Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_11_test, osobnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_11_test, osobnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/"— Transkript prezentace:

1

2 Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_11_test, osobnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1115 Anotace: Prezentace pro 8. ročník. Prezentace k prokázání znalostí a vědomostí na téma osobnost. Prezentace slouží jako test, součástí prezentace je i řešení.

3 OSOBNOST test

4 1)Napiš vývojová období člověka od narození do smrti.

5 2) Napiš a stručně popiš čtyři typy temperamentu.

6 3) Jaký je rozdíl mezi extrovertem a introvertem?

7 4) K jakým změnám dochází při vývoji člověka? U každého dva příklady.

8 5) K čemu může docházet při sebehodnocení?

9 Konec Zkontroluj si podpis Zadní seberou

10 1)Napiš vývojová období člověka od narození do smrti. -Prenatální (od početí do porodu) -Novorozeně (první měsíc života) -Kojenec ( 1 rok života) -Batole (2-3 rok života) -Předškolák (končí vstupem do školy) -Mladší školní věk (6-12 let) -Starší školní věk (puberta, do 15 let) -Adolescence ( 15-20 let) -Dospělost, Stáří

11 2) Napiš a stručně popiš čtyři typy temperamentu. Flegmatik – klidný, trpělivý, přátelský, neprůbojnost, malé nadšení Cholerik – vznětlivý, aktivní, soutěživý, výkonný, žárlivý Melancholik – náladový, tichý, věrný, citlivý Sangvinik – hovorný, aktivní, optimistický, nesoustředěný, nestálý

12 3) Jaký je rozdíl mezi extrovertem a introvertem? Extrovert – člověk otevřený, společenský, rád je ve společnosti, mezi lidmi Introvert - člověk uzavřený, nemá rád velkou společnost, má rád svůj klid

13 4) K jakým změnám dochází při vývoji člověka? U každého dva příklady -Biologické změny: růst ochlupení, mutace -Psychické změny: sebepoznání, talent, osamostatňování -Sociální: tolerance, spolupráce

14 5) K čemu může docházet při sebehodnocení? -Sebepodceňování -Projev zdravého sebevědomí -Sebepřeceňování

15 Použitá literatura a odkazy: -Není-li uvedeno jinak je materiál dílem autorky podle učebních osnov odpovídajících ŠVP vyučovaných podle učebnic: JANOŠKOVÁ, D.,a kol. autorů. Občanská výchova 8, Rodinná výchova 8, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. 1st ed. Plzeň: Fraus, 2005. ISBN 80-7238-393-0. JANOŠKOVÁ, D., ONDRÁČKOVÁ, M.,ČABALOVÁ,D. Občanská výchova 8, Rodinná výchova 8, příručka pro učitele. 1st ed. Plzeň: Fraus, 2005. ISBN 80-7238-394-9. Citováno dne 7.11.2011


Stáhnout ppt "Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_11_test, osobnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/"

Podobné prezentace


Reklamy Google