Kč Investice – 2400 Kč Kauzální analýza – Kč Podnikatel – 1900 Kč SAFI – Kč služby (řada) FIN a KAU tvoří balíček Jednotky jednotlivá licence multilicence 10 neomezená 100 Slevy množstevní 2 – 3 ks: 10 % 4 – 5 ks: 20 % 6 – 7 ks: 30 % 8 – 9 ks: 40 % upgrade 1 ks: 75 % 2 – 5 ks: 80 % 6 – 9 ks: 85 % Ceníky historický S0 množstevní S1 upgrade S2 školní C2 speciální C3 – C6 zaokrouhlování cen Z1 – Z4

17 Další objekty – Prodej (kap. 3)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další objekty – Prodej (kap. 3) Zájemci 10 zájemců o produkty Obchodní vztahy 69 zákazníků Kontakty kontaktní osoba odběratelské firmy Příležitosti vztah k produktu Nabídky Objednávky Faktury 102 faktur, 165 licencí

18 Další objekty – Marketing (kap. 4)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další objekty – Marketing (kap. 4) Marketingové seznamy výběr dle účelu kampaní stejný subjekt může být ve více seznamech Rychlé kampaně oslovení jednotlivých zákazníků Kampaně včetně finančního plánu i pro více marketingových seznamů

19 Další objekty – Služby (kap. 5)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další objekty – Služby (kap. 5) Služby realizované případy instalace programů školení Word 12 h Excel 20 h PowerPoint 12 h OneNote 4 h Project 28 h Visio 16 h Access 44 h Outlook 8 h konzultace testování ECDL Smlouvy a jejich řádky vychází ze šablony smlouvy Případy podnět k realizaci smlouvy zdrojem případu např. telefonát nebo Aktivita služby Služby realizované využitím zdrojů Kalendář služby Požadované zdroje (ze stejného pracoviště) Aktivita služby Znalostní báze využití interní šablony články formou konceptu (neschváleno, publikováno) návaznost dokumentů SharePointu Pracovní postupy návaznost na práci s entitami (např. na Kontakty, vytvoření nového záznamu) výsledkem jeden či více kroků (např. založení nového úkolu) Vlastní entity např. služební cesty Sdílení dle rolí zabezpečení

20 2OP484 Manažerská informatika 4
Office 365 1.3 Zkušební tenant 1 Dynamics 365 for Sales Learn More Get Started

21 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zkušební tenant 2

22 2OP484 Manažerská informatika 4
Office 365 Zkušební tenant 3 Czech republic VŠE v Praze čeština @vsenovakjan1 (test 2) heslo: Encian2015

23 2OP484 Manažerská informatika 4
Office 365 Zkušební tenant 4 kontrola na robota SMS na mobil popř. volání šesticiferného čísla kontrolní šesticiferné číslo

24 2OP484 Manažerská informatika 4
Office 365 Zkušební tenant 5 rekapitulace adresa účet Set up čeština vše z toho

25 2OP484 Manažerská informatika 4
Office 365 Zkušební tenant 6 Spouštěč, Dynamics 365 přímá adresa: Settings, Language, Čeština, Save Fakturace, Koupit služby

26 Administrátorské oprávnění
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Administrátorské oprávnění

27 Přizpůsobení Dynamics 365
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Přizpůsobení Dynamics 365

28 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Přidání jazyka

29 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 1.4 Zkušební verze Office 365 využití zkušební verze Správce, Office 365 Koupit služby Sada Enterprise, Office 365 Enterprise E3, Další akce, Spustit bezplatnou zkušební verzi Vyzkoušet Pokračovat přiřazení získané licence sobě Uživatelé, Aktivní uživatelé Přiřazené licence, Upravit Office 365 Enterprise E3, Uložit po chvíli v portálu Office 365 Aplikace Dynamics CRM Social Listening

30 1.5 Uživatelé Doplnění uživatele
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 1.5 Uživatelé Doplnění uživatele Správce Uživatelé, Aktivní uživatelé Nový, Uživatel Jméno: Tomáš Příjmení: Kubálek Zobrazované jméno: Tomáš Kubálek Uživatelské jméno: kubalek Zadat heslo: Encian2015 Je potřeba, aby si tato osoba při příštím přihlášení změnila heslo k Outlook Web Appu: nezaškrtneme licence Office 365 Enterprise E5 licence Dynamics CRM Online Professional tlačítko Vytvořit Zavřít

31 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Uživatelé Uživatelé.csv modifikace souboru Uživatelé.csv Umístění: Česká republika náhrada zaškrtnout obě licence Office 365 Enterprise E5 Správce, Office 365 Microsoft Dynamics CRM Online Professional Uživatelé, Aktivní uživatelé Neodeslat Další, Importovat více uživatelů Zavřít bez odeslání Procházet, Uživatelé.csv Další

32 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Profily, instance Profil organizace vpravo nahoře kliknout do odkazu VŠE v Praze Upravit Název organizace: Encián Adresa: Kbelská 44 Město: Praha 9 PSČ: Instance Dynamics 365 Centra pro správu Dynamics 365 Upravit Encián Další, Uložit Osobní profil vpravo nahoře kliknout do fotografie fotografie (O mně)

33 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 1.6 Seznámení s aplikací oblasti zástupci

34 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Relace mezi seznamy

35 Zobrazení záznamu seznamu
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Zobrazení záznamu seznamu

36 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Záznam

37 2 Větvení základních tlačítek
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 2 Větvení základních tlačítek

38 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 2 Nastavení 2.1 Zdroje 2.2 Produkty

39 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 2.1 Organizační jednotky Nastavení, Systém, Zabezpečení, Organizační jednotky Encián Ředitelství Projektování Analýza Programování Služby zákazníkům Marketing Distribuce Konzultace

40 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Role zabezpečení Nastavení, Systém, Zabezpečení, Role zabezpečení Nadřazená Organizace druh práce Vytvořit 16 rolí Číst Správce systému, … Zapsat práva role Odstranit 9 karet Připojit Připojit k stupně Přiřadit Nevybráno nic Sdílet Uživatel Organizační jednotka

41 Přiřazení organizačních jednotek a rolí zabezpečení
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Přiřazení organizačních jednotek a rolí zabezpečení Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé zaškrtnout jednoho či více uživatelů Změnit organizační jednotku Spravovat role

42 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Org. jednotky a role uživatel postavení org. jedn. role zabezpečení Novák ředitel výchozí Výkonný/obchodní ředitel Sladká asistentka ředitele Ředitelství Zástupce služeb zákazníkům Kolínská ved. odd. Programování Programování Správce systému Klímová, Pospíšilová, Sládková, Světlý, Škoda P. odd. Programování Úpravce systému Smetana ved. odd. Marketingu Marketing Marketingový manažer Drobná, Kos odd. Marketing Marketingový odborník Benešová ved. odd. Distribuce Distribuce Obchodní manažer Adamec, Škoda L. odd. Distribuce Prodejce Beneš, Janda, Zeman odd. Analýza Analýza Plánovač Dvořák, Hanák, Kalousková odd. Konzultace Konzultace

