Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Prezentace ATIC 2016 CzechTourism v roce 2017 Spolupráce s ATIC
Jan Kratochvíl
3
Marketingové téma 2017
4
Tématem roku 2017 je barokní krajina a její stavitelé
Období baroka se dalo vnímat doslova všemi smysly – z toho vychází kreativní koncept pro rok 2017 „Baroko všemi smysly“ Jednotlivá místa tedy představíme jak pomocí témat, tak pomocí jednoho z pěti smyslů V průběhu podzimu (září – listopad) probíhá fotoprodukce pro veletržní expozici a videoprodukce pro video „Best of baroko“ a 360° videa, která si návštěvníci veletržní expozice budou moci prohlédnout ve speciálních brýlích pro virtuální realitu (videa budou využitelná i pro Youtube a další sociální sítě)
5
Ukázky vítězné kreativy
Jedná se zatím pouze o návrh – proběhne fotoprodukce s lidmi ve studiu i na samotných lokacích
6
Největší géniové baroka
Témata vycházející z manuálu baroka To nejlepší z baroka Nejkrásnější barokní zámky Za barokem na kole a pěšky Největší géniové baroka Neobjevené barokní skvosty Nejkrásnější barokní zahrady Elegance a noblesa lázní Mystické baroko Gastronomie a tradice
7
Baroko 2017 tisk a on -line B2B katalog Bedekr Itineráře On-line a ceskozemepribehu.cz
8
B2B katalog
9
B2B katalog
10
B2B katalog
11
Webová stránka
12
Oddělení eventů
13
Oddělení eventů – hodnotící formulář 2017
Hodnotící formulář pro uchazeče o partnerství na další kalendářní rok ● v srpnu 2016 proběhla aktualizace stávajícího formuláře (aktualizace, testování, vytvoření manuálu pro uchazeče a zakomponování marketingového plánu do formuláře) ● od bylo spuštěno online přihlašování žádostí na rok 2017 informace o formuláři jsou k dispozici na všechny partnery jsme také adresně obeslali s výzvou k vyplnění ● byla platnost formuláře ukončena a následně probíhá vyhodnocení všech akcí ● Hodnocení: - Automatické vyhodnocení pořadí dle nastavených kritérií Zhodnocení přínosu pro regiony (listopad 2016) Hodnotící komise Finální schválení Ministerstvo pro místní rozvoj
14
Český systém kvality služeb
15
Český systém kvality služeb
Dobrovolný nástroj, jehož cílem je zvyšování kvality služeb v cestovním ruchu Přínosy ČSKS Zvýšení zisku Snižování nákladů Zvýšení konkurenceschopnosti Více spokojených zaměstnanců – menší fluktuace Vysoká kvalita je cennější než předražené reklamy a zvyšuje přízeň zákazníků Zákazník vnímá certifikovanou organizaci jako příslib ověřené kvality
16
Jak se certifikovat? Registrace na webových stránkách www.csks.cz.
Absolvování kurzu Trenér kvality I. stupně. Odeslání dokumentace – pouze elektronicky. Formální hodnocení – Specializované pracoviště ČSKS. Věcné hodnocení – Hodnotitelské centrum ČSKS. Udělení certifikátu na 3 roky. Povinnost každoroční aktualizace certifikátu.
17
Termíny školení 2016 Brno Hradec Králové Karlovy Vary Ústí nad Labem Brno Tábor Pardubice Pozn.: Pro přihlášení se na školení je nejdříve nutné registrovat organizaci na a poté se přihlásit na vybrané školení. V případě zájmu o školení v jiné oblasti působnosti nás prosím kontaktujte na
18
On-line kampaň v závěru roku 2016 Jaro 2017 velká outdoorová kampaň
Kampaně On-line kampaň v závěru roku 2016 Jaro 2017 velká outdoorová kampaň
19
Ing. Adéla Pilařová
20
Spolupráce s ATIC 2017
21
Prodej regionálních a oblastních turistických produktů v IC
Zařazení pracovníka TIC do katalogu prací Podporujeme, doporučujeme, spolupracujeme se Svazem Obchodu a Cestovního Ruchu Prodej regionálních a oblastních turistických produktů v IC Jednoznačně podporujeme prodej a s tím související služby Legislativu musí vyřídit pro své členy asociace
22
Veletržní podpora 2017 90 % nákladů platí CzechTourism Plocha + zázemí + stavba + sítě + catering 10 % nákladů je na vystavovateli Registrace + vystavovatelský průkaz + grafika 10 000,- Kč
23
Komunikace s ATIC Rada pro strategii CzechTourism – zástupce ATIC Prostřednictvím koordinátorů 2-3 x ročně pravidelně Workshopy v regionech Na pozvání koordinátorů – konkrétní témata Od roku 2017 budou setkávání s představiteli asociací
24
Monitoring návštěvnosti TIC
Mystery shopping 2017 Institut turismu CzT má v plánu monitorovat všechna TIC jako v roce 2016 – v závislosti na rozpočtu 2017 V roce 2017 monitorujeme všechna zapojená IC Nová IC se mohou zapojit do systému zdarma Monitoring návštěvnosti TIC Data předávána ČSÚ
25
Jednotná klasifikace TIC
CzT se jako partner podílel částkou 70 tis. korun na vzniku aplikace certifikačního systému v roce 2014 V letošním roce podpořil CzT částkou 10 tis. korun rozšíření aplikace – export dat do excelu Finanční zabezpečení provozu je v rukou ATIC.
26
Informační centrum roku
Hlasování na portálu Kudyznudy.cz je otázkou technické specifikace. Stávající modul hlasování neumožňuje Požadavky na funkčnost a financování věcí jednání
29
Graf Zdroj: IC CzechTourism čítač návštěvnosti
30
Děkuji za pozornost ! A trpělivost… Jan Kratochvíl Vedoucí oddělení IC
ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.