Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŠtěpán Bezucha
1
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S3_10 Popis výukového materiálu Název:MS E - Šablony Autor:Magda Bendová Datum:10.10.2013 Obor: 65-41-L/01 Gastronomie Ročník:2. ročník Předmět:IKT – Informační a komunikační technologie Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu IKT a je v souladu s ŠVP. 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím dataprojektoru na učebně IKT s výkladem včetně názorných ukázek Klíčová slova : šablony.
2
MS E – ŠABLONY
3
DOSUD JSME OTEVÍRALI PRÁZDNÝ SEŠIT PROGRAMU EXCEL. NOVOU ŠABLONU OTEVŘEME KLIKNUTÍM NA TLAČÍTKO OFFICE A PO ZVOLENÍ PŘÍKAZU NOVÝ ZVOLÍME TLAČÍTKO ŠABLONY.
4
Z NAINSTALOVANÝCH ŠABLON SI VYBEREME TU, KTERÁ NEJLÉPE ODPOVÍDÁ NAŠIM POŽADAVKŮM.
5
POKUD ŽÁDNÁ ZE ŠABLON NEODPOVÍDÁ NAŠIM POTŘEBÁM, MÁME MOŽNOST STÁHNOUT SI DALŠÍ Z OFICIÁLNÍCH STRÁNEK MICROSOFT OFFICE NA INTERNETU.
6
MY SI VYBEREME Z JIŽ NAINSTALOVANÝCH, PRO NAŠI POTŘEBU VÝUKY NÁM BUDOU STAČIT. VYBEREME SI ŠABLONU OSOBNÍ MĚSÍČNÍ ROZPOČET.
7
PROSTUDUJTE SI POLOŽKY ŠABLONY, PODÍVEJTE SE, KTERÉ POLOŽKY JSOU PRO VÁS ZBYTEČNÉ A KTERÉ PŘÍPADNĚ CHCETE PŘIDAT. VŠIMNĚTE SI OKAMŽITÝCH VÝPOČTŮ ZŮSTATKU, ROZDÍLŮ A PODOBNĚ.
8
JAKO DALŠÍ SI OTEVŘETE ŠABLONU VÝPIS Z ÚČTU.
9
DOPLŇTE – ZMĚŇTE – ÚDAJE DLE VLASTNÍ FANTAZIE. DOPLŇTE I DALŠÍ ÚDAJE V HLAVIČCE ŠABLONY.
10
NYNÍ MUSÍME UPRAVENOU ŠABLONU ULOŽIT, ABYCHOM JI MĚLI PŘÍŠTĚ K DISPOZICI. KLIKNĚTE NA TLAČÍTKO OFFICE A ZVOLTE PŘÍKAZ ULOŽIT JAKO. VYBERTE TYP SOUBORU ŠABLONA APLIKACE EXCEL. ZVOLTE VHODNÝ NÁZEV!!
11
PŘI OTEVÍRÁNÍ VLASTNÍ ŠABLONY POSTUPUJTE JAKO PŘI OTEVÍRÁNÍ ŠABLON PŘEDNASTAVENÝCH.
12
SAMOSTATNÁ PRÁCE NAJDI ŠABLONU IDENTIFIKAČNÍ PRŮKAZ A VYTVOŘ SI VLASTNÍ. U PRŮKAZU ZMĚN DRUHY PÍSMA, VELIKOSTI, BARVY…. ŠABLONU ULOŽ POD SVÝM JMÉNEM.
13
VÝSLEDEK BY MĚL VYPADAT ASI TAKTO
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.