43 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Týmy Nastavení, Systém, Zabezpečení, Týmy založit tým, potom přidat členy Start Novák Petr (správce) Janda František Kolínská Eva Sladká Marie Smetana Milan Střecha Novák Petr (správce)

44 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Schválení ů Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé vybrat všechny uživatele Schválit

45 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Manažeři Postup Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé zaškrtnout uživatele Změnit manažera Přiřazení manažerů: Novák Petr Sladká Marie Benešová Eva Dvořák Jan Janda František Kolínská Eva Smetana Milan Beneš Pavel Zeman Martin Kolínská Eva Klímová Jana Pospíšilová Alena Sládková Alice Světlý Ondřej Škoda Petr Smetana Milan Drobná Dana Kos Milan Benešová Eva Adamec Miloš Škoda Lukáš Dvořák Jan Hanák Jiří Kalousková Petra

46 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Organizační diagram před názvem uživatele kliknout do ikony pro zobrazení hierarchie záznamu

47 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Pracoviště Nastavení, Firma, Správa podniku, Pracoviště, nastavení časového pásma, Nový Všeobecné, Zdroje, Přidat zdroje Konzultace Praha Dvořák Jan Hanák Jiří Konzultace Šumava Kalousková Petra Školení Praha Klímová Jana Kolínská Eva Pospíšilová Alena Sládková Alice Škoda Petr Školení Šumava Beneš Pavel Janda František Zeman Martin

48 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zařízení Nastavení, Firma, Správa podniku, Zařízení/Vybavení

49 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Skupiny zdrojů Nastavení, Firma, Správa podniku, Skupiny zdrojů certifikovaní analytici (část analytiků certifikovaných jako testeři ECDL) Beneš Pavel Janda František certifikovaní programátoři Klímová Jana Kolínská Eva Pospíšilová Alena certifikovaní školitelé certifikovaní analytici školící počítačové místnosti Školící počítačová místnost 18 Školící počítačová místnost 28 Školící počítačová místnost S8 zasedací místnosti Praha Zasedací místnost 17 Zasedací místnost 18

50 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Prodejní oblasti Oblasti.xml Nastavení, Firma, Správa podniku, Prodejní oblasti Čechy: manažer Adamec Miloš Morava: manažer Škoda Lukáš Praha: manažer Benešová Eva jeden uživatel může být přiřazen jediné oblasti

51 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Parametry uživatele Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé např. Kolínská Eva sekce Souhrn Informace o obchodním vztahu – převzaté z Office 365 Informace o uživateli – převzaté z Office 365 Týmy Informace o organizaci Pracoviště Oblast Organizační jednotka Manažer Pozice sekce Podrobnosti Informace o uživateli: Telefon domů, Jiný telefon, 2 Poštovní adresa (výchozí je převzata z Office 365 Přímí podřízení

52 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 2.2 Produkty Měny Nastavení, Firma, Správa podniku, Měny koruna česká (CZK) euro (€): CZK= 0,037 € (27 Kč za €) Kód měny: EUR (Belgium)

53 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Skupiny jednotek Příklady litr (10 Kč) dvoulitrová láhev (18 Kč, 9 Kč za litr) balení 6 dvoulitrových lahví (90 Kč, 7,50 Kč za l) Nastavení, Systém, Správa dat, Ukázková data, Odebrat ukázková data Nastavení, Firma, Katalog produktů, Skupiny jednotek Výchozí jednotka Název: počet (původně výchozí jednotka) Primární jednotka: ks (původně Primární jednotka) Další jednotky (počtu) Přidat nový záznam typu jednotka Název: multilicence 10 multilicence 100 Množství Základní jednotka: ks (jedn. licence) ks (jedn. licence)

54 Další skupina jednotek – hmotnost
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další skupina jednotek – hmotnost Nastavení, Firma, Katalog produktů, Skupiny jednotek Nová Název: hmotnost Primární jednotka: g Jednotky Přidat nový záznam typu jednotka Název: dkg kg Množství Základní jednotka: g g

55 Další skupina jednotek – objem
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další skupina jednotek – objem Nastavení, Firma, Katalog produktů, Skupiny jednotek Nová Název: objem Primární jednotka: l Jednotky Přidat nový záznam typu jednotka Název: láhev 2 l balení 6 x 2 l Množství Základní jednotka: l l

56 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Řada produktů Nastavení, Firma, Katalog a produkty, Řady a produkty, Přidat řadu Název: Programy ID produktu: PR Služby SL

57 Úprava formuláře pro produkty
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Úprava formuláře pro produkty Přidat produkt, Editor formulářů přidáme Ceníková cena Standardní cena Aktuální cena Publikovat

58 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Produkty Produkty.xlsx Nastavení, Firma, Katalog produktů, Řady a produkty Ceníková cena (List Price): nabízena zákazníkům v ceníku s případnou procentuální úpravou Standardní cena (Standard Cost): obvyklé náklady, za něž výrobek pořizujeme Aktuální cena (Current Cost): aktuální náklady, za něž výrobek pořizujeme Obvykle: Ceníková cena > Standardní cena > Aktuální cena počet ks

59 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Balíček Přidat balíček parametry Název: Analýzy ID produktu: AN Nadřazená: Programy Skupina jednotek: počet Výchozí jednotka: ks Počet desetinných míst: 0 Ceníková cena: Kč

60 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Publikace produktů zaškrtnout postupně Služby, Programy Publikovat, Publikovat hierarchii kliknutí do tlačítka Hierarchie

61 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Seznamy slev Seznamy_slev.xlsx (Slevy.xml) Nastavení, Firmy, Katalog produktů, Seznamy slev

62 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Ceníky Ceníky.xlsx Nastavení, Firmy, Katalog produktů, Ceníky Název: S0 historický – bez slevy Měna: česká koruna Položky ceníku + Produkt: Bonita Jednotka: ks (jednotlivá licence) Způsobe ocenění: Procento ceníkové ceny Procento: 100 Zásady zaokrouhlení: Nezaokrouhlovat

63 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Ceníky Encián

64 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Položka ceníku Položky_ceníku.xml

65 Obdobné položky a ceníky
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Obdobné položky a ceníky Další položky ceníku Finanční analýza Investice Kauzální analýza Podnikatel SAFI Další ceníky S1 základní – množstevní sleva navíc Kauzální analýza multilicence 10 S2 upgrade – upgrade sleva

66 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Další ceníky Kauzální analýza Produkt: Kauzální analýza Měna: Koruna Česká Seznam slev: množstevní Jednotka: ks (jednotlivá licence)

67 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Objednávka Prodej, Zákazníci, Obchodní vztahy Nová Název obchodního vztahu: Richard Prodej, Doprovodné materiály, Objednávky Název: Objednávka firmy Richard Měna: česká koruna Ceník: S1 základní – množstevní sleva Potenciální zákazník: Richard (Uložit) Produkty, +, Existující produkt Produkt: Kauzální analýza Jednotka: ks (jednotlivá licence) Množství: 2 Přepočítat (Celková cena se přepočte po uložení.)

