Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6."— Transkript prezentace:

1 AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6

2 CÍL: Rozvoj turismu na Ašsku Ašsko je region, který může nabídnout širokou škálu aktivit a zajímavostí. Ale nikdo to neví… Dlouhodobým cílem je vytvořit z Aše místo navštěvované turisty a patrioty.

3 PŘÍNOS Zvýšení počtu návštěvníků Aše a okolí Bezprostředním přínosem dále navržených aktivit bude zvýšení počtu návštěvníků hlavně ze skupin senioři, sportovci a patrioti. Jako sekundární efekt vidíme rozvoj místního podnikání zaměřeného na cestovní ruch.

4 VÝSTUPY PROJEKTU Zvýšit povědomí o Aši Přilákat a udržet turisty JAK?

5 NAVRŽENÉ AKTIVITY NAVRHUJEME NÍŽE UVEDENÉ AKTIVITY, U NICHŽ ZOHLEDŇUJEME VÝŠI INVESTIC A ČAS NA JEJICH REALIZACI. Čas Investice  Sportovní a kulturní akce  Internetová reklama (bannery) a propagace (Facebook), turistické centrum atd.  TV pořady o Aši (Toulavá kamera, Ano, šéfe)  Fanclub Aše  Čestné občanství  Benefit program  Certifikát kvality místních podniků  Články v tisku  Akce připomínající železnou oponu „Útěk rychlíku do Německa“  Infocentrum  Zpřístupnění pramene pro veřejnost  Lázně

6 VYSVĚTLIVKA K VYBRANÝM NAVRŽENÝCH AKTIVITÁM: - SPORTOVNÍ A KULTURNÍ AKCE: SPOJENÍ MĚSTA AŠ S KONKRÉTNÍ OPAKOVANOU AKTIVITOU. ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O AŠI ORGANIZACÍ AKCÍ S ÚČASTÍ CELEBRIT (NAPŘ. OBDOBA AKCÍ SMETANOVA LITOMYŠL, ZNOJEMSKÉ VINOBRANÍ) - FANCLUB AŠE: VYTVOŘENÍ FANCLUBU AŠE PRO OBYVATELÉ, RODÁKY, PATRIOTY. SDÍLENÍ INFORMACÍ O MĚSTĚ, POZVÁNKY NA AKCE. SETKÁNÍ RODÁKŮ. FACEBOOK, TWITTER. - ÚTĚK RYCHLÍKEM ZA ŽELEZNOU OPONU: NA ZÁKLADĚ HISTORIE PŘIPRAVIT A ZORGANIZOVAT AKCI PŘIPOMÍNAJÍCÍ TUTO UDÁLOST A DOBOVÉ SOUVISLOSTI. - BENEFIT PROGRAM: NABÍDKA VÝHOD S VYUŽITÍM PARTNERŮ V REGIONU VČETNĚ SASKA A BAVORSKA (NAPŘ. ZVÝHODNĚNÉ VSTUPENKY, TURISTICKÉ TRASY, INFORMAČNÍ MATERIÁLY). - CERTIFIKÁT KVALITY MÍSTNÍCH PODNIKŮ: FIRMY/OBCHODNÍCI SPLŇUJÍCÍ KVALITATIVNÍ POŽADAVKY NA SLUŽBY DEFINOVANÉ RADNICÍ BY ZÍSKALI MOŽNOST BÝT PREZENTOVÁNI V MARKETINGOVÝCH MATERIÁLECH REGIONU AŠE ZDARMA. NÁLEPKA/ZNAČKA U OBCHODNÍKŮ. MOŽNOST UMÍSTĚNÍ INFORMAČNÍCH MATERIÁLŮ O AŠI I U TĚCHTO OBCHODNÍKŮ. NÁVAZNOST NA BENEFIT PROGRAM.


Stáhnout ppt "AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6."

Podobné prezentace


Reklamy Google