Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBarbora Vlčková
1
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]
2
Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů, posunů trhu, nákladů, tvorby cen, konkurence. Rozvoj trhu Konjunktura Pokles trhu Čas Počet zákazníků
3
Definice výrobku Popište výrobek nebo službu, jejíž marketing je třeba zajistit.
4
Konkurence Konkurenční prostředí –Poskytněte přehled konkurenčních výrobků, jejich silných a slabých stránek. –Srovnejte všechny konkurenční výrobky s novým výrobkem. A B C D Výkon Cena
5
Umístění Umístění výrobku nebo služby –Definice pozice výrobku na trhu a srovnání s konkurencí. Hledisko spotřebitele –Shrnutí přínosu výrobku nebo služby pro spotřebitele.
6
Komunikační strategie Rozvrstvení zákazníků Demografická struktura cílových spotřebitelů
7
Obal a dodatečné plnění Obal výrobku –Vyvolejte diskusi o formě, tvorbě ceny, vzhledu a strategii. –Vyvolejte diskusi o problémech doplňování položek, které nejsou dodávány přímo s výrobkem. Výrobní náklady –Shrňte výrobní náklady a rozpis materiálu.
8
Strategie uvedení na trh Plán uvedení na trh –Pokud byl výrobek již oznámen. Rozpočet propagace –Předložte doplňkové materiály s podrobnými informacemi o rozpočtu. LedÚnoBřeBřeDubKvěČenČecZářŘíjLisPro Fáze 1 Fáze 2 Fáze 3 Srp
9
Styk s veřejností Strategie a provedení –Strategie pro styk s veřejností –Hlavní body plánu pro styk s veřejností –Připravte náhradní plán pro styk s veřejností obsahující redakční uzávěrky, řečnická vystoupení, rozvrhy konferencí atd.
10
Reklama Strategie a provedení –Přehled strategie –Přehled médií a časování –Přehled nákladů na reklamu
11
Další propagace Přímý marketing –Přehled strategie, prostředků a časování –Přehled cílových skupin, očekávání a rozpočtu Marketing prostřednictvím třetí strany –Opatření pro marketingovou spolupráci s jinými společnostmi Programy marketingu –Další propagační programy
12
Tvorba cen –Shrňte konkrétní strategii tvorby cen. –Srovnejte s podobnými výrobky. Zásady –Shrňte zásady nutné pro pochopení hlavních problémů tvorby cen.
13
Distribuce Strategie distribuce Způsoby distribuce –Shrňte způsoby distribuce. Distribuce podle způsobů –Představte plán procentuálního rozdělení distribuce různými způsoby, vhodný je kruhový graf.
14
Vertikální trhy/segmenty Příležitosti na vertikálním trhu –Vyvolejte diskusi o příležitostech na konkrétním segmentu trhu. –Uveďte distribuční strategie pro tyto trhy nebo segmenty. –Vysvětlete úlohu třetí strany v distribuci na vertikálních trzích.
15
Mezinárodní Mezinárodní distribuce –Uveďte distribuční strategie. –Vyvolejte diskusi o problémech mezinárodní distribuce. Strategie mezinárodní tvorby cen Problémy lokalizace –Zdůrazněte požadavky na regionální verze výrobku.
16
Měřítko úspěchu Cíle prvního roku Další roční cíle Měřítka úspěchu a neúspěchu Požadavky úspěchu
17
Plán Hlavní body 18měsíčního časového plánu Časování –Uveďte body časového rozvrhu, které jsou nejdůležitější pro úspěch. LedÚnoBřeBřeDub Kvě ČenČec Zář ŘíjLisPro Úkol 2 Úkol 3 Úkol 4 Úkol 1 Termín Srp
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.