68 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Produkt objednávky

69 Ceníky s různými typy slev
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Ceníky s různými typy slev

70 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zaokrouhlování Z1 zaokrouhlení 88,4 % ceníkové ceny nahoru 8 840  8 900 Kč Z2 zaokrouhlení 88,4 % ceníkové ceny dolů 8 840  8 800 Kč Z3 zaokrouhlení 88,4 % ceníkové ceny nejblíže 8 840  8 800 Kč Z4 zaokrouhlení 88,4 % ceníkové ceny dolů na 9 8 840  8 839 Kč

71 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 3 Prodej 3.1 Zákazníci 3.2 Prodejní cyklus 3.3 Cíle

72 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 3.1 Zákazníci Formuláře procesní klasické Prodej, Prodej, Zájemci Nová Záhlaví Zdroj informací: Externí doporučení Hodnocení: Značný zájem Kontakt Předmět zájmu: Programy Název Křestní jméno: Richard Příjmení: Smutný Funkce: nákupčí Mobilní telefon: E_mail: Firma Firma: Richard Web: Ulice: třída kapitána Jaroše 27 Město: Brno PSČ: Uložit

73 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Import zájemců Zájemci.csv odstranit ručně vložené záznamy Zájemci Objednávky, Objednávka firmy Richard Obchodní vztah, Richard (nutná deaktivace) Prodej, Prodej, Zájemci, Importovat data Vybrat soubor, Zájemci.csv (kódování Unicode) Nastavení oddělovače, Oddělovač: Čárka Výchozí (automatické mapování), Další Typy záznamů: Zájemce Mapovat pole: není nutné upřesnit Zkontrolovat souhrn mapování, Další Název mapování dat: Zájemci Data odeslaná k importu: odkaz Importy, Odeslat Aktualizovat seznam

74 Mapování dat: sloupce – atributy
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Mapování dat: sloupce – atributy

75 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Sledování importu Nastavení, Systém, Správa dat, Importy fáze Odesláno Analýza Transformace Probíhá import Dokončeno výsledek Úspěchy Chyby Nastavení, Systém, Správa dat, Importy / Mapování dat

76 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zobrazení Prodej, Prodej, Zájemci zobrazeny atributy Název, Předmět zájmu, Důvod stavu, Vytvořeno Moji otevření zájemci, Vytvořit osobní zobrazení Použít uložená zobrazení: Moji otevření zájemci (výběrová kritéria Vlastník, Stav) Rozšířené hledání, Zobrazení, Uložit jako, Encián Popis: Zobrazení dle odvětví a města

77 Úprava sloupců v zobrazení
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Úprava sloupců v zobrazení Rozšířené hledání, Zobrazení, Upravit sloupce Běžné úkoly, Odebrat sloupce: Důvod stavu, Vytvořeno Přidat sloupce: výběr polí Hodnocení, Město, Odvětví, Zdroj informací změna pořadí dle obrázku

78 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Změna šířky sloupců Změnit vlastnosti Název (100 px, dříve 300) Hodnocení (100 px) Město (100 px) Zdroj informací (150 px, dříve 100) Odvětví (200 px, dříve 100) Předmět zájmu (200 px) Nastavit řazení: řazení dle Odvětví a Města Uložit (modifikace: Zájemci, Data, Rozšířená hledání; Zobrazení, Uložená zobrazení, označit a odstranit)

79 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Systémové zobrazení Další příkazy, Nové systémové zobrazení vytvoříme zobrazení Encián všem součástí tzv. řešení Další příkazy, Systémová zobrazení entita Zájemci

80 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Osobní graf rozbalení podokna grafů + Název grafu: Zájemci podle odvětví Položky legendy (řada): Název Typ grafu (tlačítko typu grafu): Výsečový Popisky vodorovně (osy kategorií): Odvětví Popis: Graf zájemců podle odvětví Uložit Ukončit návrháře

81 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Grafy zájemců kliknutí do výseče grafu potlačení filtru sbalení grafu Další grafy Zájemci podle hodnocení Zájemci podle zdroje Míra generování zájemců Zájemci podle odvětví

82 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Systémový graf Další příkazy, Přizpůsobit entitu Entity, Zájemce, Grafy, Nový Zobrazení Encián všem Zájemci podle odvětví všem Uložit a zavřít Publikovat všechna nastavení aktualizace stránky

83 Převod zájemce na jiné objekty
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Převod zájemce na jiné objekty Kontakty.csv Prilezitosti.csv Obbchodni_vztahy.csv Konkurence.csv zaškrtnutí zájemce Hojdar Eduard zaškrtnutí zájemce Zařadit vytvoří se kontakt Hojdar Eduard obchodní vztah Eduard s primárním kontaktem Hojdar příležitost Programy s obchodním vztahem Eduard kontakt neaktivní Všichni zájemci Znovu aktivovat zájemce Další importy Kontakty (69/70) Hojdar ponechat Obchodní vztahy (69/70) Příležitosti (69/70) Konkurence (151)

84 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 3.2 Prodejní cyklus Prodej, Prodej, Příležitosti Bonita (se zákazníkem Adolf) Řádkové položky produktu, přidávací tlačítko +, Existující produkt Název produktu: Bonita Jednotka: ks Množství: 1

85 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Vytvoření nabídky Nabídky (Quotes), přidávací tlačítko + vytvořila se nová nabídka Aktivovat nabídku zavřít okno Nabídka Přepočítat příležitost Prodej, Doprovodné materiály, Nabídky Tisk nabídky Bonita (zákazníkovi Adofl) Tisk nabídky pro zákazníka, Prázdný dokument kliknutí do tlačítka Datová pole Celková částka, Ceník, Kód nabídky, Měna, Název, Potenciální zákazník, Příležitost Stáhnout, Povolit úpravy, Povolit obsah Doplňky, Příkazy panelu, CRM Korespondence, Zapsat a vložit pole, Vložit slučovací pole Náhled výsledků, Náhled výsledků Další příkazy, Spustit sestavu, Nabídka možnost parametrizace polí sestavy (nahoře)

86 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Prohlížeč sestav

87 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Objednávka z nabídky vytvořit objednávku Vytvořit objednávku doplnění Popisu objednávku lze vytisknout jako sestavu původní přiležitost je ve stavu Získáno Rekapitulace Prodej, Doprovodné materiály, Objednávky Zobrazení, Podokno grafu

88 Souvislosti mezi entitami
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Souvislosti mezi entitami

89 Převod objednávky na fakturu
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Převod objednávky na fakturu Prodej, Doprovodné materiály, Objednávky otevřeme objednávku Vytvořit fakturu

90 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 3.3 Cíle Pomocí cílů můžeme sledovat plnění vybraných ukazatelů – metrik. Plnění metriky v cíli může být filtrováno souhrnným dotazem. Více podřízených cílů může být sdruženo do nadřazeného cíle.

