Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Orsoft Open – stav modulů
Ing. Zuzana Opršalová
2
Úvodem Jaký je současný stav nové generace našeho ERP systému?
Připraveno 8 z 11 podsystémů, nový systém je již postupně nasazován u mnoha zákazníků Orsoft Open: založen na moderním vývojovém prostředí zachovává možnost provozu na více platformách má vytvořené kvalitní technologické jádro systému ORCore umožňující standardizaci – zajišťuje jednotné vlastnosti, vzhled, ovládání a principy fungování IS opakované využití komponent pro tvorbu nových agend
3
Finanční účetnictví Podsystém s největšími změnami
Zcela nový datový model i funkcionalita Připraveno: vlastní základ finančního účetnictví skupiny úloh řešící došlé a vydané faktury saldo ABO pokladny včetně napojení na platební terminály a EET faktoringové operace platební kalendáře, avíza, upomínky atd. 5 pilotních zákazníků – jednoduchost, logičnost, kvalita výstupů a celkovou uživatelskou přívětivost
4
Finanční účetnictví
5
Finanční účetnictví Převody dat:
Čísla výpisů – nedodržení správného pořadí (zápočty a opravy) Neplatné účty
6
Finanční účetnictví Aktivní a pasivní účet Tisk hlavní knihy
7
Finanční účetnictví Ztrácejí se data
8
Finanční účetnictví Záznamy nejde ukládat
9
Finanční účetnictví Účetnictví dává jiné výsledky
10
Majetek Řešení nad zcela novými propojenými tabulkami, nezávislými na původním datovém modelu Ovládání a rozsah funkcionality ale zůstaly obdobné Připraveno: Evidence dlouhodobého majetku Operativní evidence drobného majetku Plánování odpisů Účtovací maska majetku Evidence majetkových daní 4 pilotní zákazníci - přístup k datům a všem akcím s inventárními kartami dlouhodobého majetku z jednoho okna, nový a přehlednější systém inventur i zjednodušení práce s archivy
11
Majetek
12
Personalistika První hromadně nasazovaný podsystém – zhruba 40 zákazníků Koncept jediného místa – karty nebo přehledu zaměstnance – ze kterého má personalista rychlý přístup ke všem souvisejícím informacím Připraveno: Modelování pracovní smlouvy Uchazeči o zaměstnání Lékařská péče Školení Charakteristika pracovních funkcí Oblíbené funkce: vazba na Excel, rychlé filtry, tisky v Jasper Reports a mzdové přehledy v Řízení lidských zdrojů
13
Cestovní příkazy Úloha respektuje platnou legislativu a pokrývá veškerou problematiku spojenou se služebními cestami Lepší přehlednost a intuitivnost zpracování. Lze využít Registr územní identifikace, adres a nemovitostí (RÚIAN) i mapové podklady Přehledné schvalování pracovních cest a jejich vyúčtování Pilotní zákazník = ORTEX
14
Cestovní příkazy
15
Prodej Komplexní oborově nezávislé řešení prodeje vlastních výrobků, zboží a služeb Pokrývá celý obchodní cyklus „poptávka -> objednávka -> smlouva -> fakturace -> expedice zboží“ Připraveno: ceníky a vlastní fakturace prodej ze skladu i režijní fakturace automatizované přidělení vzorů faktur expedice automatická tvorbu cen a rabatů úloha pro evidenci poptávek, nabídek, objednávek a smluv 2 pilotní zákazníci - lepší a rychlejší filtrování dat, možnosti customizace obrazovek
16
Logistika - Skladování
Řízení a optimalizaci skladových zásob Lepší přehled o pohybu a umístění zboží nebo surovin Všechny běžné typy skladů i varianty ocenění skladových zásob Připraveno: detailní práce se skladovou kartou (sledování skladových pohybů) přecenění a inventury skladů příjem nákupem na sklad podle objednávek automatické příjmy na sklad hotových výrobků z výrobního deníku 4 pilotní zákazníci - jednodušší přístup k datům ze skladové karty, snadnější práce při výběru konkrétních skladových karet
17
Výroba Sledování a vyhodnocování výroby vlastních výrobků
Pro použití u výrobních firem s kontinuální výrobou, např. potravinářskou Připraveno: Technicko-hospodářské normy (kusovník, kalkulace) Technologické postupy Plánování výroby Sledování výroby (výrobní deníky) Srovnání plánovaných a skutečných nákladů na výrobu jednotlivých výrobků - zpětná vazba na proces řízení výroby 2 pilotní zákazníci - customizace obrazovek a nové filtrovací možnosti
18
CRM Evidence, plánování, kontrola a řízení různých fází obchodních vztahů Funkce: Subjekty a obchodní vztahy, úplná klasifikace obchodních vztahů Kontakty a kontaktní informace Kalendář 360° pohled na zákazníka Plánování a řízení aktivit: Telefony, Schůzky, Služební cesty, y, Úkoly, Reklamace 6 pilotních zákazníků - využití tzv. přístupového stromu pro filtrování dat podle zařazení uživatele do týmu
19
Vize na nejbližší období - vývoj
Dokončení a stabilizace všech uvedených modulů Řízení lidských zdrojů - napojení na Personalistiku Open Analýza a vývoj podsystému Investice Open V oblasti Nákup/Prodej/Logistika/Výroba Open - kompletní vertikální řešení oboru pekárenská výroba Mzdy a Controlling – analýza pro zpracování v nové technologii Open
20
Vize na nejbližší období - služby
Nasazování Personalistiky tam, kde ještě není Hromadné nasazování Majetku Nasazování Finančního účetnictví u vybraných domluvených zákazníků Nákup/Prodej/Logistika/Výroba – nasazování u zákazníků mimo pekárny Implementace u pilotních zákazníků – společní zákazníci s OR-CZ
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.