91 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Druhy metrik dle množství metrika součet odhadovaných výnosů příležitostí Příležitosti – odhadovaný výnos souhrnné dotazy Bonita: příležitosti s předmětem zájmu Bonita Ostatní: příležitosti s ostatními předměty čtyři cíle Příležitosti: rekapitulace všech příležitostí bez aplikace filtru Příležitosti – Bonita: příležitosti vyhovující filtru Bonita (podřízený cíl) Příležitosti – ostatní: příležitosti vyhovující filtru Ostatní (podřízený cíl) Příležitosti – celkem: součet z podřízených cílů (nadřízený cíl) dle počtu počet zájemců žádné filtry jediný cíl Zájemci Souhrnná pole Skutečnost: odhadované výnosy již zařazených příležitostí (nabídky) Průběh: odhadované výnosy otevřených dosud nezařazených příležitostí

92 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Metriky Prodej, Cíle, Metriky cílů Nová parametry metriky Název: Příležitosti – odhadované výnosy Typ metriky: Množství Datový typ množství: Peněžní částka Uložit Souhrnná pole Nástroje seznamu / Souhrnná pole, Záznamy, Přidat nový záznam typu Souhrnná pole

93 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Souhrnná pole Skutečnost Krok 1: Souhrnné pole: Skutečnost (peněžní částka) Krok 2: Typ zdrojového záznamu: Příležitost pod ním Stav typu zdrojového záznamu: Získáno Zdrojové pole: Odhad. výnosy Krok 3: Určení pole kalendářního data Typ záznamu: Příležitost Pole kalendářního data: Vytvořeno Průběh Krok 1: Souhrnné pole: Průběh (peněžní částka) pod ním Stav typu zdrojového záznamu: Otevřeno pod ním Stav typu zdrojového záznamu: Probíhající

94 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Souhrnné dotazy Prodej, Cíle, Souhrnné dotazy Nová První souhrnný dotaz Název: Bonita Typ entity: Příležitost Dotaz: Předmět zájmu je rovno Bonita. Uložit a zavřít Druhý souhrnný dotaz Název: Ostatní Dotaz: Předmět zájmu není rovno Bonita.

95 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Cíle 1 – 2 Prodej, Cíle, Cíle Nová První cíl Název: Příležitosti Metrika cíl: Příležitosti – odhadované výnosy Vlastník cíle: vybereme sebe Typ cílového období: Fiskální období Vybereme aktuální Fiskální období a Fiskální rok Plán: Kč Druhý cíl Název: Příležitosti – celkem Metrika cíl: Příležitosti – odhadované výnosy Vlastník cíle: vybereme sebe Typ cílového období: Fiskální období Vybereme aktuální Fiskální období a Fiskální rok Plán: Kč Kritéria cíle Shrnout pouze z podřízených cílů: Ano

96 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Cíle 3 – 4 Třetí cíl (první podřízený) Název: Příležitosti – Bonita Nadřazený cíl: Příležitosti – celkem Metrika cíle: Příležitosti – odhadované výnosy Vlastník cíle: vybereme sebe Plán: Kč Kritéria cíle Souhrnný dotaz – skutečnost (peněžní částka): Bonita Souhrnný dotaz – průběh (peněžní částka): Bonita Čtvrtý cíl (druhý podřízený) Název: Příležitosti – ostatní Nadřazený cíl: Příležitosti – celkem Metrika cíle: Příležitosti – odhadované výnosy Vlastník cíle: vybereme sebe Plán: Kč Kritéria cíle Souhrnný dotaz – skutečnost (peněžní částka): Ostatní Souhrnný dotaz – průběh (peněžní částka): Ostatní

97 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Metrika dle počtu Název: Zájemci – počet Typ metriky: Počet Souhrnné pole Skutečnost (celé číslo) Typ zdrojového záznamu: Zájemce pod ním: Zařazeno napravo: Zařazeno Kalendářní datum Typ záznamu: Zájemce Pole kalendářního data: Vytvořeno Souhrnné pole Průběh (celé číslo) Typ zdrojového záznamu: Zájemce pod ním: Otevřeno napravo: Nový Kalendářní datum Typ záznamu: Zájemce Pole kalendářního data: Vytvořeno Souhrnné dotazy žádné

98 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Cíl pro počty Název: Zájemci Metrika cíle: Zájemci – počet Vlastník cíle: vybereme sebe Typ cílového období: Fiskální období Vybereme aktuální Fiskální období a Fiskální rok Plán: 10

99 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Přepočet cílů ručně jednotlivé cíle zaškrtnutí cíle, Přepočítat aktualizace stránky cílů pravidelným přepočtením Nastavení, Systém, Správa, Nastavení systému v kartě Cíle počet dnů po koncovém datu cíle, kdy bude ukončeno shrnutí frekvence opakování shrnutí

100 Graf Průběh cíle (peněžní stav)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Graf Průběh cíle (peněžní stav)

101 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 4 Marketing 4.1 Marketingový seznam 4.2 Rychlá kampaň 4.3 Kampaň

102 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 4.1 Marketingový seznam Marketingový seznam Marketing, Marketing, Marketingové seznamy, Nová Název: Praha Cíleno na: Obchodní vztah Uložit Členové + Přidat pomocí rozšířeného hledání Vybrat Adresa 1: PSČ začíná na 1 Najít Vybrat všechny Přidat do marketingového seznamu Marketingový seznam obsahuje pražské obchodní vztahy Všeobecné, Členové marketingového seznamu Druhy marketingových kampaní rychlá kampaň: možný přímý výběr zákazníků kampaň: možno doplnit finanční údaje, plánované úkoly, cílové produkty, prodejní dokumentaci, možno sledovat odpovědi na kampaň

103 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 4.2 Rychlá kampaň Marketing, Marketing, Zájemci vybrat např. prvního zájemce Další příkazy, Rychlá kampaň, Pro všechny záznamy na všech stránkách Průvodce vytvořením rychlé kampaně 2. okno: název kampaně: Testování ECDL 3. okno: Telefonní hovor 4. okno: Předmět: Nové termíny testování ECDL Text: Dovolujeme si upozornit, že naše středisko ECDL vypsalo nové termíny testování. Bližší informace najdete na našich webových stránkách. 5. okno: Vytvořit Marketing, Marketing, Rychlé kampaně otevřít Testování ECDL Vybraní členové Aktivity kliknutí na jednotlivou aktivitu v pravém rohu aktivity tlačítko Dokončit Otevřít tuto aktivitu možná změna popisu a doby trvání

104 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 4.3 Kampaň Marketing, Marketing, Kampaně, Nová Název: Nabídka nových verzí software Uložit Marketingové seznamy, + Praha, Přidat Ke kampani a všem nedistribuovaným aktivitám kampaně Aktivity kampaně, + Předmět: Schůzka k novým verzím programů Kanál: Schůzka Uložit a zavřít vytvoří se plánovaná aktivita Schůzka k novým verzím programů upřesnění kampaně Souhrn navrhované a skutečné zahájení a ukončení text nabídky konkrétní realizované aktivity Podrobnosti finanční údaje odpovědi zákazníků

105 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 5 Služby 5.1 Služba realizovaná případy 5.2 Služba realizovaná využitím zdrojů

106 5.1 Služba realizovaná případy
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 5.1 Služba realizovaná případy První služba realizovaná případy Konzultace aplikací Microsoftu

107 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Šablona smlouvy Nastavení, Firma, Šablony, Šablony smluv, Nový

108 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Smlouva Služby, Doprovodné materiály, Smlouvy, Nová šablona KON – Konzultace software Záhlaví Název smlouvy: Konzultace aplikací Microsoftu Zákazník: Adam Datum zahájení smlouvy: (dříve než aktuální datum) Datum ukončení smlouvy: (později než aktuální datum) Fakturační údaje Plátce: Adam Datum zahájení a ukončení fakturace: automaticky Ocenění Měna: česká koruna Historie Šablona smlouvy: Konzultace software Uložit

109 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Řádky smlouvy v horní liště Konzultace aplikací Microsoftu Všeobecné, Řádky smlouvy Přidat nový záznam typu Řádek smlouvy Název: Project ponecháme Počáteční datum a Koncové datum Ocenění Celková cena: Kč Podrobnosti plnění Celkem případů/minut: 240 (minut, tj. 4 hodiny) Uložit a zavřít Fakturovat smlouvu Důvod stavu: Koncept  Aktivní Nastavení, Firma, Správa podniku, Předměty Nová Běžné úkoly, Přidat předmět, Konzultace

110 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Případy v horní liště nabídka tlačítka Případy Nedávno zobrazené, Úvodní konzultace dole kliknout do odkazu Informace o článcích a smlouvě (Smlouva: Konzultace aplikací Microsoftu) (Řádek smlouvy: Project) horní nabídka Vyřešit případ Řešení: Konzultace provedena Fakturovatelný čas: 1 hodina Vyřešit Kontrola plnění smlouvy v horní liště Služby, Doprovodné materiály, Smlouvy, Konzultace aplikací Microsoft Všeobecné, Řádky smluv Project: Zbývající plnění kleslo z 240 na 180 minut Služby, Doprovodné materiály, Smlouvy otevřít Konzultace aplikací Microsoftu v horní liště Konzultace aplikací Microsoftu Všeobecné, Řádky smlouvy, Project v horní liště rozbalit nabídku tlačítka Project Služby, Případy Přidat nový záznam typu Případ Název: Úvodní konzultace Předmět: Konzultace Typ případu: Problém Zdroj: Telefon Uložit otevřít případ Úvodní konzultace Obecné, Příspěvky, Přidat úkol Předmět: Konzultace Project – Kalendáře, OK Vpravo nahoře u názvu úkolu tlačítko Otevřít tuto aktivitu Doba trvání: 1 hodina Uzavřít záznam typu úkol Stav Dokončeno, Zavřít

111 5.2 Služba realizovaná využitím zdrojů
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 5.2 Služba realizovaná využitím zdrojů Druhá služba realizovaná využitím zdrojů Školení Access pro ECDL v rozsahu 5 hodin realizace (Nastavení, Firma, Správa podniku, Skupiny zdrojů) 1 zdroj ze skupiny zdrojů Certifikovaní školitelé (Šumava Beneš, Š Janda, Praha Klímová, P Kolínská, P Pospíšilová) 1 zdroj ze skupiny Školící počítačové místnosti (P 18, P 28, Š S8) oba vybrané zdroje musí být ze stejného pracoviště Služby, Doprovodné materiály, Služby, Nová Název: Školení Access pro ECDL Popis: Cílem školení je připravit účastníky na test ECDL z modulu Použití databází Výchozí doba trvání: 5 hodin Zahajovat aktivity každých: 1 hodina Začíná v: 8:00 požadované zdroje specifikovány v sekci Požadované zdroje

112 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Požadované zdroje přidání pravidel klikneme na Zvolit Přidat pravidlo výběru Množství 1, OK specifikace množství Množství 2 (Stejné pracoviště) upřesnění pravidel první pravidlo Skupiny zdrojů certifikovaní školitelé druhé pravidlo Skupiny zdrojů školící počítačové místnosti Uložit a zavřít

113 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Kalendář služeb Služby, Služby, Kalendář služeb, Školící počítačová místnost 18 Všeobecné, Pracovní doba Nastavit, Nový týdenní plán, zrušíme ne a so Pracovní doba: Je stejná každý pracovní den Nastavit pracovní dobu Zahájení: 8:00, Ukončení: 20:00 Přidat přestávku, 14:00 – 15:00 Zobrazit kapacitu: 1 (školení) (Omezení služeb) OK Začíná od , Časové pásmo +01:00 Praha Uložit a zavřít, Uložit a zavřít

114 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Týdenní plán

115 Pracovní doba dalších zdrojů
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Pracovní doba dalších zdrojů Školící počítačová místnost 28 po – pá: 7:00 – 13:00, 14:00 – 19:00 Pospíšilová Alena (kliknout v horní nabídce, Všeobecné, Prac. doba) po – pá 13:00 – 20:00 (GMT +01:00) Kolínská Eva po, st – pá 8:00 – 13:00, út 13:00 – 18:00 (GMT +01:00) Klímová Jana žádná (zdroj nepracuje) Aktivita služby Služby, Služby, Kalendář služeb horní nabídka, Plán okna Aktivita služby a Naplánovat aktivitu typu Aktivita služby

116 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Naplánování aktivity Zákazníci: Adam Služba: Školení Access pro ECDL Zdroje: neupřesníme Pracoviště: Školení Praha Počáteční datum: Rozsah dat Příští týden Čas zahájení: Kdykoliv Najít dostupné časy výběr Kolínské ve středu dopoledne Plán

117 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Kalendář služeb Předmět: Školení Access pro ECDL – Adam zobrazení v kalendáři služeb stavy odlišeny barvami

118 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Práce s kalendářem Nastavení vybraného dne měřítka (Měsíc, Týden, Den) lupa Filtr pole Typ pole Zobrazení příčka mezi zdroji a kalendářem spodní podokno aktivity Změnit stav Nevyřízeno (světle modrá barva) Rezervováno (černá, výchozí stav) Probíhající (tmavě modrá) Přijato (fialová) Nezávazné (šedá) Dokončeno (zelená, stav již nelze změnit) Zrušeno (červená) Bez zobrazení (hnědá)

119 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6 Aktivity 6.1 6.2 Telefonní hovor 6.3 Schůzka 6.4 Úkol 6.5 Další aktivity 6.6 Fronta 6.7 Klient CRM v Outlooku

120 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.1 Nastavení, Systém, Konfigurace u, Poštovní schránky řádek své schránky Způsob synchronizace, Schůzky, kontakt a úkoly: Synchronizace na straně serveru Poštovní schránka, Akce, Schválit Poštovní schránka, Akce, Testovat a povolit schránku, OK Nastavení, Firma, Šablony, Šablony ů Nový Typ šablony: Faktura Šablona u Nadpis: Upozornění na zaslání faktury Popis: Šablona je východiskem upozornění na zaslání faktury. Předmět: Upozornění na zaslání faktury... tlačítko Vložit či aktualizovat tlačítko Přidat

121 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Hodnoty datového pole Přidat: Typ záznamu Faktura Pole: Číslo faktury OK

122 Obecný text vlastní zprávy
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Obecný text vlastní zprávy

123 Přejmenování uživatele
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Přejmenování uživatele portál Office 365 Správce, Office 365 Uživatelé, Aktivní uživatelé mé jméno, Upravit Jméno: Aleš Příjmení: Fiala Zobrazované jméno: Aleš Fiala Uživatelské jméno: ponechat Uložit

124 Úprava obchodního vztahu Adolf
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Úprava obchodního vztahu Adolf Prodej, Zákazníci, Obchodní vztahy Adolf Kontakty, + mé příjmení, jméno školní adresa Primární kontakt (nahoře)

125 Využití šablony e-mailu
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Využití šablony u Prodej, Doprovodné materiály, Faktury, Bonita (pro zákazníka Adolf) Podrobnosti, Přidá další aktivity, Komu: Adolf Vložit šablonu Týká se objektu: Bonita Vybrat šablonu, Šablony faktur, Upozornění na zaslání faktury

126 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM sestaví předmět a text můžeme upřesnit, komu zašleme kopii můžeme připojit soubory další pole (Týká se: Bonita) Doba trvání: 5 minut Odeslat Prodej, Úkoly, Aktivity Všechny aktivity, Všechny aktivity

127 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.2 Telefonní hovor Služby, Úkoly, Aktivity, Telefonní hovor Termín splnění: do týdne Předmět: Upřesnění času schůzky Příchozí hovor: Fiala Aleš Odchozí hovor – komu: kontakt Mareš, Adolf Popis: Na schůzce bude předána faktura. Týká se: faktura Bonita pro obchodní vztah Adolf 15 minut Uložit Prodej, Doprovodné materiály, Faktury Faktura Bonita Podrobnosti promítá se jako úkol v Office 365 se zpožděním

128 Realizace telefonního hovoru
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Realizace telefonního hovoru Služby, Úkoly, Aktivity Upřesnění času schůzky panel nástrojů Uzavřít záznam typu Telefonní hovor Uskutečněno, Zavřít Moje uzavřené aktivity

129 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.3 Schůzka faktura Bonita Podrobnosti, Přidá další aktivity, Schůzka Předmět: Předání faktury Místo: Encián Čas zahájení: , 9:00 Doba trvání: 30 minut Popis: Zákazník si telefonicky dojednal vyzvednutí faktury. Uložit Uzavřít záznam typu Schůzka Stav: Dokončeno, OK Zavřít Služby, Služby, Kalendář služeb, náš kalendář též kalendář Office 365 se zpožděním

130 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.4 Úkol Služby, Úkoly, Aktivity Úkol Předmět: Vytisknout fakturu Bonita Týká se: faktura, Bonita Doba trvání: 1 minuta Uložit aktivita Úkol zobrazena v seznamu aktivit faktury Bonita pro firmu Adolf též Office 365 se zpožděním

131 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.5 Další aktivity Fax: obdoba Telefonního hovoru Dopis: obdoba Telefonního hovoru Aktivita služby: nejprve je nutné nadefinovat službu Odpověď na kampaň: nejprve je nutné připravit kampaň

132 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.6 Fronta aktivity možné řadit do fronty Nastavení, Firma, Správa podniku, Fronty Nová Název fronty: Tisky Uložit a zavřít Zařazení do fronty Služby, Úkoly, Aktivity, Vytisknout faktury Bonita Další příkazy, Přidat do fronty Tisky OK Kontrola přiřazení Nastavení, Firma, Správa podniku, Fronty, zobrazení Všechny položky Fronta: Tisky

133 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 6.7 Klient CRM v Outlooku tlačítko Získat klienta CRM pro aplikaci Outlook, popř. instalace klienta Microsoft Dynamics CRM 2013 pro aplikaci Microsoft Outlook z webu Microsoftu účet CRM Online uživatelské jméno a heslo pro Office 365 V Outlooku karta CRM

134 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM CRM v Outlooku v navigačním podokně složka Encián v ostatních složkách nově karta CRM

135 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 7 Pokročilé nastavení 7.1 Řídící panely 7.2 Správa 7.3 Správa dat 7.4 Správa dokumentů 7.5 Auditování 7.6 Vlastní nastavení 7.7 Procesy

136 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 7.1 Řídící panely tlačítko Microsoft Dynamics CRM Řídící panel sociálních sítí pro prodejní aktivity Výběr řídícího panelu obdobně jako zobrazení Nový Dvousloupcové, Normální řídící panel Vytvořit název: Vlastní panel se Zájemci a Cíli

137 Součásti řídícího panelu
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Součásti řídícího panelu vlevo nahoře: seznam Typ záznamu: Zájemci Zobrazení: Encián vlevo dole: seznam Typ zobrazení: Cíle Zobrazení: Všechny cíle vpravo nahoře: graf Typ záznamu: Zájemce Zobrazení: Encián Graf: Zájemci podle odvětví vpravo dole: graf Typ záznamu: Cíl Zobrazení: Všechny cíle Graf: Průběh cíle (peněžní částka)

138 Vlastní panel se Zájemci a Cíli
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Vlastní panel se Zájemci a Cíli

139 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 7.2 Správa – Oznámení Nastavení, Systém, Správa, Oznámení, Nový Název: Novinky v aplikaci Dynamics CRM Text: Seznam novinek je rozdělen do karet dle roku aktualizace. Adresa URL: Datum vypršení: Uložit a zavřít

140 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Další možnosti Správy Nastavení systému (Správa, Nastavení systému) formát různých hodnot - čísla, kalendářní data, měny (Formáty) sledování ů ( ), marketingu (Marketing) nastavení možností klienta Microsoft Dynamics CRM pro aplikaci Outlook (Aplikace Outlook) správa kategorií sestav (Sestavy) opakování shrnutí naplňování cílů (Cíle) Správa předplatného (Správa, Správa předplatného) počet dostupných licencí a datum konce jejich platnosti Využívané prostředky (Správa, Využívané prostředky) procentuální využití úložiště vlastní entity pracovní postupy a dialogy

141 7.3 Správa dat Vyhledávání duplicit
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 7.3 Správa dat Vyhledávání duplicit Pravidla vyhledávání duplicit v kontaktech Nastavení, Systém, Správa dat, Pravidla vyhledávání duplicit, Nový Název: Kontakty se stejným jménem a příjmením Základní typ záznamu: Kontakt Odpovídající typ záznamu: Kontakt 1. řádek Atribut: Příjmení Kritéria: Přesná shoda 2. řádek Atribut: Křestní jméno Uložit, Publikovat

142 Realizace hledání duplicit
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Realizace hledání duplicit Prodej, Zákazníci, Kontakty, Nová Křestní jméno: Adam Příjmení: Herman Způsob dopravy: Poštou Uložit a zavřít Vyhledané duplicity – Potenciální duplicitní záznamy Uložit Nastavení, Systém, Správa dat, Úlohy vyhledávání duplicit, Nový 1. okno: Další 2. okno: parametry Hledat: Kontakty bez filtru 3. okno: způsob vyhledávání 4. okno: Odeslat dvojitě kliknout na záznam zobrazit duplicity výběr dolního záznamu, Sloučit, Vybrat hlavní záznam (s adresou) přidání Poštou, OK duplicitní záznam deaktivován

143 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zobrazení duplicit

144 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Slučování záznamů

145 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Importy dvojitým kliknutím lze zobrazit podrobnosti (Chyby) Nastavení, Systém, Správa dat, Mapování dat

146 7.4 Správa dokumentů CRM a SharePoint
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 7.4 Správa dokumentů CRM a SharePoint Serverová integrace Nastavení, Systém, Správa dokumentů Povolit serverovou integraci SharePointu 1. okno: Další 2. okno: Online, Další 3. okno: 4. okno: ověření, Povolit 5. okno: Otevřít průvodce nastavení správy dokumentů, Dokončit

147 Nastavení správy dokumentů
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Nastavení správy dokumentů Správa dokumentů, Nastavení správy dokumentů možnost doplnit další entity, prvotně mj. Článek Nabídka Obchodní vztah Prodejní dokumentace Příležitost Zájemce upřesnění webu ve spodním poli URL, Další

148 Výběr struktury složek
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Výběr struktury složek zaškrtnout Na základě entity: vhodné strukturování vytvoří se aplikace typu knihovny dokumentů Článek, Nabídka,… zatím bez dokumentů

149 Připojení více serverů
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Připojení více serverů Správce dokumentů Weby služby SharePoint Výchozí web: dvojitě kliknout Název: Kořenový týmový web Uložit a zavřít

150 Dokumentace ke Kauzální analýze
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Dokumentace ke Kauzální analýze Nastavení, Firma, Katalog produktů, Řady a produkty Kauzální analýza (nahoře) Všeobecné, Dokumenty, Potvrdit Odeslat Vybrat soubor, Kauzální analýza dvojitě kliknout na název dokumentu Otevřít službu SharePoint Umístění všech dokumentů Systém, Správa dokumentů, Umístění dokumentů služby SharePoint

151 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Znalostní báze Kroky využití znalostní báze příprava šablony struktury článků příprava znalostní báze s využitím šablony Šablona článků Nastavení, Firma, Šablony, Šablony článků, Nový Nadpis: Co nebylo v učebních textech Popis: Praktické rady, které nelze najít v učebních textech Jazyk: čeština Běžné úkoly, Přidat sekci Nadpis: Aplikace Pokyny: Zde napište název programu. Nadpis: Komentář Pokyny: Zde napište radu či informaci.

152 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Článek Služby, Doprovodné materiály, Články Komentář: Účastníka můžeme do otevřené konverzace přidat tažením myší ze seznamu kontaktů. Klíčová slova: Office 365, Skype pro firmy, konverzace Uložit a zavřít Nová, Co nebylo v učebnicích Aplikace: Skype pro firmy Všechny články, horní panel, Odeslat Nadpis: Přidání účastníka do konverzace ve Skypu pro firmy Schválit Předmět: Výchozí předmět

153 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Druhý článek Nadpis: Novinky Dynamics CRM Předmět: Výchozí předmět Klíčová slova: Office 365, Dynamics CRM, novinky Aplikace: Dynamics CRM Komentář: Ve verzi 2016 je možné doplnit práci se skupinami. otevřít Všeobecné, Dokumenty, Potvrdit Dokumenty, Záznamy, Odeslat Vybrat soubor, Novinky Dynamics CRM.docx Otevřít službu SharePoint

154 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Sestavy Seznam uživatelů s jejich rolemi Prodej, Nástroje, Sestavy Souhrn uživatele bez filtru Spustit sestavu sestavy je možné modifikovat přidávat nové

155 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 7.5 Auditování Nastavení Nastavení, Systém, Auditování, Globální nastavení auditu Auditování, Nastavení auditu, Spustit auditování Nastavení auditu entit a polí, Kontakt, Datové služby, Auditování Uložit, Publikovat Nastavení pro další entity či pole Nastavení, Systém, Auditování, Nastavení auditu entit a polí např. Kontakt, Pole, , Auditování, Zakázat Protokol všechny transakce Nastavení, Systém, Auditování, Souhrnné zobrazení auditu transakce jednotlivého záznamu (např. kontaktu Jelínek, Milan) Prodej, Kontakty, Jelínek Milan, Všeobecné, Historie auditu (horní nabídka) Správa protokolu auditu Nastavení, Systém, Auditování, Správa protokolu auditu Odstranit protokoly

156 7.6 Vlastní nastavení Přizpůsobení
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 7.6 Vlastní nastavení Přizpůsobení osobní či systémová zobrazení osobní či systémové grafy sestavy řídící panely úprava atributu (pole) entity (tabulky) vlastní entity

157 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Úprava názvu pole Nastavení, Vlastní nastavení, Vlastní nastavení, Přizpůsobit systém, Součásti, Entity Zájemce, Pole Kód OKEČ (sic)  NACE Uložit a zavřít tlačítko Publikovat všechna nastavení zavřít okno Řešení Prodej, Zájemci, Bendová Tereza, Podrobnosti, již NACE

158 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Vlastní entita Nastavení, Vlastní nastavení, Vlastní nastavení, Přizpůsobit systém, Součásti, Entity, Nové Zobrazovaný název: Cesta Plurální název: Cesty Název: new_cesta Popis: Služební cesty zaměstnanců. Oblasti zobrazující tuto entitu: Prodej Uložit

159 Atributy vlastní entity
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Atributy vlastní entity Pole Název (new_name)  Jednoznačná identifikace cesty: 2017/1 Místo (new_misto, Cíl služební cesty): Kralupy nad Vltavou Zahájení (datum a čas, new_zahajeni, Datum zahájení služební cesty): Dokončení (new_dokonceni, Datum dokončení služební cesty): Formuláře (hlavní a mobilní) a Zobrazení Aktivní cesty: Místo, Zahájení, Dokončení Publikovat, Aktualizace stránky

160 Přizpůsobení možností
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Přizpůsobení možností Nastavení, Systém, Správa, Nastavení systému v kartě Obecné: automatické ukládání dat formulářů, formát zobrazování celého jména (křestního jména a příjmení), počet desetinných míst ceny, zobrazování měny symbolem či kódem, v kartě Formáty: formát čísel, měny, času a data, v kartě Aplikace Outlook: frekvence přijímání a odesílání ů, v kartě Prodej: nastavení, zda produkty se mají vytvářet v aktivním stavu, v kartě Synchronizace: synchronizace úkolů, které jsou přiřazené v Outlooku.

161 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 7.7 Procesy úkol Reakce na zájem spouštěný automaticky při vytvoření či změně atributu Popis seznamu Příležitosti Nastavení, Centrum zpracování, Procesy, Nový Název procesu: Reakce na příležitost Kategorie: Pracovní postup Entita: Příležitost OK okno Proces Rozsah: Organizace Spustit při Vytvoření záznamu Zaznamenat změnu pole Vybrat, Potřeby zákazníka Přidat krok, Vytvořit záznam Popis kroku: Vytvoření úkolu Reakce na příležitost Vytvořit: Úkol Nastavit vlastnosti

162 Proces: Reakce na příležitost
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Proces: Reakce na příležitost

163 Pracovní postup – záznam Úkol
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Pracovní postup – záznam Úkol

164 Pracovní postup – záznam Úkol
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Pracovní postup – záznam Úkol

165 Testování pracovního postupu
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Testování pracovního postupu Proces: Aktivovat Prodej, Prodej, Příležitosti, Bonita (firmy Alena) Potřeby zákazníka: Firma Alena projevila zájem o nákup programu Bonita Služby, Úkoly, Aktivity úkol Reakce na zájem o produkt Bonita zákazníka Alena Záznam o příležitosti byl naposledy změněn... Primární kontakt na zákazníka: ..., telefon: ... Termín: ...

166 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 8 Spolupráce uživatelů 8.1 Sdílení 8.2 Propojení uživatelů a dalších entit 8.3 Informační kanály o aktivitách 8.4 Dynamics CRM pro mobilní zařízení

167 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 8.1 Sdílení Nastavení, Systém, Zabezpečení, Role zabezpečení práva uživatele dána přidělenou rolí zabezpečení role Marie Sladké (Zástupce oddělení služeb zákazníkům) z organizační jednotky Ředitelství Oznámení nemůže vytvářet nové záznamy může číst všechny záznamy nemůže editovat žádné záznamy Příležitost může vytvářet nové záznamy může editovat jen své záznamy Aktivita (např. Úkol) může editovat záznamy ze stejné organizační jednotky

168 Role zabezpečení – Zástupce oddělení služeb zákazníkům
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Role zabezpečení – Zástupce oddělení služeb zákazníkům

169 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Úpravy práv entita Příležitost, záznam Bonita firmy Alena Prodej, Prodej, Příležitosti, Bonita Další příkazy, Sdílet Běžné úkoly, Přidat uživatele či tým, Sladká Marie, Zapsat, Sdílet aktivita úkol Vytisknout fakturu Bonita Služby, Úkoly, Aktivity, Vytisknout fakturu Bonita Přiřadit Novák Petr Kontrola práv Nastavení, Systém, Správa, Oznámení Prodej, Prodej, Příležitosti Služby, Aktivity, Úkoly (Novák není ze stejné organizační jednotky)

170 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Externí uživatelé zdarma avšak přes portál (čerpání dat) externí uživatel může editovat i zakládat např. automatické vytvoření zájemce externí také služby, např. Whirpool prodloužení záruky (zpět certifikát v PDF) servisní požadavky nabídka nových praček na konci záruky

171 8.2 Propojení uživatelů a dalších entit
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 8.2 Propojení uživatelů a dalších entit Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé Škoda Lukáš rozbalit nabídku Škoda Lukáš Všeobecné, Propojení Propojit, S jiným Název: uživatel Škoda Petr Jako tato role: Přítel/přítelkyně Popis: bratr Uložit a zavřít promítnutí i do propojené entity Škoda Petr

172 8.3 Informační kanály o aktivitách
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 8.3 Informační kanály o aktivitách zobrazení kanálů na řídícím panelu Microsoft Dynamics CRM, Řídící panel sociálních sítí pro prodejní aktivity pravá zóna: Co je nového na samostatné stránce Hlavní nabídka, Prodej Úkoly, Novinky novinky nastavených objektů Najít a sledovat kolegy Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé zaškrtneme záznam Sladká Marie Další příkazy, Sledovat/Přestat sledovat v okně Co je nového počet sledovaných uživatelů Najít a sledovat obchodní vztahy, které vlastníme, a jiné záznamy obdobné nastavení, např. příležitost Bonita zákazníka Alena dřívější novinky se zobrazují i po zpětné aktivaci sledování Komentovat příspěvky a jiné aktivity příznak To se mi líbí vlastní odpověď nesvázaný příspěvek připojení k vnitropodnikové sociální síti Yammer

173 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Co je nového

174 Novinky na mobilním zařízení
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Novinky na mobilním zařízení aplikace Activity Feeds

175 8.4 Dynamics CRM pro mobilní zařízení
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 8.4 Dynamics CRM pro mobilní zařízení aplikace Dynamics CRM

176 Další informace o Dynamics CRM
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM Další informace o Dynamics CRM

177 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 9 Plánování zdrojů Organizační jednotky Encián centrála v Praze zeměpisná šířka: 50,10948 zeměpisná délka: 14,53182 Encián Brno pobočka v Brně-Židenicích zeměpisná šířka: 49,20269 zeměpisná délka: 16,64473 Správa Parametry plánování Geografická data Povolit geografickou polohu: Ano

178 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zdroje Typ zdroje Obecná Kontakt Uživatel Vybavení Obchodní vztah Skupina Nastavení, Systém, Zabezpečení, Uživatelé panel nástrojů, Geokódovat Zdroje – uživatel Časové pásmo: +01:00 Klímová, Jana Brno, Viniční 73 Kolínská, Eva Praha 9, Kbelská 44 Pospíšilová, Alena Škoda, Petr Sládková, Alice Světlý, Ondřej

179 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Upřesnění zdroje rozbalit nabídku u jména uživatele Pracovní doba Pospíšilová, Alena: po – pá Oblasti zdrojů Pospíšilová, Alena: Morava

180 10 (Terénní) Služby u zákazníků
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 10 (Terénní) Služby u zákazníků Nastavení, Správa Typy incidentů, Konzultace, 2 hodiny Typy pracovních příkazů, Návštěva u zákazníka Pracovní příkazy Obchodní vztah: Adam / Darja Primární incident Typ: Konzultace Odhadovaná doba: 2 hodiny Typ pracovního příkazu: Návštěva u zákazníka Zdanitelné: Ne

181 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Plánovací vývěska Oblasti: žádná panel nástrojů: Hodiny přiřazení obou pracovních příkazů Evě Kolínské

182 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Zobrazení mapy

183 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM Servis u zákazníka podpora služeb v terénu optimalizované plánování servisní smlouvy řízení zásob mobilní produktivita připojená zařízení komunikace se zákazníky

184 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 11 Projektové služby

185 12 Každodenní činnosti (Operations)
2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics CRM 12 Každodenní činnosti (Operations) ERP podpora od návrhu až po výrobu a prodej

186 2OP484 Manažerská informatika 4
Dynamics CRM 13 Finance fakturace a platby aktualizace zásob individuální prodejní nabídky předpovědi optimalizace zásob faktury hlášení a analytika zpracování plateb a odsouhlasení bankových účtů komplexní přehled o finančních datech (účetnictví, prodej, nákup, zásoby) nákup a řízení zásob


Stáhnout ppt "2OP484 Manažerská informatika 4 Dynamics 365"

Podobné prezentace


Reklamy Google